Dostawa paliw płynnych w podziale na części: Część I zamówienia: Dostawa oleju napędowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliw płynnych w podziale na części: Część I zamówienia: Dostawa oleju napędowego do samochodów i maszyn na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. oraz EKOZUK Sp. z o.o, Część II zamówienia: Wydawanie na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. benzyny bezołowiowej 95 na stacji paliw Wykonawcy w systemie bezgotówkowym.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWejherowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-15
  • Numer ogłoszenia767038-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 767038-N-2020 z dnia 15.12.2020 r.

Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.: Dostawa paliw płynnych w podziale na części: Część I zamówienia: Dostawa oleju napędowego do samochodów i maszyn na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. oraz EKOZUK Sp. z o.o, Część II zamówienia: Wydawanie na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. benzyny bezołowiowej 95 na stacji paliw Wykonawcy w systemie bezgotówkowym.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo, NIP 588-23-98-489, Regon 221803127, BDO 000014660, Andrzej Gorczycki, tel. 58/676-95-36
EKOZUK Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo, NIP 588-24-43-787, Regon 381607913, BDO 000101046, Barbara Kowalska, tel. 58/676-95-32

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Zgodnie z porozumieniem w sprawie wspólnego przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiającym Upoważnionym jest Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z.o.o.
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 22180312700000, ul. ul. Obrońców Helu  1 , 84-200  Wejherowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 769 520, , e-mail katarzyna.sobolewska@zukwejherowo.pl, , faks 586 769 521.
Adres strony internetowej (URL): https://zukwejherowo.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Zamawiający Upoważniony odpowiada w szczególności za: opracowanie dokumentacji przetargowej, sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu, wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcie umowy w imieniu własnym i na rzecz Wspólnego Zamawiającego, o głoszenie o udzieleniu zamówienia, ewentualne unieważnienie postępowania, wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez Wykonawców środków ochrony prawnej, przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://zukwejherowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://zukwejherowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest składanie ofert w formie pisemnej bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub drogą pocztową
Adres:
ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo, sekretariat - godz. urzędowania od 07:00 do 15:00

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych w podziale na części: Część I zamówienia: Dostawa oleju napędowego do samochodów i maszyn na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. oraz EKOZUK Sp. z o.o, Część II zamówienia: Wydawanie na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. benzyny bezołowiowej 95 na stacji paliw Wykonawcy w systemie bezgotówkowym.
Numer referencyjny: DKZ/07/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2 (dwie)


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Część I zamówienia: Dostawa oleju napędowego do samochodów i maszyn na potrzeby ZUK oraz EKOZUK obejmuje w szczególności:1) Sukcesywną dostawę oleju napędowego do samochodów i maszyn Zamawiającego, przy czym:- dotyczy Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.:a) planowana ilość zamówienia podstawowego wynosi: 165.000 litrów,b) planowana wielkości opcji wynosi 10% zamówienia podstawowego tj. 16.500 litrów,c) adres dostawy:- teren bazy Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo,- teren Składowiska Odpadów w Rybnie w gminie Gniewino.- dotyczy EKOZUK Sp. z o.o.:d) planowana ilość zamówienia podstawowego wynosi: 50.000 litrów,e) planowana wielkości opcji wynosi 5 % zamówienia podstawowego tj. 2.500 litrów,f) adres dostawy:- teren bazy EKOZUK Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo.2) Dostawę, zainstalowanie i udostępnienie w formie bezpłatnego użyczenia na okres wykonywania zamówienia:a) dwóch zbiorników na paliwo o poj. nie mniejszej niż 5.000 litrów z dystrybutorem o wydajności pompy min 70 l/min na terenie bazy Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. i bazy EKOZUK Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo,b) dystrybutory muszą posiadać na wyposażeniu, trzycyfrowy licznik pojedynczego tankowania oraz licznik sumujący z możliwością kalibracji,c) zbiorniki muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 września 2001 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i niskociśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych (Dz.U. 2001 nr 113 poz. 1211 z póżn. zm.).2. Część II zamówienia: Wydawanie na potrzeby ZUK benzyny bezołowiowej 95 na stacji paliw Wykonawcy w systemie bezgotówkowym obejmuje w szczególności:1) Wydawanie paliwa na stacji paliw. Dystrybutor musi posiadać możliwość elektronicznej kontroli i rejestracji wydawanego paliwa. Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca będzie dysponował dystrybutorami zlokalizowanymi na terenie miasta Wejherowa.2) Planowana ilość tankowanej benzyny to: - planowana ilość zamówienia podstawowego wynosi: 8.000 litrów, - planowana wielkości opcji wynosi 5% zamówienia podstawowego tj. 400 litrów.

II.5) Główny kod CPV: 09134100-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
44611410-3
09132100-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. z opcją wydłużenia realizacji umowy do 31.03.2022 r., z zastrzeżeniem nie przekroczenia wartości umowy (dotyczy Części I zamówienia i Części II zamówienia).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Dla Części I i Części II zamówienia, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy, dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla Części I i Części II zamówienia, Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia następujących warunków określonych w art. 22 ust. 1b ustawy, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną dostawę świadczoną nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 6 kolejnych miesięcy kalendarzowych polegającą na dostawie paliw płynnych o łącznej ilości odpowiednio:a) dla Części I zamówienia - nie mniejszej niż 5 000 l/miesiąc, b) dla Części II zamówienia - nie mniejszej niż 300 l/miesiąc.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie wykaże spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, na zasadach określonych w art. 23 ustawy. 3. Spełnienie warunków poprzez poleganie na potencjale „innych podmiotów”: 1) Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów będzie dysponował zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda przedstawienia dowodów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2) W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na potencjale którego Wykonawca polega, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Dla wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy, określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia — niżej wymienione dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie; W przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, niżej wymienione dokumenty składane są w odniesieniu do każdego z tych podmiotów): odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Wykonawca winien będzie przedłożyć: 1) Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm). 2) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej, składają dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym mają miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykazu dostaw wykonanych (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa wyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą, aktualnego na dzień składania ofert, oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca składa w formie dokumentu, którego wzór zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca zamieszcza informacje - o każdym z tych podmiotów - w Oświadczeniu, potwierdzające brak istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim, powołuje się na ich zasoby. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy i w ust. 5 Rozdziału IX SIWZ przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych dokumentów. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 ustawy. 10. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec innych podmiotów podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 -22 ustawy, jak również podstawy wykluczenia przewidziane w art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy, które wskazane zostały przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w ust. 2 Rozdziału IX SIWZ. 11. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania. 12. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 ustawy oraz pkt 16-20 ustawy oraz na podstawie określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu i SIWZ przesłankach z art. 24 ust. 5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Art. 24 ust 8 ustawy nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 13. Dla potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą aktualne oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 14.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń lub dokumentów: 1) potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz 2) potwierdzających brak podstaw wykluczenia - określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu, w SIWZ i w ustawie. 15.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4 ogłoszenia — składa wyciąg z innego odpowiedniego rejestru lub, w przypadku braku takiego rejestru w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, innego równoważnego dokumentu wydanego przez właściwy organ sądowy lub administracyjny państwa, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt. 1. 16. Dokumenty, o których mowa w pkt. 15 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 17. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 15, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Pkt16 stosuje się. 18. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w Rozdziale X muszą spełniać wymagania określone w ustawie i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1282), zwanego dalej „rozporządzeniem ws. dokumentów". 19.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 20. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 10 ust. 1 rozporządzenia ws. dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w zakresie Części I zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł, (słownie pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert, b) wnoszone w pozostałych formach musi być ważne na cały okres związania ofertą wskazany w Rozdziale XII SIWZ. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNA nr 37 1160 2202 0000 0000 6196 5678. b) wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą. 3. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm). 2) Wadium w formach wymienionych w ust 3 pkt 1 lit. od „b” do „e” musi być wystawione na Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. oraz EKOZUK Sp. z o.o. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym rachunku bankowym. 5. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwałe tego dokumentu do całości oferty). 6. W dokumencie tym gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania do zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ZUK, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należy do osób umocowanych do występowania w imieniu ZUK, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem), albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu ZUK z żądaniem zapłaty). 7. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
wydłużenie terminu płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie ze wzorami umów stanowiącymi załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.12.2020 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa oleju napędowego do samochodów i maszyn na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. oraz EKOZUK Sp. z o.o.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa oleju napędowego do samochodów i maszyn na potrzeby ZUK oraz EKOZUK obejmuje w szczególności:1) Sukcesywną dostawę oleju napędowego do samochodów i maszyn Zamawiającego, przy czym:- dotyczy Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.:a) planowana ilość zamówienia podstawowego wynosi: 165.000 litrów,b) planowana wielkości opcji wynosi 10% zamówienia podstawowego tj. 16.500 litrów,c) adres dostawy:- teren bazy Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo,- teren Składowiska Odpadów w Rybnie w gminie Gniewino.- dotyczy EKOZUK Sp. z o.o.:d) planowana ilość zamówienia podstawowego wynosi: 50.000 litrów,e) planowana wielkości opcji wynosi 5 % zamówienia podstawowego tj. 2.500 litrów,f) adres dostawy:- teren bazy EKOZUK Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo.2) Dostawę, zainstalowanie i udostępnienie w formie bezpłatnego użyczenia na okres wykonywania zamówienia:a) dwóch zbiorników na paliwo o poj. nie mniejszej niż 5.000 litrów z dystrybutorem o wydajności pompy min 70 l/min na terenie bazy Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. i bazy EKOZUK Sp. z o.o., ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo,b) dystrybutory muszą posiadać na wyposażeniu, trzycyfrowy licznik pojedynczego tankowania oraz licznik sumujący z możliwością kalibracji,c) zbiorniki muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 18 września 2001 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego, jakim powinny odpowiadać zbiorniki bezciśnieniowe i niskociśnieniowe przeznaczone do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych (Dz.U. 2001 nr 113 poz. 1211 z póżn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09134100-8, 44611410-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wydłużenie terminu płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Uzupełnianie zbiorników na olej napędowy przez Wykonawcę dokonywane będzie po uśrednionych cenach hurtowych oleju napędowego – ON Ekodiesel i ON Eurodiesel ze stacji ORLEN i LOTOS, zgodnych z informacjami znajdującymi się na stronie internetowej http://reflex.com.pl/ceny-hurtowe obowiązujących w dniu zamówienia z uwzględnieniem zaoferowanego w ofercie Wykonawcy niezmiennego upustu; Częstotliwość dostaw będzie uzależniona od zapotrzebowania Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia paliwa w ciągu 24 godz. od momentu złożenia zamówienia. Dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 6:00 – 15:00). 2. Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółową instrukcję obsługi dostarczonych zbiorników oraz przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie ich eksploatacji. 3. Zbiorniki należy dostarczyć i zainstalować we wskazanych przez Zamawiającego miejscach w terminie do 10 dni od zawarcia umowy. Zbiorniki muszą posiadać ważne dopuszczenie biegłego z zakresu pożarnictwa oraz wymagane dokumenty dozoru technicznego dopuszczające zbiorniki do eksploatacji. 4. Zamawiający będzie użytkował zbiorniki w okresie obowiązywania umowy, a po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy w terminie do 10 dni Wykonawca odinstaluje i odbierze zbiorniki od Zamawiającego. 5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonywanie na własny koszt przeglądów serwisowych zbiorników, zapewnienie dozoru technicznego i innych czynności niezbędnych do zachowania prawidłowego funkcjonowania zbiorników. 6. W przypadku wystąpienia uszkodzenia zbiornika nie nadającego się do naprawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu na własny koszt nowy zbiornik zgodny z wymogami zawartymi w SIWZ. 7. Rozliczenie realizacji zamówienia: a) ceny za paliwo mają być ustalone po uśrednionych cenach hurtowych dla oleju napędowego – ON Ekodiesel i ON Eurodiesel ze stacji ORLEN i LOTOS, zgodnych z informacjami znajdującymi się na stronie internetowej http://reflex.com.pl/ceny-hurtowe obowiązujących w dniu zamówienia z uwzględnieniem zaoferowanego w ofercie Wykonawcy niezmiennego upustu, b) płatność za zakupione i dostarczone paliwo odbędzie się na podstawie prawidłowo wystawionej faktury za każdą dostawę (odrębnie dla ZUK i EKOZUK jako odrębnych nabywców). 8. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. z opcją wydłużenia realizacji umowy do 31.03.2022 r., z zastrzeżeniem nie przekroczenia wartości umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Wydawanie na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. benzyny bezołowiowej 95 na stacji paliw Wykonawcy w systemie bezgotówkowym.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wydawanie na potrzeby ZUK benzyny bezołowiowej 95 na stacji paliw Wykonawcy w systemie bezgotówkowym obejmuje w szczególności:1) Wydawanie paliwa na stacji paliw. Dystrybutor musi posiadać możliwość elektronicznej kontroli i rejestracji wydawanego paliwa. Warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca będzie dysponował dystrybutorami zlokalizowanymi na terenie miasta Wejherowa.2) Planowana ilość tankowanej benzyny to: - planowana ilość zamówienia podstawowego wynosi: 8.000 litrów, - planowana wielkości opcji wynosi 5% zamówienia podstawowego tj. 400 litrów.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09132100-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
wydłużenie terminu płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania stacji paliw czynnych co najmniej od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 – 15:00. 2. Rozliczenie realizacji zamówienia: a) ceny za paliwo mają być ustalone po uśrednionych cenach hurtowych dla benzyny bezołowiowej - Eurosuper 95 i benzyny bezołowiowej 95 zgodnych z informacjami znajdującymi się na stronie internetowej http://reflex.com.pl/ceny-hurtowe ze stacji ORLEN i LOTOS obowiązujących w dniu zamówienia z uwzględnieniem zaoferowanego w ofercie Wykonawcy niezmiennego upustu, b) płatność za zakupione paliwo odbędzie się na podstawie prawidłowo wystawionej faktury za każdy miesiąc realizacji zamówienia, c) każdorazowe wydanie paliwa musi być odnotowane w dokumentach np. asygnacie, podpisane przez osobę wydającą i przyjmującą. Dokumenty takie należy dołączyć do faktury. 3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. z opcją wydłużenia realizacji umowy do 31.03.2022 r., z zastrzeżeniem nie przekroczenia wartości umowy






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Pruszcz Gdański
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Szkoły Podstawowej w Pasymiu.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI