„Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla floty pojazdów „PGKIM” Sp.o.o., oraz gazu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla floty pojazdów „PGKIM” Sp.o.o., oraz gazu propan do celów grzewczych na potrzeby Wydziału Ujęcia Wody w podziale na zadania.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoAleksandrów Łódzki
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna
  • Termin składania wniosków2024-03-15
  • Zamawiający"PGKiM" Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-07
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00234605
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla floty pojazdów „PGKIM” Sp.o.o., oraz gazu propan do celów grzewczych na potrzeby Wydziału Ujęcia Wody w podziale na zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PGKiM" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471694644

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 28/30

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@pgkimal.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.pgkimal.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych dla floty pojazdów „PGKIM” Sp.o.o., oraz gazu propan do celów grzewczych na potrzeby Wydziału Ujęcia Wody w podziale na zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3afa47c8-dc4c-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00234605

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pgkimal

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkimal
3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, posiadał konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy Zakupowej Open Nexus Sp. z o.o. dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin , zwany dalej Regulaminem. Sposób sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy PZP.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się, korzystając z platformy przestrzegać postanowień Regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/OZ/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia dotyczy bezgotówkowego zakupu na stacjach paliwa (benzyna bezołowiowa PB 95, olej napędowy ON) przy użyciu kart z mikroprocesorem lub kart magnetycznych.
2) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb, zakupy paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w przepisach wydanych na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 1 i pkt 3 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1928), określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z dnia 23 października 2015 r. Poz. 1680) zgodne z normą PN-EN 228+A1:2017-06 „Paliwa do pojazdów samochodowych -- Benzyna bezołowiowa -- Wymagania i metody badań.” oraz PN-EN 590+A1:2017-06 „Paliwa do pojazdów samochodowych -- Oleje napędowe -- Wymagania i metody badań.” i normą PN-EN 589+A1:2012.
3) Paliwa do pojazdów samochodowych, beczek i kanistrów w szacunkowych ilościach przedstawionych poniżej:
a) benzyna bezołowiowa Pb 95 – 10 400 litrów,
b) olej napędowy ON – 78 000,00 litrów.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ.
4) Oznaczenia Wspólnego Słownika Zamówień niniejsze zamówienie oznaczone jest (CPV):
09100000-0 Paliwa
09132100-4 Benzyna bezołowiowa
09134100-8 Olej napędowy
5) Ustalenia i decyzje związane z wykonaniem zamówienia:
a) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
b) Wykonawca wystawi bezpłatnie karty z mikroprocesorem lub karty magnetyczne, za pomocą których będą dokonywane zakupy paliwa w liczbie 29 szt. w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy.
c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby kart w trakcie trwania umowy, które Wykonawca będzie zobowiązany bezpłatnie dostarczyć w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia takiego zapotrzebowania, w przypadku zwiększenia liczy samochodów lub maszyn znajdujących się na wyposażeniu Zamawiającego.
d) Zamawiający ponosił będzie jedynie koszty zakupów paliwa za pomocą kart.
e) W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone w SWZ szacunkowe ilości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
f) Zamawiający będzie miał możliwość zakupu we wszystkich stacjach paliwa na terenie Polski w tym na stacjach w Aleksandrowie Łódzkim.
g) Dokonywane zakupy rozliczane będą w następujących okresach rozliczeniowych: od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca.
h) Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego lub raz w miesiącu od 1 dnia do ostatniego dnia miesiąca.
i) Każdorazowo do faktury Wykonawca będzie zobowiązany załączyć lub przesłać elektronicznie ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej:
 datę i czas dokonania transakcji,
 miejscowość – numer stacji, na której dokonano transakcji,
 numer rejestracyjny pojazdu,
 numer karty, którą dokonano transakcji
 ilość i rodzaj paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu
6) Wymagania stawiane Wykonawcy:
 Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy.
 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia
 Pracownik stacji każdorazowo zobowiązany jest do sprawdzenia zgodności pomiędzy kartą i zatankowanym pojazdem ( tzn. czy zgadza się nr rejestracyjny pojazdu z nr rejestracyjnym wpisanym na karcie płatniczej). Przy niezgodnościach pracownik nie przyjmuje karty płatniczej i niezwłocznie powiadamia pracownika „PGKiM” Sp. z o. o. uprawnionego do porozumiewania się z Wykonawcą.
 Ze względu na specyficzny charakter działalności Zamawiającego i obowiązek zapewnienia ciągłości świadczonych usług dla mieszkańców Gminy Aleksandrów Łódzki, Wykonawca nie może nakładać limitów tankowania tzn. stacja paliw ma obowiązek zezwolić na tankowanie beczek do 200 l, oraz kanistrów bez limitu dziennego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-04-17 do 2026-04-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do 30% wartości zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

spełniającego parametry CN 27111297 - Propan o czystości <= 99%, skroplony lub CN 27111294 - Propan o czystości > 90%, ale < 99%, skroplony dla Wydziału Ujęcia Wody „PGKiM” Sp. z o.o. w Aleksandrowie Łódzkim w ilości 10 400 litrów.
2) Zamawiający posiada dokumentację projektową instalacji do wglądu.
3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia standardów jakości obsługi Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4) Paliwo gazowe Zamawiający przeznacza na cele opałowe (art. 89 ust. 1 pkt 13 oraz art. 31b ust. 2 pkt 1 i art. 31b ust. 4 ustawy o podatku akcyzowym).
5) Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i Opisem Przedmiotu Zamówienia określonymi SWZ, oraz zgodnie z zapisami umowy.
6) Wspólny słownik zamówień (CPV): 09122000-0

4.2.6.) Główny kod CPV: 09122000-0 - Propan i butan

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane do 30% zamówienia podstawowego

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust cenowy oleju napędowego

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust cenowy benzyny bezołowiowej 95

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dedykowany opiekun klienta – 10 %

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 716 z poź. zm.) lub wpis do rejestru działalności regulowanej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej i zawodowej:
Dla Zadania 1 - Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną stacją paliw znajdującymi się w granicach administracyjnych gminy Aleksandrów Łódzki i co najmniej czterema stacjami paliw w obrębie do 20 km od granic administracyjnych gminy Aleksandrów Łódzki działającymi w systemie całodobowym przez 7 dni w tygodniu, które zagwarantują tankowanie samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn budowlanych oraz beczek i kanistrów.
Tankowanie aut osobowych i ciężarowych oraz sprzętu budowlanego przy użyciu karty flotowej w systemie 7 dni w tygodniu na terenie stacji w całej Polsce.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.
6) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
7) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
8) Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zawiera załącznik 5A i 5B

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pomocą platformy https://platformazakupowa.pl/pn/pgkimal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-15 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-13

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Tomaszów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI