"Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w użytkowaniu PGKiM Sp. z...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w użytkowaniu PGKiM Sp. z o.o. w Działdowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDziałdowo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-04-19
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-10
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00278604
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
"Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w użytkowaniu PGKiM Sp. z o.o. w Działdowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130195135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 32

1.5.2.) Miejscowość: Działdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgkim.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pobór, uzdatnianie i dostarczenie wody

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących w użytkowaniu PGKiM Sp. z o.o. w Działdowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9cb0d343-f712-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9cb0d343-f712-11ee-b016-82aaee56c84c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl , zamowienia@pgkim.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający wymaga zastosowania w postępowaniu podpisu zaufanego, podpisu osobistego lub kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 2. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/, oraz za pomocą poczty elektronicznej zamowienia@pgkim.com.pl. 5. Ofertę oraz wszelkie inne dokumenty w postępowaniu sporządza się w formacie danych: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .gif, .zip, .rar. Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf. 10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, znajdujący się pod adresem https://edu.ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
Szczegóły ujęto w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń będących
w użytkowaniu PGKiM Sp. z o.o. w Działdowie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do wymogów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący stacją paliw w odległości nie dalej niż 5 km (według map Google*) od siedziby Zamawiającego (13-200 Działdowo ul. Gen. J. Hallera 32), liczonej po najkrótszej drodze dojazdu samochodem po drogach publicznych, na których nie ma ograniczeń w zakresie rzeczywistej masy całkowitej pojazdu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach (art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych):
a) jeżeli z przyczyn obiektywnych, niezależnych od woli stron nastąpi zmiana stanu prawnego (w zakresie prawa krajowego lub lokalnego) lub zmiana stanu faktycznego (np. wyroki sądów, orzeczenia administracji), które sprawią, że wykonanie umowy w sposób w niej określony stanie się niemożliwe;
b) zmiany lokalizacji stacji paliw Wykonawcy wskazanej w § 2 ust. 4 Umowy, pod warunkiem, że nowa stacja paliw znajdowała się będzie w odległości nie dalej niż 5 km (według map Google) od siedziby Zamawiającego, liczonej po najkrótszej drodze dojazdu samochodem po drogach publicznych, na których nie ma ograniczeń w zakresie rzeczywistej masy całkowitej pojazdu;
c) wydłużenia terminu realizacji Umowy, o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy, w przypadku gdy przed upływem dotychczasowego okresu realizacji Umowy, nie dojdzie do wyczerpania wartości wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 Umowy oraz maksymalnego zakresu Przedmiotu Umowy wskazanego w § 1 ust. 2 Umowy, z zastrzeżeniem niezmienności oferowanego opustu;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca powinien złożyć:
a. formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ;
b. oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ;
c. dokumenty potwierdzające prawidłowe umocowanie do reprezentacji w postępowaniu w szczególności złożenia oferty (m.in. pełnomocnictwa);
d. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane w trybie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ /o ile dotyczy/.
Uwaga! Ww. dokumenty należy podpisać w sposób wskazany w dziale XIII niniejszej SWZ.
2. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu), oświadczenie w trybie art. 117 ust 4 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycinkę drzew z łąki - 3500m2 - Kownatki
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycinkę wraz z wywiezieniem drzew z łąki - 3500m2 - teren podmokły - wycinka może być możliwa dopiero w zimie ... Zapłata - gotówka lub drzewo Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI