„DOSTAWA RYB’’

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„DOSTAWA RYB’’
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-01-14
  • Zamawiający14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00341878
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„DOSTAWA RYB’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bukowska 34

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 261577204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.zakupy@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOSTAWA RYB’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b2e9a75-6a37-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341878

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004425/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Dostawa ryb

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.14wog.wp.mil.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XXI
KLAUZULA INFORMACYJNA UWZGLĘDNIAJĄ REGULACJE ZAWARTE W ART. 13 ROZPORZĄDZENIA ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ROZDZIAŁ XXI
KLAUZULA INFORMACYJNA UWZGLĘDNIAJĄ REGULACJE ZAWARTE W ART. 13 ROZPORZĄDZENIA ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 R. W SPRAWIE OCHRONY OSÓB FIZYCZNYCH W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH I W SPRAWIE SWOBODNEGO PRZEPŁYWU TAKICH DANYCH ORAZ UCHYLENIA DYREKTYWY 95/46/WE (OGÓLNE ROZPORZĄDZENIE O OCHRONIE DANYCH) (DZ. URZ. UE L 119 Z 04.05.2016, STR. 1).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 46/z/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: dostawy Ryb dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu wg zestawienia asortymentowo – ilościowego zawartego w tabeli zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (zał. nr 2 do wzoru umowy) oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ (zał. nr 1 do wzoru umowy).

4.2.6.) Główny kod CPV: 03311000-2 - Ryby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

10. Zamawiający w ramach prawa opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy, zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wartości umowy tj.:
1) zwiększenia wartości zamówienia o 90 % wartości umowy netto na zakup dodatkowych ilości towarów wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SWZ tj. formularzu cenowym.
2) zmniejszenia wartości zamówienia o 50 % wartości umowy netto na towary wyszczególnione w załączniku nr 2 do SWZ tj. formularzu cenowym (szczegóły zawarte zostały w § 6 wzoru umowy).
Rozszerzenie zamówienia w ramach opcji będzie realizowane do dnia 31.12.2022 r. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy ocenie ofert ważnych i wyborze najkorzystniejszej oferty
Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena oferty brutto 90pkt
Posiadanie systemu ISO 10pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie systemu ISO 10pkt

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie – Wykonawca wykonał a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje
należycie dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot
zamówienia i których suma dostaw odpowiada wartościom:
50 000,00 zł brutto – minimalna dostawa 30 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy – według załącznika nr 4 do SWZ. ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że
Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona,
do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących
podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych we wstępnym oświadczeniu o
niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdz. VI SWZ (wzór oświadczenia stanowi
załącznik nr 5 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,
oświadczenie to składa każdy z Wykonawców
2) Obowiązującą decyzję administracyjną właściwego powiatowego lekarza weterynarii
w sprawie zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia albo przedłużenia zatwierdzenia zakładów,
zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego
– jeżeli ustawa nakłada obowiązek takich uprawnień;
lub
Obowiązującą decyzję administracyjną właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie
zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia zakładów, które
produkują lub wprowadzają do obrotu żywność pochodzenia nie zwierzęcego lub wprowadzają do
obrotu produkty pochodzenia zwierzęcego, nieobjęte urzędową kontrolą organów Inspekcji
Weterynaryjnej zgodnie z art. 62 ust.1 pkt. 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności żywienia – jeżeli nakłada obowiązek takich uprawnień;
lub
Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29
maja 2007 r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzenia zakładów
produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej
Inspekcji Sanitarnej (Dz.U. z 2007 .106.73 c);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych (oświadczeń lub dokumentów)
składanych przez wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia
następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykazu dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal
wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wskazane jest, aby dokument (np. referencje) zawierał:
przedmiot umowy, termin realizacji umowy (data rozpoczęcia i zakończenia umowy, względnie data
ostatniej dostawy), wartość podpisanej umowy, nazwa odbiorcy i informacje o należytym wykonaniu
umowy – załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą.
2. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych podlegających uzupełnieniu
zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy- w zakresie spełniania warunków:
• certyfikat systemu HACCP wdrożonego przez firmy posiadające akredytację
i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacyjnego z siedzibą w Warszawie lub zaświadczenie
właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu
nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP; przedłożone zaświadczenie
winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje Zasady systemu HACCP – Podstawa
prawna: art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(Dz. U. z 2019 r. nr poz. 1252 z późn. zm.).
3. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych nie podlegających uzupełnieniu
zgodnie art. 107 ust. 3 ustawy (składanych na potwierdzenie spełniania kryterium):
• Certyfikat potwierdzający posiadanie systemu ISO (System ISO rozumiany jest jako: ISO
22000 System Zarzadzania Bezpieczeństwem Żywności – certyfikat wystawiony przez
akredytowany podmiot uprawniony do jego wystawienia lub inny równoważny System
Zabezpieczenia Jakości w krajach UE.)
UWAGA:
W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu oferty zaznaczy, że posiada system ISO 22000
powyższy dokument należy złożyć wraz z ofertą. W przeciwnym razie nie zostaną przyznane
punkty za dane kryterium.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wykaz przedmiotowych środków dowodowych podlegających uzupełnieniu
zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy- w zakresie spełniania warunków:
• certyfikat systemu HACCP wdrożonego przez firmy posiadające akredytację
i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacyjnego z siedzibą w Warszawie lub zaświadczenie
właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu
nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP; przedłożone zaświadczenie
winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje Zasady systemu HACCP – Podstawa
prawna: art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia
(Dz. U. z 2019 r. nr poz. 1252 z późn. zm.).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu:
1) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z
rozszerzonym zakresem ubezpieczenia (lub odrębna) od odpowiedzialności cywilnej
ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane
lub/i dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego o wartości równej lub wyższej sumie
wartości zawartej umowy
2) potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
w wysokości 5% wartości umowy brutto,
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w rozdziale VIII. pkt 1 SWZ, składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – według załącznika nr 4 do SWZ. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy –
wg załącznika nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej
Wykonawców ocena warunków z rozdziału VI dotyczyć będzie każdego z Wykonawców, a z
rozdziału VII ust. 1 ppkt) 1 i 2 dotyczyć będzie jednego lub wszystkich Wykonawców (dostawy
nie sumują się tj. np. wykonanie przez dwóch wykonawców po jednej dostawie nie potwierdza
spełnienia warunku).2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w rozdziale VIII. pkt 1 SWZ, składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia – według załącznika nr 4 do SWZ. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy –
wg załącznika nr 9 do SWZ.
4) Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, o
których mowa w rozdziale VIII. SWZ, na wezwanie Zamawiającego, składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5) Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VIII. SWZ, na wezwanie
Zamawiającego, składa ten z Wykonawców, który potwierdza spełnianie warunków udziału w
postępowaniu, określonych w rozdziale VII SWZ.
6) Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego
kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Umowa na wykonanie zamówienia sporządzona będzie zgodnie z projektem stanowiącym -
załącznik nr 7 do SWZ - projekt umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy
stanowiącym załącznik do SWZ oraz w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) konieczności dostosowania się przez Zamawiającego do przepisów o ochronie informacji
niejawnych skutkujących koniecznością dokonania zmian w przedmiocie zamówienia
realizowanym przez Wykonawcę w ramach niniejszej umowy,
2) zmian w zakresie zmniejszenia przedmiotu zamówienia uwarunkowanej zmianą planu
finansowego Zamawiającego; konieczności wprowadzenia korekt zmniejszających zakres
przedmiotu zamówienia na skutek zmniejszenia otrzymania przez Zamawiającego środków
finansowych przydzielonych w ramach planu finansowego na dany rok budżetowy, uprzednio
zaplanowanych i zapotrzebowanych przez Zamawiającego na zabezpieczenie realizacji usług,
3) zmiany kwoty wynagrodzenia brutto – w przypadku gdy w trakcie realizacji umowy nastąpi
ustawowa zmiana podatku VAT,
4) zmiany w zakresie osób reprezentujących strony umowy w szczególności w sytuacjach
losowych, zmian organizacyjnych,
5) zmiany w zakresie wskazanych dla realizacji umowy podwykonawców – w przypadku gdy w
szczególności podwykonawca wadliwie wykonuje umowę w tym zaprzestał jej wykonywania lub
w razie upadłości / likwidacji podwykonawcy,
6) wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnych, uzasadnionych i niezależnych od stron umowy.
7) Zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie za zgodą obu Stron, w formie pisemnej
(w postaci aneksu) pod rygorem nieważności.
8) Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy;
9) Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy
może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków
złożonej oferty i SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-14 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Kompletna oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
2) wypełniony formularz cenowy- załącznik nr 2 do SWZ,
3) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika
bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej,
4) przedmiotowe środki dowodowe wymienione w rozdziale IV SWZ,
ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (dotyczy również spółek cywilnych),
6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – wg
załącznika nr 9 do SWZ,
7) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw
do wykluczenia - załącznik nr 4 do SWZ,
8) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
którym mowa w ust. 7) składa każdy z Wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych).
6. Oferta, oświadczenia, dokumenty składane elektronicznie Wykonawca opatruje
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Sukcesywnie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.
Dostawa odbywać się będzie 3 razy w tygodniu od godz. 7:30 do godz. 13:00 tj. poniedziałek, środa i piątek.
Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji nastąpi do dnia 31.12.2022 r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Międzychód
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI