Dostawa pelletu do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łękawie w okresie 01.01.2024-30.06.2024...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pelletu do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łękawie w okresie 01.01.2024-30.06.2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁękawa
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-12-28
  • ZamawiającyMłodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łękawie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-12
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00545933
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
dostawa pelletu do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łękawie w okresie 01.01.2024-30.06.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łękawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101444948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łękawa 9

1.5.2.) Miejscowość: Łękawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446351348

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: moslekawa@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: moslekawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa pelletu do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łękawie w okresie 01.01.2024-30.06.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23c67178-98c9-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23c67178-98c9-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-zamówienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodne z wymogami e-zamówienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administrator danych - Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łękawie, kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych : moslekawa@op.pl, Dane będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia i wystawiania faktur, będą przechowywane do czasu wynikającego z obowiązku prawnego archiwizacji danych, dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wnoszenia sprzeciwu i przenoszenia swoich danych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 146340,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.14.00 - 4 paliwa drzewne
2) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu wraz z jego rozładunkiem do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łękawie.
3) Pellet musi charakteryzować się następującymi parametrami:
• wartość opałowa nie niższa niż 18 000 kJ/kg,
• wilgotność nie większa niż 10 %
• zawartość popiołu nie większa niż 1%
• zawartości siarki nie większa niż 0,08 % ,
• gęstość od 1,0 do 1,4 kg/dm³,
• długość od 10 mm do 30 mm,
• średnica od 6 mm do 8 mm
4) Zamawiający planuje zakupić 120 t pelletu.
5) Dostawa pelletu będzie następować etapowo tj. 5 dostaw po 24 t .
6) O ilościach pelletu i terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie z dwutygodniowym wyprzedzeniem . Dostawy pelletu odbywać się będą transportem Wykonawcy i na jego koszt na adres Zamawiającego tj. Łękawa 9, 97-400 Bełchatów w godzinach 8.00 do 13.00. Jednorazowa wielkość dostawy (z uwagi na wielkość magazynu ) nie może przekraczać 24 000 kilogramów.
7) Planowana w pkt 4) ilość pelletu może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia na żądanie Zamawiającego w dniu dostawy wymaganych atestów i certyfikatów na dostarczony pellet.
8) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy (na warunkach podanych w projekcie umowy) lub ograniczenia planowanej wielkości zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocena punktowa- cena i termin płatnosci

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatnosci

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolność techniczna i zawodowa do wykonania dostaw, spełnienie warunków o niewykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postepowaniu

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
2. aktualne świadectwo jakości, atest pelletu,
3. wpis do ewidencji działalnosci

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
3. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony w niniejszym SWZ, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
4. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia, oferta może być złożona wyłącznie do upływu terminu składania ofert.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pokoju do wynajęcia na godziny-Aleksandrów Łódzki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pokoju do wynajęcia na godziny. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI