Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych, do Obwodów Drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej
Sekcja I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030238741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sidorska 90A
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833431909
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.powiatbialski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpbp.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
bieżące utrzymanie dróg powiatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa materiałów do naprawy nawierzchni drogowych, do Obwodów Drogowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efbdf9ba-5bcd-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000448/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa emulsji kationowej do remontów cząstkowych dróg powiatowych zarządzanych przez ZDP w Białej Podlaskiej
1.2.2 Dostawa grysów bazaltowych do remontów cząstkowych dróg powiatowych zarządzanych przez ZDP w Białej Podlaskiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji:1.1. Elektronicznie na adres e-mail: przetargi@zdp.powiatbialski.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. (...)3.1 zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej; https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.3.2 Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl , gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. (...)15. Oferty należy sporządzić w języku polskim pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej.16. Zamawiający wyraża zgodę na złożenie oferty w postaci elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem Zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO związana z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A ;2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, iod.zdp@mojapoczta.net.pl, 83-343-19-09;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zarządu Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://zdp21500bp.ezamawiajacy.pl; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.371.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 406664,58 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Zakup i dostawa do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach grysów bazaltowych frakcji: 2/5 – 500 ton, 5/8 – 500 ton o barwie czarnej lub szarej o łącznej ilości 1000 ton (kruszywo płukane wolne od pyłów i zanieczyszczeń) – wymienionych i opisanych w „Formularzu cenowym Załącznik Nr 2a”1) Kruszywo musi spełniać wymagania normy PN-EN 13043 „kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu”.2) Oferowana cena będzie uwzględniać cenę zakupu grysów wraz z ich załadunkiem na samochód i kosztem transportu na poszczególne Obwody Drogowe. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia wielkości dostaw na poszczególne Obwody Drogowe.4) Podana ilość grysów bazaltowych frakcji: 2/5 i 5/8 jest wielkością maksymalną. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowania całkowitej ilości przedmiotu zamówienia.Okres realizacji dostaw ustalony jest na 9 miesięcy od dnia podpisania umowy, wg poniższego podziału na frakcje i terminy dostaw do Obwodów Drogowych:1) do dnia 15.04.2020 r. – 400 ton 200 t – frakcja 2/5 200 t – frakcja 5/82) do 30 dni od pierwszej dostawy – 150 ton 75 t – frakcja 2/5 75 t – frakcja 5/83) do 5 miesięcy od drugiej dostawy – 450 ton 225 t – frakcja 2/5 225 t – frakcja 5/8Na Obwody Drogowe wg potrzeb Zamawiającego.5) Dostawa grysów, o których mowa w ust. 4 odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego, co najmniej na 3 dni przed planowaną dostawą z podziałem na frakcje do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach.6) Wynagrodzenie z tytułu realizowania umowy będzie regulowane po każdorazowym odbiorze grysów.4.2.5.) Wartość części: 140000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrzonych i niepodlegających odrzuceniu , wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga) :a) Cena – 60%b) Termin płatności rachunku/faktury VAT – 40%Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:2. Opis kryterium „Cena” (cena ofertowa brutto).1) kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.3) przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.4) liczba punktów w kryterium „Cena” zostanie obliczona według następującego wzoru: Cena oferowana minimalna bruttoCena = ---------------------------------------- x 60 pkt Cena oferty badanej brutto3. Opis kryterium „Termin płatności faktury (To)”:1) kryterium „Termin płatności faktury (To)” będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu płatności faktury zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.3) najkrótszy możliwy termin płatności faktury wymagany przez Zamawiającego: 7 dni.4) najdłuższy możliwy termin płatności faktury uwzględniony do oceny ofert: 15 dni.5) jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności faktury dłuższy niż 15 dni do oceny ofert zostanie przyjęty okres 15 dni i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą.6) jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności faktury krótszy niż minimalny tj. 7 dni – oferta taka zostanie odrzucona7) liczba punktów w kryterium „Termin płatności faktury (To)” zostanie obliczona stosunkowo do ilości wskazanych dni.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największa liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = Cena + Termin płatności faktury (To), gdzie:P – łączna liczba punktów oferty ocenianejCena – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”To – liczba punktów uzyskanych w kryterium termin płatności faktury.1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych (art. 248 ustawy Pzp).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrzonych i niepodlegających odrzuceniu , wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga) :a) Cena – 60%b) Termin płatności rachunku/faktury VAT – 40%Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:2. Opis kryterium „Cena” (cena ofertowa brutto).1) kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.3) przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.4) liczba punktów w kryterium „Cena” zostanie obliczona według następującego wzoru: Cena oferowana minimalna bruttoCena = ---------------------------------------- x 60 pkt Cena oferty badanej brutto3. Opis kryterium „Termin płatności faktury (To)”:1) kryterium „Termin płatności faktury (To)” będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu płatności faktury zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.3) najkrótszy możliwy termin płatności faktury wymagany przez Zamawiającego: 7 dni.4) najdłuższy możliwy termin płatności faktury uwzględniony do oceny ofert: 15 dni.5) jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności faktury dłuższy niż 15 dni do oceny ofert zostanie przyjęty okres 15 dni i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą.6) jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności faktury krótszy niż minimalny tj. 7 dni – oferta taka zostanie odrzucona7) liczba punktów w kryterium „Termin płatności faktury (To)” zostanie obliczona stosunkowo do ilości wskazanych dni.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największa liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = Cena + Termin płatności faktury (To), gdzie:P – łączna liczba punktów oferty ocenianejCena – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”To – liczba punktów uzyskanych w kryterium termin płatności faktury.1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych (art. 248 ustawy Pzp).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Zakup i sukcesywna dostawa kationowej emulsji asfaltowej C65B3 PU/RC w ilości 182 ton do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach – wymienionych i opisanych w „Formularzu cenowym Załącznik Nr 2b”, w ilościach:1) OD Nr 1 w Białej Podlaskiej 49,00 t2) OD Nr 2 w Międzyrzecu Podlaskim 42,00 t3) OD Nr 3 w Sławatyczach 49,00 t4) OD Nr 4 w Terespolu 42,00 t2. Oferowana cena będzie uwzględniać cenę zakupu emulsji wraz z jej załadunkiem na samochód i kosztem transportu na poszczególne Obwody Drogowe.3. Dostawa emulsji do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach odbywać się będzie sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego tj. ok. 3,5 tony jednorazowo na poszczególne Obwody Drogowe na podstawie zamówienia telefonicznego, co najmniej na 3 dni przed planowaną dostawą.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia wielkości dostaw na poszczególne Obwody Drogowe.5. Podana ilość emulsji asfaltowej kationowej C65B3 PU/RC jest wielkością maksymalną. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie zrealizowania całkowitej ilości przedmiotu zamówienia.6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aktualny dokument podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że oferowana emulsja odpowiada określonym normom technicznym PN–EN 13808 (aktualna aprobata techniczna, deklaracja zgodności itp.).7. Wraz z pierwszą dostawą emulsji wykonawca dostarczy zamawiającemu ,,Kartę charakterystyki” dostarczanego materiału.8. Wynagrodzenie z tytułu realizowania umowy będzie regulowane po każdorazowym odbiorze emulsji, zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego w formie zamówienia telefonicznego.4.2.5.) Wartość części: 266664,58 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrzonych i niepodlegających odrzuceniu , wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga) :a) Cena – 60%b) Termin płatności rachunku/faktury VAT – 40%Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:2. Opis kryterium „Cena” (cena ofertowa brutto).1) kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.3) przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.4) liczba punktów w kryterium „Cena” zostanie obliczona według następującego wzoru: Cena oferowana minimalna bruttoCena = ---------------------------------------- x 60 pkt Cena oferty badanej brutto3. Opis kryterium „Termin płatności faktury (To)”:1) kryterium „Termin płatności faktury (To)” będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu płatności faktury zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.3) najkrótszy możliwy termin płatności faktury wymagany przez Zamawiającego: 7 dni.4) najdłuższy możliwy termin płatności faktury uwzględniony do oceny ofert: 15 dni.5) jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności faktury dłuższy niż 15 dni do oceny ofert zostanie przyjęty okres 15 dni i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą.6) jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności faktury krótszy niż minimalny tj. 7 dni – oferta taka zostanie odrzucona7) liczba punktów w kryterium „Termin płatności faktury (To)” zostanie obliczona stosunkowo do ilości wskazanych dni.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największa liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = Cena + Termin płatności faktury (To), gdzie:P – łączna liczba punktów oferty ocenianejCena – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”To – liczba punktów uzyskanych w kryterium termin płatności faktury.1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych (art. 248 ustawy Pzp).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrzonych i niepodlegających odrzuceniu , wyłącznie na podstawie poniższego kryterium (nazwa kryterium, waga) :a) Cena – 60%b) Termin płatności rachunku/faktury VAT – 40%Ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:2. Opis kryterium „Cena” (cena ofertowa brutto).1) kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.3) przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.4) liczba punktów w kryterium „Cena” zostanie obliczona według następującego wzoru: Cena oferowana minimalna bruttoCena = ---------------------------------------- x 60 pkt Cena oferty badanej brutto3. Opis kryterium „Termin płatności faktury (To)”:1) kryterium „Termin płatności faktury (To)” będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu płatności faktury zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu oferty.2) w tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów. Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.3) najkrótszy możliwy termin płatności faktury wymagany przez Zamawiającego: 7 dni.4) najdłuższy możliwy termin płatności faktury uwzględniony do oceny ofert: 15 dni.5) jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności faktury dłuższy niż 15 dni do oceny ofert zostanie przyjęty okres 15 dni i taki zostanie uwzględniony w Umowie z Wykonawcą.6) jeżeli Wykonawca zaproponuje termin płatności faktury krótszy niż minimalny tj. 7 dni – oferta taka zostanie odrzucona7) liczba punktów w kryterium „Termin płatności faktury (To)” zostanie obliczona stosunkowo do ilości wskazanych dni.4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największa liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:P = Cena + Termin płatności faktury (To), gdzie:P – łączna liczba punktów oferty ocenianejCena – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”To – liczba punktów uzyskanych w kryterium termin płatności faktury.1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.3. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych (art. 248 ustawy Pzp).4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7