DOSTAWA PELLETU DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SMOŁDZINO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA PELLETU DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SMOŁDZINO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSmołdzino
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-08-26
  • ZamawiającyGmina Smołdzino
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00310913
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PELLETU
DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SMOŁDZINO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smołdzino

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Smołdzino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000551763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 3

1.5.2.) Miejscowość: Smołdzino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-214

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598117215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@smoldzino.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.smoldzino.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PELLETU
DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SMOŁDZINO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8737e6ea-1ef2-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00205747/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 DOSTAWA PELLETU DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY SMOŁDZINO

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający
wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
11.1.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania systemu
miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznej (ePUAP).
11.1.4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularza złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
11.1.5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27 kwietnia 2016 r., zwanego dalej ,,rozporządzeniem 2016/679” informuję, iż:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Smołdzino mający swoją siedzibę: 76-214 Smołdzino, ul
Kościuszki 3, tel: 59 8117215 ;
1. dane kontaktowe inspektora ochrony danych (IOD): Roman Borowski, e-mail: roan@pro.onet.pl, albo:
sekretariat@smoldzino.com.pl;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr
ZP1.III.271.9.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) oraz art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679;
3. odbiorcy danych – dane osobowe nie będą udostępniane poza osobami lub podmiotami, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2019 r. poz. 20219 ze zm.) oraz podmiotom, z którymi Administrator ma podpisane umowy powierzenia np. obsługa informatyczna i
prawna. Dane nie będą udostępniane do państw trzecich;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6. ma Pani/Pan prawo dostępu do danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania na podstawie art 18 rozporządzenia
2016/679 z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 rozporządzenia 2016/679. Powyższe prawa można
zrealizować poprzez wniosek złożony do Urzędu Gminy. Wniosek można złożyć w formie tradycyjnej bądź za pomocą komunikacji
elektronicznej po uprzednim potwierdzeniu tożsamości wnioskodawcy - art. 12 ust. 2 oraz 3 rozporządzenia 2016/679;
6. ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do UODO (Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: Stawki 2,
00-193 Warszawa tel: 22 8607086) gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy rozporządzenia 2016/679.;
7. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
1. usunięcia danych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679) ;
2. przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
3. sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679;
8. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, a podejmowane decyzje nie będą oparte o profilowanie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP1.III.271.15.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 354200 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy.
5.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111400-4 Paliwa drzewne.
5.3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu do jednostek organizacyjnych Gminy Smołdzino
5.4 Wykaz jednostek objętych dostawami:
1) Gmina Smołdzino, ul. Tadeusza Kościuszki 3,76-214 Smołdzino w ilości 30 ton
2) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Smołdzinie, ul. Bohaterów Warszawy 48, 76-214 Smołdzino w ilości 120 ton
3) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Smołdzinie z siedzibą Gardnie Wielkiej ul. Mickiewicza 20, 76-213 Gardna
Wielka w ilości 20 ton
4) Gminny Ośrodek Kultury w Smołdzinie Smołdzino 76-214, Bohaterów Warszawy 30, 76-214 Smołdzino w ilości 20 ton
5) Świetlica Wiejska w Smołdzińskim Lesie e ilości 10 ton
6) Gminny Klub Dziecięcy Smołdzino ul. Tadeusza Kościuszki 24, 76-214 Smołdzino w ilości 20 ton
7) Świetlica Wiejska w Klukach w ilości 10 ton
8) Przedmiot zamówienia powinien spełniać poniższe wymagania i odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm:
Lp. Właściwość Jednostka miary Wartość
1 Wartość opałowa kJ/kg min 17 000
2 Zawartość popiołu % max 1,1
3 Zawartość siarki % max 0,8
4 Zawartość wilgoci % do 12
5.5.Ustala się, że wykonawca będzie realizować zamówienie na podstawie pisemnego zlecenia według potrzeb zgłaszanych
przez Zamawiającego, nie później jak w ciągu 15 dni od dnia zgłoszenia.
5.6. Szacunkowa ilość wynosi ok. 230 ton pelletu. Szacunkowa wielkość jednej dostawy – 24 tony. Ostateczna ilość
zamówionego pelletu będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w związku z czym ilość zamówionych w
okresie obowiązywania umowy ton pelletu może być niższa niż określona w niniejszej SWZ. Jednocześnie Zamawiający
gwarantuje minimalny zakup w ilości 30% wskazanej ilości. Dostawa pelletu będzie następować etapowo. O ilości pelletu i
terminach poszczególnych dostaw Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie z 5 dniowym wyprzedzeniem.
Rozładunek leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca winien poinformować dzień wcześniej o dostawie pelletu oraz 2
godziny przed przyjazdem dostawy w celu płynności rozładunku dostawy. Dostawy pelletu odbywać się będą transportem
wykonawcy w godzinach od 8.00 do 15.00. Jednorazowa wielkość dostawy nie może być większa niż 24 palety ( jedna
paleta 975 kg). Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, każdorazowo wraz z fakturą
wymagane atesty i certyfikaty na dostarczony pellet oraz Wykonawca gwarantuje jakość dostarczonego pelletu zgodnie z
opisem przedmiotu zamówienia. Podana cena 1 tony pelletu winna zawierać również transport do miejsca rozładunku.
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca dokonać wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w tym warunki rozładunku.
Oferta powinna zawierać wszystkie czynności towarzyszące niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 26.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert nieodrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
26.2. Przy wyborze ofert zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:

K. Opis kryteriów oceny Znaczenie

1. Cena 60%

2. Termin wykonania dostawy 40%


Kryterium CENA (K1) obliczane wg wzoru:
Punktacja obliczana wg wzoru w odniesieniu do znaczenia % kryterium
Sposób obliczania punktacji w danym kryterium:
K1= cena najniższa : cena badania x 100 pkt

26.4. Kryterium TERMIN WYKONANIA DOSTAWY (K2) obliczane wg schematu:
Deklarowana liczba dni Punktacja
do 5 dni od dnia złożenia zamówienia 30 punktów
do 10 dni od dnia złożenia zamówienia 10 punktów
do 15 dni od dnia złożenia zamówienia 0 punktów

Punkty Zamawiający przyzna na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w Formularzu oferty – załącznik Nr 1 do SWZ. Brak wskazania niniejszej informacji spowoduje,
iż Zamawiający w kryterium przyzna 0 pkt.
26.5. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która uzyskała największą ilość punktów powstałą ze zsumowania punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach:
Suma punktów = punkty z kryterium 1 (K1) + punkty z kryterium 2 (K2)
26.6. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione wyżej kryterium. Oferty
oceniane będą punktowo. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom
przyznawane są punkty za powyższe kryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

19.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
pkt 18 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki
udziału w postępowaniu.
19.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
19.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
19.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00280548/01 z dnia 2022-07-28
2022-wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
19.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
19.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
19.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do
warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
19.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie
zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć
negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do
oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to stanowi
dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na dzień
składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie należy złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
20.1.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 20.1.1 SWZ. składają odrębnie:
20.1.2.1. wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
20.1.2.2. podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca.
20.1.3. Do oferty wykonawca zobowiązany jest załączyć podpisane:
20.1.3.1. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie
wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowego środka dowodowego.
20.1.4. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 20.1 SWZ i pkt 20.2 SWZ należy składać
w formie elektronicznej poprzez opatrzenie kwalifikowalnym podpisem elektronicznym
(wydawanym przez dostawców usług zaufania, których lista dostępna jest na stronie
Narodowego Centrum Certyfikacji pod adresem: https://www.nccert.pl/) lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (https://epuap.gov.pl/wps/portal) lub
podpisem osobistym (https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty).
Oświadczenia i dokumenty składane na wezwanie zamawiającego.
20.2.1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień
złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
20.2.1.1. w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
20.2. Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów.
20.2.1.2. w zakresie wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania:
20.2.1.2.1. oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu w zakresie braku podstaw wykluczenia z
postępowania, załączonym do oferty, według załączonego wzoru – załącznik nr 7 do SWZ;
20.2.1.2.2. oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z
innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według załączonego wzoru – załącznik nr 6 do SWZ;
20.2.1.2.3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej
złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
20.2.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
dokumentu, o których mowa w pkt 20.2.1.2.3 SWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

20.1. Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą.
20.1.1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału
w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.
Oświadczenie należy złożyć zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
20.1.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 20.1.1 SWZ. składają odrębnie:
20.1.2.1. wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
20.1.2.2. podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się wykonawca.
20.1.3. Do oferty wykonawca zobowiązany jest załączyć podpisane:
20.1.3.1. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy
umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru);
20.1.3.2. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w przypadku polegania na zasobach podmiotu
udostępniającego zasób wykonawcy – zamawiający zaleca wykorzystanie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
20.1.3.3. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
20.1.3.3.1. pełnomocnictwo z treści, którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego –
zamawiający zaleca wykorzystanie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,
20.1.3.3.2. oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – zamawiający zaleca
wykorzystanie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.
20.1.3.4. przedmiotowe środki dowodowe:
Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowego środka dowodowego.
20.1.4. Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 20.1 SWZ i pkt 20.2 SWZ należy składać
w formie elektronicznej poprzez opatrzenie kwalifikowalnym podpisem elektronicznym (wydawanym przez dostawców usług
zaufania, których lista dostępna jest na stronie Narodowego Centrum Certyfikacji pod adresem: https://www.nccert.pl/) lub w
postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (https://epuap.gov.pl/wps/portal) lub podpisem osobistym
(https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

22.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty i zawierać w
szczególności wskazanie:
22.1.1. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
22.1.2. wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem
adresu siedziby,
22.1.3. ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Zamawiający zaleca wykorzystanie wzoru pełnomocnictwa stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
22.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w pkt 20.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
22.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

10.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-26 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie strzyżenia psa yorka - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania27-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie strzyżenie psa yorka któregoś dnia na popołudnie od godz. 16.30. Proszę o podanie ceny za samo strzyżenie i za strzyżenie i kąpiel. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Smołdzino: Utworzenie Klubu Senior+ w miejscowości Stojcino
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Smołdzino: Świadczenie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w SPN
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2022/2023
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Zakup i dostawa węgla - ekogroszek workowany na sezon grzewczy 2022-2023