Dostawa paliwa na potrzeby Gminy Korsze oraz jednostek organizacyjnych Gminy Kor

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliwa na potrzeby Gminy Korsze oraz jednostek organizacyjnych Gminy Korsze
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKorsze
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-01-12
  • ZamawiającyGMINA KORSZE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00004180
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa na potrzeby Gminy Korsze oraz jednostek organizacyjnych Gminy Korsze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORSZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743605

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 13

1.5.2.) Miejscowość: Korsze

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-430

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: (89) 754 18 28

1.5.8.) Numer faksu: (89) 754 00 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugim_korsze@korsze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korsze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa na potrzeby Gminy Korsze oraz jednostek organizacyjnych Gminy Korsze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b91471d-6d5e-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00004180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003961/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliwa na potrzeby Gminy Korsze oraz jednostek organizacyjnych Gminy Korsze

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.korsze.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://korsze.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://korsze.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.korsze.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Korsz z siedzibą w Korszach, ul.
Mickiewicza 13, 11-430 Korsze,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod
adresem : Inspektor Ochrony Danych Osobowych: Hanna Drączkowska tel. 533-327-058 w godz. 800-
1600 e-mail: hanna.draczkowska@gptogatus.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w
trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w
przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie
dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z
prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GT 271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa niżej wymienionych ilości i rodzajów
paliw, obejmująca zadanie pn.: „Dostawa paliwa na potrzeby Gminy Korsze”:
1) Olej napędowy – 38 048 litrów;
2) Benzyna bezołowiowa – Pb 95 – 2 598 litrów;
3) Auto gaz - 1 200 litrów.
2. Wielkości podane powyżej są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie
możliwość niewykorzystania całego zakresu zamówienia lub jego zwiększenia z uwagi na faktyczne zużycie
oraz możliwość dokonania zmian ilościowych w przedstawionym asortymencie stosownie do
rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywała się będzie sukcesywnie poprzez wydawanie
zakupionych paliw do zbiorników paliwowych pojazdów samochodowych i kanistrów
Zamawiającego dostarczonych na stację paliw Wykonawcy przez kierowców wskazanych
w wykazie stanowiącym załącznik do umowy, na potrzeby maszyn użytkowanych przez
Zamawiającego, tj. kosiarek, zagęszczarek, motopomp itp.
4. Tankowania, o których mowa w ust. 3 odbywać się będą w punkcie sprzedaży paliw
Wykonawcy i w godzinach pracy tego punktu w okresie obowiązywania umowy we wszystkie dni tygodnia.
5. Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zobowiązany jest posiadać aktualną
koncesję na obrót paliwami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo
energetyczne (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 716).
6. Wykonawca gwarantuje wysoką jakość paliwa zgodną z obowiązującymi normami
spełniającymi wymagania jakościowe określone dla paliw ciekłych w Rozporządzeniu
Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla
paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z poz. zm.).
7. Dostarczone paliwa muszą spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w:
a) obwieszczeniu Marszałka Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 30 stycznia 2018r. w
sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o systemie monitorowania i kontrolowania
jakości paliw (Dz. U. z 2021, poz. 133),
b) Polskich Normach: PN-EN 228 (U) dla benzyn, PN-EN 590 (U) dla oleju napędowego.
8.Wykonawca zapewni bezgotówkowy miesięczny sposób rozliczania transakcji.
9. Wykonawca wystawi zbiorczą fakturę VAT za dany miesiąc regulującą należności za faktycznie zakupione
paliwo. Do każdej faktury Wykonawca dołączy poniższe informacje:
1) datę zakupu.
2) rodzaj pobranego paliwa,
3) ilość pobranego paliwa,
4) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy,
5) cenę w dniu tankowania,
6) świadectwa jakości paliwa za dany miesiąc.
10. W okresie zimowym tj. od 16 listopada do 1 marca Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy oleju
napędowego przystosowanego do niskich temperatur o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych.
11. Wykaz zawierający marki i numery rejestracyjne pojazdów, o których mowa w ust. 9 pkt 4
oraz nazwiska uprawnionych do tankowania kierowców Zamawiającego zostaną przekazane
Wykonawcy w załączniku do umowy po wyborze najkorzystniejszej oferty i podpisaniu
umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania
określonego pojazdu umieszczonego w wykazie.
12. Cena za zakup 1 litra benzyny Pb 95 oraz 1 litra oleju napędowego, 1 litra auto gazu będzie zmienna i
wynikać będzie z dziennej ceny sprzedaży obowiązującej na stacji (cena z dystrybutora) z uwzględnieniem
stałego w okresie obowiązywania umowy rabatu wskazanego w ofercie.
13. W odniesieniu do niniejszego postępowania Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części mając na uwadze
względy organizacyjne, celowościowe i ekonomiczne. Przedmiot zamówienia i jego
wielkość odpowiada możliwościom wykonawców z sektora MŚP oraz Zamawiający uznał,
że ewentualny podział zamówienia na części byłby bezcelowy z uwagi na nadmierne koszty
wykonania zamówienia wynikające ze skali zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09120000-6 - Paliwa gazowe

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
a) Cena dzienna brutto 1 litra oleju napędowego (ON) – 20 %
b) Cena dzienna brutto 1 litra benzyny bezołowiowej (Pb95) – 20 %
c) Cena dzienna brutto 1 litra auto gaz – 20 %
2) Wysokość udzielonego upustu jednakowego na każdy rodzaj paliwa obowiązującego przez cały
okres umowy – waga kryterium 20%;
3) Odległość stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego – waga kryterium 20 %;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość udzielonego upustu jednakowego na każdy rodzaj paliwa obowiązującego przez cały okres umowy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość stacji paliw Wykonawcy od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
- posiada aktualną koncesję na obrót paliwami wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki, uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami, wymaganą
przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( DZ.U.2021 poz. 716 z późn.
zm.) ważna przez okres realizacji zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego
w SWZ – załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu:
a) aktualna koncesja na obrót paliwami objętymi niniejszym postępowaniem zgodnie z wymaganiami
określonymi w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne ( t. jedn. DZ. U. z 2021r., poz.
716 ze zm.);

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
4. Ofertę składa się na Formularzu Oferty – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Do oferty
należy dołączyć wszystkie wymagane w niniejszej SWZ dokumenty, w szczególności:
1) oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2A i załącznik nr 2B
do SWZ,
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale X ust. 4 SWZ
(jeżeli dotyczy) – załącznik nr 3 do SWZ,
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w szczególności odpowiednie
pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
4) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli
dotyczy) – załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
być załączone do oferty.
2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3 Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te
uprawnienia są wymagane. W tym przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy
wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 4 do SWZ)
4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5 Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp
oraz w zakresie, o którym mowa w SWZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do
SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zamówieniowa https://korsze.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-12 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Lidzbark
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej - montaż długopisów Mogę zacząć od zaraz Proszę o przesłanie oferty .
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI