DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2023 RO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2023 ROK.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGiżycko
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-09-22
  • ZamawiającyDOM POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00345596
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2023 ROK.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział administracyjno gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 31

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-dps@dps-gizycko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps-gizycko.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Dom pomocy Społecznej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

realizowanie usług w zakresie potrzeb bytowych i opiekuńczych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PALIWA GAZOWEGO NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W GIŻYCKU, NA 2023 ROK.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61de5641-334e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345596

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00327060/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliwa gazowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://platformazakupowa.pl. Zgodnie z SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.DOT.3601.2.2022.MG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obejmująca zakup i świadczenie usługi dystrybucji paliwa gazowego bez akcyzy na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Giżycku - 2 układy pomiarowe.
1.1 Układ pomiarowy nr 1
GAZ ZIEMNY WYSOKOMETANOWY grupy E przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 [kPa], przeznaczony do instalacji zainstalowanej na terenie DPS - kotłownia gazowa.
W pomieszczeniu kotłowni zainstalowane są kotły typu – 2 szt. o mocy 240 kW.
Zagwarantowana moc zamówiona, niezbędna dla zapewnienia bezpieczeństwa: 420 kWh/h.
Dotychczasowa używana grupa taryfowa PGNiG : BW-5, grupa taryfowa OSD W-5.1.
2.2 Układ pomiarowy nr 2
GAZ ZIEMNY WYSOKOMETANOWY grupy E przy ciśnieniu nie niższym niż 1,6 [kPa], przeznaczony do instalacji zainstalowanej na terenie DPS – kuchnia DPS.
W pomieszczeniu kuchni zainstalowane są:
- kuchnie gazowa 4 palnikowa – 2 szt. o mocy po 18 kW.
- kocioł warzelny – 2 szt. o mocy po 22 kW.
Wszelkie informacje szczegółowe opisano w SWZ i jej załącznikach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełniania warunków dotyczących:
-Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, iż warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów, aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: koncesji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z art. 58 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o niniejsze zamówienie. Szczegóły w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z treścią art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie:
1) Zmiany ceny brutto przedstawionej w Formularzu Oferty w przypadku zmiany cen i stawek jednostkowych opłat dystrybucyjnych, w przypadku zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nowej Taryfy Wykonawcy w zakresie obrotu paliwami gazowymi oraz Taryfy OSD dla usług dystrybucji paliw gazowych i usług regazyfikacji gazu ziemnego, wprowadzających zmianę cen i stawek lub zasad stosowanych w rozliczeniach z Zamawiającym oraz w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
2) zmiany przepisów prawa energetycznego lub innych obowiązujących w sprzedaży, obrocie i dystrybucji paliwa gazowego, mających zastosowanie do umowy,
3) zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych, prawnych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy - zmiany te mogą spowodować zmianę ilości PPG, grupy taryfowej, wartości zawartej Umowy lub danych nabywcy, odbiorcy, płatnika.
4) zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy, przy czym przez siłę wyższą Strony rozumieją zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym, ale zawsze o charakterze zewnętrznym w stosunku do człowieka, zdarzenie niemożliwe (lub prawie niemożliwe) do przewidzenia, zdarzenie, którego skutkom nie można zapobiec, w szczególności działania sił przyrody (np. powodzie, trzęsienia ziemi, huragany), zaburzenia życia zbiorowego (działania wojenne, zamieszki wewnętrzne, strajk, epidemie), akty władzy państwowej (akty władzy ustawodawczej lub administracyjnej, które czynią niemożliwym wykonanie danego zobowiązania) – zmiany te mogą spowodować zmiany te mogą spowodować zmianę ilości PPG, grupy taryfowej lub wartości zawartej Umowy,
5) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy w przypadku zmiany regulacji prawnych odnoszących się do praw i obowiązków Stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywołujących niezbędną potrzebę zmiany sposobu realizacji Umowy, w tym regulacji prawnych, na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych - zmiany te mogą spowodować zmianę ilości PPE, grupy taryfowej lub wartości zawartej Umowy.
2. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić tylko za zgodą obu jej Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do Umowy, sporządzonego przez Zamawiającego, pod rygorem nieważności takiej zmiany za wyjątkiem zmian wskazanych w ust. 1 pkt 1) , które to zmiany następują automatycznie z dniem wejścia w życie zmienionych przepisów.

3. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie określone jako nieistotne:
1) zmiany miejsca realizacji umowy pod warunkiem, że nowa lokalizacja będzie spełniała wymagania określone w SWZ,
2) zmiany danych teleadresowych stron umowy lub innych danych zawartych w rejestrach publicznych.

4. O zmianach danych określonych w ust.3 pkt 1-2) powyżej Strony (Odbiorca/Wykonawca) będą się informować niezwłocznie w formie pisemnej lub elektronicznej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Kętrzyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI