„Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJelenia Góra
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-15
  • ZamawiającyPowiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-07
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00234713
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (75) 64-731-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-672fe91b-dbc4-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060382/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-672fe91b-dbc4-11ee-8305-7e4937eb936d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: bzp@powiatkarkonoski.eu (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy
e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia - Dział XXXIX).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 19 ust. 4 ustawy Pzp w dokumentach zamówienia (Specyfikacja Warunków Zamówienia - Dział XXXIX).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.272.1.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw, poprzez cykliczne, bezgotówkowe tankowanie paliw ciekłych do pojazdów samochodowych oraz sprzętów z silnikami spalinowymi stanowiącymi wyposażenie Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze.
2. Przez paliwo rozumie się: olej napędowy i benzynę bezołowiową Pb 95.
3. Prognozowane ilości paliwa oraz dodatku do oleju napędowego przewidywane
do zakupienia w okresie obowiązywania umowy (tj. 24 miesięcy) wynoszą odpowiednio:
1) olej napędowy: 21.000 litrów,
2) benzyna bezołowiowa 95: 9.000 litrów (z zastrzeżeniem, że w miejsce benzyny Pb 95 Zamawiający będzie uprawniony dokonywać zamiennie zakupu benzyny Pb 95),
3) wodny roztwór mocznika o nominalnym stężeniu 32,5%, stosowanego jako reduktor w celu rozłożenia w katalizatorze szkodliwych dla środowiska tlenków azotu (dodatek do oleju napędowego): 450 litrów.
4. Wykaz samochodów służbowych będących na wyposażeniu Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze stanowi załącznik do projektu umowy (Załącznik Nr 2 do SWZ). Wykaz osób upoważnionych do zakupu paliwa (oraz dodatku do oleju napędowego) - na podstawie kart paliwowych - do samochodów służbowych
oraz do sprzętów z silnikami spalinowymi stanowiącymi wyposażenie Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze zostanie przedłożony Wykonawcy przed zawarciem umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w szczególności oferowane przez Wykonawcę paliwa muszą:
1) spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 czerwca 2023 r. w sprawie wymagań jakościowych
dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1314) - wdrażającym postanowienia Dyrektywy Nr 98/70/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia
13 października 1998 r. odnoszącej się do jakości benzyny i olejów napędowych oraz zmieniającej dyrektywę Rady 93/12/EWG;
2) być zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami:
a) PN-EN 590 - w odniesieniu do oleju napędowego;
b) PN-EN 228 - w odniesieniu do benzyny bezołowiowej Pb 95
6. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie wymogów jakościowych sprzedawanych produktów (paliwa), w tym aktualne świadectwo jakości paliwa zgodnie z obowiązującymi normami.
7. W przypadku zmiany normy określonej w w/w przepisach, paliwa oferowane przez Wykonawcę muszą posiadać jakość uwzględniającą te zmiany.
8. Wykonawca zapewni paliwo o jakości i parametrach odpowiednio do danej pory roku.
9. Ilości wskazane w ust. 3 są ilościami orientacyjnymi, stąd Wykonawcy
nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych powyżej. Dostawy realizowane w trakcie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie
w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Przy czym Zamawiający gwarantuje minimalny poziom realizacji zamówienia do 50% wartości prognozowanej.
10. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększającej,
co oznacza, że Zamawiający będzie miał możliwość zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia o 30% wartości prognozowanej. Potwierdzeniem uruchomienia
i skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zwiększenia podstawowej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający może uruchomić prawo opcji po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy na adres e-mail, który będzie wskazany w umowie,
lub w innej formie uzgodnionej z Wykonawcą. Powiadomienie powinno nastąpić
nie później niż na miesiąc przed jej uruchomieniem.
11. Tankowanie paliwa oraz dodatku do oleju napędowego odbywać się będzie
na stacjach paliw wskazanych przez Wykonawcę. Wykonawca zapewnia możliwość zakupu paliwa oraz dodatku do oleju napędowego na co najmniej jednej stacji paliw usytuowanej w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego
przy ul. Kochanowskiego 10 w Jeleniej Górze (licząc po najkrótszej trasie przebiegającej drogami publicznymi, dopuszczającymi ruch samochodów osobowych), a także obsługę na stacji paliw przez 7 dni w tygodniu - co najmniej w godzinach od 6:00 do 22:00.
12. Sprzedaż paliwa każdorazowo odbywać się będzie według cen obowiązujących na stacji paliw w dniu, w którym zostanie dokonany zakup paliwa (tankowanie)
- z uwzględnieniem zaoferowanego przez Wykonawcę stałego opustu.
13. Wysokość zaoferowanego przez Wykonawcę opustu od ceny jednostkowej
za 1 litr paliwa (bez względu na jego rodzaj) oraz za 1 litr dodatku do oleju napędowego pozostanie niezmienna przez pełny okres obowiązywania umowy.
14. Zakup produktów realizowany będzie za pomocą kart paliwowych, które Wykonawca wyda Zamawiającemu (w ramach zaoferowanej ceny głównego przedmiotu zamówienia) w ilości 9 sztuk (w tym 6 sztuk wystawionych na dane pojazdy
- z uwzględnieniem ich numerów rejestracyjnych, 3 sztuki - jako karty dodatkowe - wystawione na dwóch pracowników Zamawiającego. Okres ważności kart paliwowych - musi gwarantować ciągłość realizacji przedmiotu zamówienia. Każda karta paliwowa będzie posiadać indywidualny poufny kod PIN. Zasady wydawania kart paliwowych,
w tym wydawania duplikatów lub kart nowych, określa projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
15. Po dokonaniu tankowania pracownik Wykonawcy wyda osobie pobierającej paliwo (posługującej się kartą paliwową) dowód potwierdzający pobranie w danym dniu paliwa, w szczególności: kwit typu „Wz”, wydruk z terminala obsługującego karty,
lub inny dokument, który zawierać będzie co najmniej:
1) datę transakcji,
2) numer karty, na którą dokonywana jest transakcja,
3) numer rejestracyjny samochodu (w przypadku tankowania samochodu),
4) rodzaj produktu (np. rodzaj paliwa),
5) ilość wydanego produktu,
6) wartość wydanego produktu.
16. Dowód pobrania paliwa, o którym mowa w ust. 13, nie wymaga podpisów pracownika Wykonawcy (wydającego dowód) ani Zamawiającego (odbierającego dowód).
17. Za rozliczenie przedmiotu zamówienia wystawiane będą faktury miesięczne
za faktycznie zrealizowaną sprzedaż w danym miesiącu i przedkładane Zamawiającemu do 10 dnia kolejnego miesiąca. Płatność za wystawioną fakturę VAT dokonywana będzie w formie bezgotówkowej (przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę w umowie) - każdorazowo w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
18. Wartości ujęte w wystawionej fakturze VAT muszą potwierdzać wykaz zrealizowanych
w danym okresie rozliczeniowym transakcji. Wykaz transakcji każdorazowo załączany będzie do wystawionej faktury VAT albo przesyłany w formie elektronicznej
na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail, najpóźniej w dniu wystawienia faktury VAT. Wykaz musi zawierać co najmniej:
1) datę transakcji,
2) numer rejestracyjny samochodu (w przypadku tankowania samochodu),
3) rodzaj wydanego produktu (np. rodzaj paliwa),
4) ilość wydanego produktu,
5) wartość wydanego produktu.
19. Wszelkie pozostałe uregulowania związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte zostały w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zwiększającej,
co oznacza, że Zamawiający będzie miał możliwość zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia o 30% wartości prognozowanej. Potwierdzeniem uruchomienia i skorzystania z prawa opcji będzie złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji zwiększenia podstawowej wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający może uruchomić prawo opcji po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy na adres e-mail, który będzie wskazany w umowie, lub w innej formie uzgodnionej z Wykonawcą. Powiadomienie powinno nastąpić nie później niż na miesiąc przed jej uruchomieniem.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-01 do 2026-03-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1 CENA 60
2 WYSOKOŚĆ UDZIELONEGO OPUSTU (w %) 40

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, wydaną
przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 1385 z późn. zm.).
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego:
a) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ) – oświadczenie to składa odpowiednio: Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp;
b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4
do SWZ);
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.).
UWAGA: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z tych Wykonawców musi posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i realizować dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
Wymagania Zamawiającego w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, zostały określone w ust. 1 pkt 2 lit. b i lit. d Działu X SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą składaną w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik Nr 3
do SWZ);
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia oraz warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynikać będzie, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ);
3) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp:
a) wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 1 – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu – w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ),
b) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca (realizując zamówienie) będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów udostępniających zasoby;
4) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie
do reprezentowania Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostępniającego zasoby
na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – jeżeli umocowanie
do reprezentowania przez osobę działającą w imieniu Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo podmiotu udostępniającego zasoby nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Do oferty wspólnej winno być dołączone pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Korespondencja w postępowaniu będzie prowadzona z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, określone w ust. 1 pkt 2 lit. b Działu X SWZ, musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. Warunek, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 3 do SWZ). Oświadczenia te należy złożyć wraz z ofertą.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
8. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wnoszących ją wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących przedmiotowej dostawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz opis warunków ich wprowadzenia zostały określone w dokumentach zamówienia, tj. w Dziale XVII Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz w § 11 Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 2 do
Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Bogatynia
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI