Dostawa paliwa (oleju napędowego) do pojazdów zamawiającego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliwa (oleju napędowego) do pojazdów zamawiającego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKolbudy
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-03-09
  • Zamawiający"GMINNY ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KOLBUDY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00009393
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa (oleju napędowego) do pojazdów zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "GMINNY ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH KOLBUDY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368976463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Kolbudy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-050

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +4851518854

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzuk.kolbudy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa (oleju napędowego) do pojazdów zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03b33d7b-7500-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009393

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009241/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 sukcesywne dostawy paliwa płynnego – oleju napędowego (ON) do pojazdów samochodowych Zamawiającego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gzuk.kolbudy

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie i postaci elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl (dalej jako Platforma) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gzuk.kolbudy2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy oraz poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl.Link do postępowania dostępny jest na stronie internetowej zamawiającego: http://gzuk.kolbudy.pl/bip/index.php/zamowienia-publiczne/wszczecie-postepowania.3. Ofertę należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gzuk.kolbudy na stronie dotyczącej postępowania.4. Składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, innych niż oferta i oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/gzuk.kolbudy, lub poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:1) przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”2) łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s3) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,4) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf2. UWAGA: Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.W przypadku większych plików zaleca się skorzystać z instrukcji pakowania plików, dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każda, link do instrukcji: https://docs.google.com/document/d/1kdC7je8RNO5FSk_N0NY7nv1Xj1WYJza-CmXvYH8evhk/edit3. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnych pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem danych osobowych pozyskanych w ramach niniejszego postępowania jest Gminny Zakład Usług Komunalnych Kolbudy Sp. z o.o., 83-050 Kolbudy, ul. Przemysłowa 4, dane kontaktowe wskazano w SWZ; 2) pozyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;3) odbiorcami pozyskanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy, Prezes Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie składanych przez zamawiającego sprawozdań, Prezes Krajowej Izby Odwoławczej – w przypadku wniesienia odwołania, właściwy sąd okręgowy w przypadku wniesienia skargi, a także odbiorcy, którzy będą mieli dostęp do opublikowanego ogłoszenia o udzieleniu zamówienia – w przypadku, gdy przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone osobie fizycznej;4) pozyskane dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;5) obowiązek podania przez wykonawców danych osobowych bezpośrednio ich dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;6) w odniesieniu do pozyskanych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7) wykonawcy, których dane pozyska Zamawiający, posiadają następujące uprawnienia:­ na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących,­ na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;­ na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,­ prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje osobom, których dane pośrednio pozyska Zamawiający:­ w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,­ prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,­ na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ich danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy paliwa płynnego – oleju napędowego (ON) do pojazdów samochodowych Zamawiającego.2. Dostawy będą się odbywały poprzez dokonywanie sukcesywnych zakupów paliwa na stacji (stacjach) paliw Wykonawcy. Wydawanie paliw odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników paliwa samochodów Zamawiającego.3. Szacowaną ilość paliwa zamawianą w ramach niniejszego zamówienia określa się na 100 000 litrów. Wskazana szacunkowa ilość paliwa stanowi wielkość do kalkulacji cenowej oferty. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca trwania umowy i bieżących potrzeb Zamawiającego. W zależności od zapotrzebowania zakupiona ilość paliwa może wzrosnąć o 20 %.4. Oferowane paliwo musi odpowiadać normom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680, z późn. zm).5. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania świadectwa jakości na paliwo wystawionego przez producenta, w przypadku gdy jakość paliw budzi zastrzeżenia Zamawiającego.6. Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna stacja paliw dedykowana do realizacji przedmiotowego zamówienia („stacja nr 1”) znajdowała się w odległości nie dalej niż 15 km od siedziby Zamawiającego, liczonej jako długość trasy przejazdu od siedziby Zamawiającego, 83-050 Kolbudy, ul. Przemysłowa 4, do wskazanej stacji paliw Wykonawcy po drogach publicznych. Odległość mierzona trasą – samochodem, wg „Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps.7. Zamawiający będzie uprawniony do zaopatrywania się w paliwo na stacjach paliwowych Wykonawcy, wskazanych w formularzu oferty. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę co najmniej jednej stacji paliw. Stacja wskazana w ofercie jako stacja nr 1 musi być czynna co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach 06.00-22.00. Jeżeli pojazd Zamawiającego nie będzie w stanie pobrać paliwa na stacji Wykonawcy wskazanej w ofercie, Zamawiający zastrzega sobie prawo zaopatrywania się w innych stacjach paliwowych Wykonawcy, korzystając z systemu rozliczenia bezgotówkowego.8. Ceny za zakupione paliwo będą naliczane według cen obowiązujących na stacji paliw Wykonawcy (wskazanej w ofercie), w dniu tankowania, pomniejszone o zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie opust cenowy (jeżeli Wykonawca zaoferuje opust).9. Dostawy paliw realizowane na stacji (stacjach) paliw Wykonawcy rozliczane będą w systemie bezgotówkowym. Wystawianie faktur odbywać się będzie na koniec okresu rozliczeniowego, w którym były dokonywane zakupy paliwa. Okres rozliczeniowy wnosi 14 dni, z tym, że gdy do końca miesiąca nie ma pełnych 14 dni, rozliczenie obejmie dni do końca miesiąca.10. Zamawiający zakłada dokonywanie zakupów na stacji/stacjach wykonawcy wskazanych w ofercie, płynów eksploatacyjnych - AdBlue (mocznik) w ilości około 1600 litrów w okresie obowiązywania umowy, płyn do spryskiwaczy w ilości wynikających z bieżącego zapotrzebowania, inne płyny eksploatacyjne w miarę potrzeb.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Szacowaną ilość paliwa zamawianą w ramach niniejszego zamówienia określa się na 100 000 litrów. Wskazana szacunkowa ilość paliwa stanowi wielkość do kalkulacji cenowej oferty. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca trwania umowy i bieżących potrzeb Zamawiającego. W zależności od zapotrzebowania zakupiona ilość paliwa może wzrosnąć o 20 %.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą na podstawie następujących kryteriów1. cena oferty –waga 80% 2. oferowany opust – 10%3. odległość „stacji nr 1” od siedziby zamawiającego – 5%4. rabat na zakup płynów eksploatacyjnych – 5 %1) Sposób oceny ofert w kryterium 1 - cena oferty: Przyjęta do oceny będzie łączna cena brutto wskazana w formularzu oferty w ust. 1 pkt. 2 kol. 4 tabeli.Wartość ta zostanie podstawiona do wzoru:WK1= (CN / CR) x 80WK1 – suma punktów dla kryterium 1; CN – najniższa oferowana cena brutto spośród badanych ofert;CR – cena brutto oferty badanej;3) Sposób oceny ofert w kryterium 2– oferowany opustOceniany będzie stały opust oferowany przez wykonawcę od ceny dziennej 1 litra paliwa na dystrybutorze w dniu tankowania pojazdu, wskazany jako wartość pieniężna, obliczona do dwóch miejsc po przecinku. Punktacja będzie obliczona w następujący sposób:Wykonawca, który nie zaoferuje opustu (opust 0 zł/litr) otrzyma 0 pkt. w kryterium nr 2 Pozostałe wartości będą podstawione do wzoru:WK2 = (OR/ ON) x 10WK2 – suma punktów dla kryterium 2;OR –wartość opustu wskazana w ofercie badanej;ON – najwyższa wartość opustu spośród ocenianych ofert4) Sposób oceny ofert w kryterium 3 – odległość „stacji nr 1” od siedziby zamawiającegoOcenie będzie poddana odległość najbliższej stacji paliw wykonawcy, spełniającej wymogi wskazane w § 1 SIWZ („stacji nr 1” ) od siedziby zamawiającego. Odległość mierzona trasą – samochodem, wg „Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps. Odległość ta nie może przekraczać 15 km.Punktacja będzie obliczona w następujący sposób:WK3 = (ON/ OR) x 5WK3 – suma punktów dla kryterium 3;ON – najkrótsza odległość podana w km, dla „stacji nr 1” od siedziby zamawiającego, mierzona trasą – samochodem, wg „Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/maps, spośród ocenianych ofert, nie większa niż 15 kmOR – odległość podana w km, dla „stacji nr 1” od siedziby zamawiającego, mierzona trasą – samochodem, wg „Google maps” na stronie internetowej: https://www.google.pl/mapsw ofercie badanej; nie większa niż 15 km5) Sposób oceny ofert w kryterium 4 – rabat na płyny ekspolatacyjne – 5 %Oceniany będzie stały rabat oferowany przez wykonawcę od obowiązującej ceny płynów eksploatacyjnych (AdBlue , płyn do spryskiwaczy, inne płyny eksploatacyjne), w dniu zakupu, wskazany jako wartość procentowa. Punktacja będzie obliczona w następujący sposób:Wykonawca, który nie zaoferuje rabatu (rabat 0 %) otrzyma 0 pkt. w kryterium nr 4 Pozostałe wartości będą podstawione do wzoru:WK4 = (RR/ RN) x 5WK4 – suma punktów dla kryterium 4;RR –wartość rabatu wskazana w ofercie badanej;RN – najwyższy udzielony rabat w ocenianych ofertach6) Wybór oferty najkorzystniejszejZa najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o podane wyżej kryteriaŁączna punktacja dla oferty będzie wyliczona według wzoru:PO= [WK1+ WK2+WK3+ WK4]PO – łączna punktacja dla ofertyWK1– suma punktów dla kryterium 1WK2–suma punktów dla kryterium 2WK3– suma punktów dla kryterium 3WK4– suma punktów dla kryterium 4

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany opust

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: odległość „stacji nr 1” od siedziby zamawiającego

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: rabat na zakup płynów eksploatacyjnych

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne zmiany umowy mogą dotyczyć:1) rodzaju zamawianego paliwa, w przypadku gdy Zamawiający zwiększy flotę pojazdów przeznaczonych do tankowania o pojazdy napędzane innym rodzajem paliwa2) warunków płatności wynagrodzenia, 3) dokonywania rozliczeń za przedmiot umowy,4) zakresu czynności wykonawcy, w stopniu niewykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ,5) zwiększenia ilości zamawianego paliwa ponad szacowane 20%2. Zmiany, o których mowa powyżej, poza przypadkami wskazanymi powyżej, mogą być dokonane:1) w razie wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do Umowy,2) w razie zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na warunki wykonywania umowy,3) jeżeli wynika to z bieżących potrzeb zamawiającego,4) jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy,5) jeżeli zmiany są podyktowane standardowym sposobem obsługi i rozliczania klientów Wykonawcy, lub jego zmianą,6) jeżeli zmiany nie spowodują negatywnych konsekwencji dla Zamawiającego.3. Jeżeli o zmianę umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada Zamawiającemu stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gzuk.kolbudy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-09 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-07

2021-02-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI