Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterpaii...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterpaii w Łękawie w okresie 01.01.2024-31.12.2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁękawa
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2023-12-28
  • ZamawiającyMłodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łękawie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-12
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00546267
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterpaii w Łękawie w okresie 01.01.2024-31.12.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łękawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101444948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łękawa 9

1.5.2.) Miejscowość: Łękawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446351348

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: moslekawa@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: moslekawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterpaii w Łękawie w okresie 01.01.2024-31.12.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fee55db0-98d3-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00546267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fee55db0-98d3-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-zamówienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodne z wymogami e-zamówienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie:
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Łękawie
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: moslekawa@op.pl
Dane będą przetwarzane w celu realizacji zapytania ofertowego oraz wystawienia faktury
VAT. (art. 6 ust. 1 c RODO).
Dane będą udostępniane wyłącznie odbiorcom w celu realizacji pierwotnego celu.
Dane będą przechowywane do czasu wynikającego z obowiązku prawnego archiwizacji danych.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do realizacji ww celu.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 275000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostawa posiłków dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łękawie w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024 r..
- przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie czterech posiłków dziennie tj. śniadanie, , II śniadanie, obiad składający się z zupy i II dania wraz z surówką i kompotem i kolacja w ilości szacunkowej 36 zestawów dziennie, w okresie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. , z zastrzeżeniem możliwości zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych posiłków według ilości wychowanków przebywających w placówce danego dnia.

- posiłki będą dostarczane codziennie w godzinach: - śniadania i II śniadanie do godz. 7:00, obiad i kolacja do godz. 13:00.
- Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj.
( 01.01.2024r. do 31.12.2024 r. na 9.700 szt. zestawów- śniadanie, II śniadanie, obiad, kolacja). Produkty w dziennym jadłospisie muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1154), posiłki muszą być sporządzane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży oraz zgodnie z przepisami dotyczącymi żywienia zbiorowego – Ustawa o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r. z późniejszymi zmianami i przepisami wykonawczymi do ustawy. ( D.U. z 2018 poz. 1541).
- Zamawiający zastrzega, że posiłki muszą być urozmaicone, potrawa nie może powtarzać się w tym samym tygodniu oraz muszą spełniać następujące warunki:
- 2 razy w tygodniu obiad z daniem mięsnym – kurczak, indyk, wołowina, wieprzowina,
- co najmniej raz na 10 dni danie rybne ( z wyłączeniem ryby panga ),
- raz w tygodniu danie mączne np. kluski śląskie, kopytka, knedle, pierogi,
- surowce do przygotowywania posiłków powinny być świeże, naturalne, mało przetworzone, z ograniczona ilością substancji dodatkowych,
- stosowanie dużej ilości owoców i warzyw w tym strączkowych,
- umiarkowane stosowanie soli i cukru.
- Wykonawca najpóźniej na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca świadczenia usług ustali i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu propozycje jadłospisu na okres kolejnego miesiąca; Zamawiający ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie.
- Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem i samodzielnie je przygotowuje. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne) oraz właściwie dobrane do wieku dzieci.
- posiłki należy dostarczać w zbiorczych termosach i opakowaniach. Pojemniki zbiorcze muszą spełniać normy w zakresie transportu i dostarczania posiłków gorących. Napoje ciepłe należy dostarczać w termosach
- Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi objętej zamówieniem wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
- stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej.
- w przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilości przedmiotu zamówienia. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. Podstawą zapłaty będzie prawidłowo wystawiona faktura Vat dostarczona w terminie do 5 dnia każdego miesiąca z co najmniej 14-to dniowym terminem płatności.
- cena jednego zestawu winna zawierać koszt surowca oraz przygotowania i dostarczania posiłku.
- Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia Wykonawcy co najmniej na 1 dzień przed wprowadzeniem zmian. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie ilości posiłków. W takiej sytuacji Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie finansowe wobec Zamawiającego.
- Wykonawca wszystkie dostawy wykona w terminie.
- Wykonawca oświadcza, ze dysponuje odpowiedna wiedzą, kwalifikacjami i umiejętnościami oraz wystarczającymi środkami technicznymi do wykonania niniejszej umowy oraz że wykona ja z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Wykonawcy nie może powierzyć wykonania niniejszej umowy lub jej części osobie trzeciej (Podwykonawcy) bez pisemnej zgody Zamawiającego.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość przedmiotu umowy i wszelkie spowodowane nimi szkody, tak wobec Zamawiającego, jak i wobec osób trzecich, na rzecz których przedmiot umowy jest bezpośrednio wykonywany.
- Zamawiający posiada własne naczynia.
- Zamawiający przejmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków wychowankom.


- koszty związane z wydawaniem posiłków, sprzątaniem pomieszczeń oraz myciem naczyń ponosi zamawiający.
21. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy P z p, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia :
- czynności dotyczące przygotowania posiłków,
- czynności dotyczące rozwożenia posiłków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: ocena punktowa - kryterium ceny i termin płatności

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolność techniczna i zawodowa do wykonania usługi, spełnienie warunków o niewykluczeniu z postępowania

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu
2. wpis do ewidencji działalności

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę organizację wieczoru kawalerskiego na 10 osób z paintballem- Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania09-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę organizację wieczoru kawalerskiego na 10 osób z paintballem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI