Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
“Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk” z podziałem na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (0 –59)8420 730
1.5.8.) Numer faksu: (0 – 59)8420 284
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk” z podziałem na 2 zadania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-582f38ff-b482-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054964
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012276/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 “Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk” z podziałem na 2 zadania
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.zdp.slupsk.pl/3.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie prowadził korespondencję w zakresie obejmującym zmiany i wyjaśnieniami treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod adresem stronyinternetowej; 1) https://bip.zdp.slupsk.pl/3.html 2) https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/6a58681a-9519-4588-be03-dca9df7a86f0 Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się zWykonawcami za pomocą poczty elektronicznej adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodne zrozdziałem VI i X działu A specyfikacji warunków zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XVIII dzialeB,SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna - opisana w rozdziale XVIII dzialeB,SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZDP-GIZ.2611.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 1 – dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 1 w Słupsku Prognozowana dostawa paliw , w okresie 12 miesięcy, od daty 01.07.2021r., wynosi odpowiednio; Olej napędowy ON 10.000 lBenzyna Pb 3.500 lOpis wykonaniaa/ Podane ilości są wielkościami szacunkowymi, ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów w roku 2020 oraz ilości posiadanych jednostek transportowych i sprzętowych.b/ W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż wskazane w zapytaniu ofertowym i wzorze umowy, co nie jest odstąpieniem od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy.c/ Dostawa realizowana będzie w formie sprzedaży paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów i sprzętud/ Paliwa przez Zamawiającego będą pobierane sukcesywnie, stosownie do potrzeb, Zamawiający będzie płacił tylko za faktycznie pobrane paliwo, z zachowaniem stałego upustu do ceny paliwa obowiązującej w dniu tankowania e/ Oferowane paliwa muszą spełniać wymagane normy, określone odpowiednio w przepisach branżowych, określające wymagania jakościowe dla paliw ciekłych, w okresie trwania umowy dla Zamawiającego. Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi udokumentować każdą dostawę świadectwem kontroli jakości oraz fakturą zakupu dotyczącą każdej dostawy.f/ Zamawiający sporządzi wykaz pojazdów i sprzętu, do których będą tankowane paliwa i przekaże Wykonawcy, po podpisaniu umowy. g/ Dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw h/ pobierane paliwo będzie każdorazowo odnotowywane przez Wykonawcę w dokumencie pracy pojazdu lub sprzętu (karta drogowa lub raport pracy sprzętu) oraz w dokumencie zbiorczym pobranych paliw w miesiącu kalendarzowym (asygnata pobranych paliw za miesiąc ..... )i/ Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa co do ilości i rodzaju , poprzez złożenie podpisu pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu pracownika Zamawiającego ( kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu) na dokumencie zbiorczym (asygnacie pobranych paliw ....)j/ dokument “Asygnata pobranych paliw za miesiąc ...” stanowił będzie załącznik do fakturyk/ płatność za pobrane paliwa dokonywana będzie raz w miesiącu z dołu, po złożeniu prawidłowo sporządzonej faktury, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania ( zamawiający nie przewiduje zmian warunków płatności). Zamawiający dopuszcza fakturowanie dwa razy w miesiącu. Wykonawca będzie wyliczał wartość sprzedanego paliwa stosując zasadę- “ cena w dniu tankowania – stały upust = cena po upuście x ilość sprzedanego paliwa = wartość “l/ Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliwł/ przy formie dokumentowania poprzez karty flotowe Wykonawca musi zapewnić, kartę flotową na każdy numer rejestracyjny pojazdu i na każda jednostkę sprzętową. Karty powinny rejestrować datę i miejsce transakcji, ilość i wartość zakupu, liczbę dziennych transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub określenie jednostki sprzętowej. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN.m/Zamawiający dopuszcza możliwość zaakceptowania zamawiania kart paliwowych poprzez dedykowany portal internetowy, do którego dostęp otrzyma Zamawiający po zawarciu umowyn/ karty flotowe muszą umożliwiać dokonywanie płatności za oleje, smary i środki pielęgnacyjne. o/ Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy karty flotowe i określi zasady zgłaszania , utraty lub zniszczenia kart do bezgotówkowego regulowania należności.p/ koszt przygotowania i wydania kart pokrywa Wykonawca r/ faktury wystawiane będą nie później niż 7 dnia od zakończenia okresu rozliczeniowego, w którym dokonano sprzedaży. Termin realizacji faktury nastąpi w terminie 30 dni licząc od dnia dostarczenia faktury.s/ w przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji Zamawiający dopuszcza dokonywanie transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji wyłączonej lub modernizowanej pod warunkiem jednoczesnego spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej. Musi być spełniony warunek odległości iż stacja mieścić się będzie w promieniu nie większym niż 3 km od siedziby Obwodu Drogowego w Słuspku ul. Słoneczna 16e i w promieniu nie większym niż 6 km od siedziby Obwodu Drogowego w Główczycach ul. Słupska 19A, pow. Słupski.t/ Zamawiający nie dopuszcza dołączania do właściwej umowy załączników opracowanych przez Wykonawcę w postaci ogólnych warunków sprzedaży Wykonawcy lub innych regulaminów. Termin wykonania zamówienia wynosi : 12 miesięcy od daty 01.07.2021r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134000-7 - Oleje napędowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:1) cena – 60 %.2) stały % upust – 40 %Cena obejmuje cenę paliw płynnych do środków transportowych i sprzętowych. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów= 60pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru: C najt.of.C= ----------------- x 60 pkt C bad.of.Gdzie:C- liczba punktów za cenę ofertową C najt.of.- najniższa cena ofertowa spośród badanych ofertC bad.of.- cena oferty badanejOpis:Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. Stały % upust- udzielony przez Wykonawcę stały rabat procentowy- oferta z najwyższym oferowanym rabatem otrzyma maksymalną ilość punktów= 40pkt., oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z największym udzielonym rabatem wg wzoru: U bad.of.U= ----------------- x 40 pkt U max.of.Gdzie:U- liczba punktów za oferowany stały upust procentowyU bad.of.- upust procentowy oferty badanejU max.of.- maksymalny udzielony upust procentowyWysokość upustu musi być jednakowy dla wszystkich oferowanych paliw. Zastosowany upust, w niezmiennej wysokości, będzie obowiązywał przez cały okres umowy.z pracownika Zamawiającego (za pomocą wezwania telefonicznego bądź elektronicznie e-mailem)2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru: Lp = C + Ugdzie:Lp – liczba punktówC – Punkty przyznane w kryterium cenaU - Punkty przyznane w kryterium udzielony stały upust procentowyZamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.3. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.4. . W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.5. Zamawiający poprawia w ofercie:1) oczywiste omyłki pisarskie,2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty‒ niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 pkt 3) niniejszego rozdziału, zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i drugiego kryterium oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: stały % upust
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Opis kryteriów i ich znaczenie: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:1) cena – 60 %.2) stały % upust – 40 %Cena obejmuje cenę paliw płynnych do środków transportowych i sprzętowych. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów= 60pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru: C najt.of.C= ----------------- x 60 pkt C bad.of.Gdzie:C- liczba punktów za cenę ofertową C najt.of.- najniższa cena ofertowa spośród badanych ofertC bad.of.- cena oferty badanejOpis:Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. Stały % upust- udzielony przez Wykonawcę stały rabat procentowy- oferta z najwyższym oferowanym rabatem otrzyma maksymalną ilość punktów= 40pkt., oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z największym udzielonym rabatem wg wzoru: U bad.of.U= ----------------- x 40 pkt U max.of.Gdzie:U- liczba punktów za oferowany stały upust procentowyU bad.of.- upust procentowy oferty badanejU max.of.- maksymalny udzielony upust procentowyWysokość upustu musi być jednakowy dla wszystkich oferowanych paliw. Zastosowany upust, w niezmiennej wysokości, będzie obowiązywał przez cały okres umowy.z pracownika Zamawiającego (za pomocą wezwania telefonicznego bądź elektronicznie e-mailem)2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru: Lp = C + Ugdzie:Lp – liczba punktówC – Punkty przyznane w kryterium cenaU - Punkty przyznane w kryterium udzielony stały upust procentowyZamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.3. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.4. . W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.5. Zamawiający poprawia w ofercie:1) oczywiste omyłki pisarskie,2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty‒ niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 pkt 3) niniejszego rozdziału, zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i drugiego kryterium oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 – dostawa paliw dla pojazdów i sprzętu Obwodu Drogowego Nr 2 w Główczycach,Prognozowana dostawa paliw , w okresie 12 miesięcy, od daty 01.07.2021r., wynosi odpowiednio; Olej napędowy ON 20.000 l Benzyna Pb 1.000 l Opis wykonaniaa/ Podane ilości są wielkościami szacunkowymi, ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów w roku 2020 oraz ilości posiadanych jednostek transportowych i sprzętowych.b/ W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż wskazane w zapytaniu ofertowym i wzorze umowy, co nie jest odstąpieniem od umowy i nie powoduje żadnych roszczeń Wykonawcy.c/ Dostawa realizowana będzie w formie sprzedaży paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów i sprzętud/ Paliwa przez Zamawiającego będą pobierane sukcesywnie, stosownie do potrzeb, Zamawiający będzie płacił tylko za faktycznie pobrane paliwo, z zachowaniem stałego upustu do ceny paliwa obowiązującej w dniu tankowania e/ Oferowane paliwa muszą spełniać wymagane normy, określone odpowiednio w przepisach branżowych, określające wymagania jakościowe dla paliw ciekłych, w okresie trwania umowy dla Zamawiającego. Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi udokumentować każdą dostawę świadectwem kontroli jakości oraz fakturą zakupu dotyczącą każdej dostawy.f/ Zamawiający sporządzi wykaz pojazdów i sprzętu, do których będą tankowane paliwa i przekaże Wykonawcy, po podpisaniu umowy. g/ Dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw h/ pobierane paliwo będzie każdorazowo odnotowywane przez Wykonawcę w dokumencie pracy pojazdu lub sprzętu (karta drogowa lub raport pracy sprzętu) oraz w dokumencie zbiorczym pobranych paliw w miesiącu kalendarzowym (asygnata pobranych paliw za miesiąc ..... )i/ Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa co do ilości i rodzaju , poprzez złożenie podpisu pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu pracownika Zamawiającego ( kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu) na dokumencie zbiorczym (asygnacie pobranych paliw ....)j/ dokument “Asygnata pobranych paliw za miesiąc ...” stanowił będzie załącznik do fakturyk/ płatność za pobrane paliwa dokonywana będzie raz w miesiącu z dołu, po złożeniu prawidłowo sporządzonej faktury, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania ( zamawiający nie przewiduje zmian warunków płatności). Zamawiający dopuszcza fakturowanie dwa razy w miesiącu. Wykonawca będzie wyliczał wartość sprzedanego paliwa stosując zasadę- “ cena w dniu tankowania – stały upust = cena po upuście x ilość sprzedanego paliwa = wartość “l/ Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliwł/ przy formie dokumentowania poprzez karty flotowe Wykonawca musi zapewnić, kartę flotową na każdy numer rejestracyjny pojazdu i na każda jednostkę sprzętową. Karty powinny rejestrować datę i miejsce transakcji, ilość i wartość zakupu, liczbę dziennych transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub określenie jednostki sprzętowej. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN.m/Zamawiający dopuszcza możliwość zaakceptowania zamawiania kart paliwowych poprzez dedykowany portal internetowy, do którego dostęp otrzyma Zamawiający po zawarciu umowyn/ karty flotowe muszą umożliwiać dokonywanie płatności za oleje, smary i środki pielęgnacyjne. o/ Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy karty flotowe i określi zasady zgłaszania , utraty lub zniszczenia kart do bezgotówkowego regulowania należności.p/ koszt przygotowania i wydania kart pokrywa Wykonawca r/ faktury wystawiane będą nie później niż 7 dnia od zakończenia okresu rozliczeniowego, w którym dokonano sprzedaży. Termin realizacji faktury nastąpi w terminie 30 dni licząc od dnia dostarczenia faktury.s/ w przypadku ewentualnej modernizacji lub wyłączenia ze sprzedaży danej stacji Zamawiający dopuszcza dokonywanie transakcji na innej stacji paliw Wykonawcy położonej najbliżej siedziby stacji wyłączonej lub modernizowanej pod warunkiem jednoczesnego spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej. Musi być spełniony warunek odległości iż stacja mieścić się będzie w promieniu nie większym niż 3 km od siedziby Obwodu Drogowego w Słuspku ul. Słoneczna 16e i w promieniu nie większym niż 6 km od siedziby Obwodu Drogowego w Główczycach ul. Słupska 19A, pow. Słupski.t/ Zamawiający nie dopuszcza dołączania do właściwej umowy załączników opracowanych przez Wykonawcę w postaci ogólnych warunków sprzedaży Wykonawcy lub innych regulaminów. Termin wykonania zamówienia wynosi : 12 miesięcy od daty 01.07.2021r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134000-7 - Oleje napędowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryteriów i ich znaczenie: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:1) cena – 60 %.2) stały % upust – 40 %Cena obejmuje cenę paliw płynnych do środków transportowych i sprzętowych. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów= 60pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru: C najt.of.C= ----------------- x 60 pkt C bad.of.Gdzie:C- liczba punktów za cenę ofertową C najt.of.- najniższa cena ofertowa spośród badanych ofertC bad.of.- cena oferty badanejOpis:Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. Stały % upust- udzielony przez Wykonawcę stały rabat procentowy- oferta z najwyższym oferowanym rabatem otrzyma maksymalną ilość punktów= 40pkt., oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z największym udzielonym rabatem wg wzoru: U bad.of.U= ----------------- x 40 pkt U max.of.Gdzie:U- liczba punktów za oferowany stały upust procentowyU bad.of.- upust procentowy oferty badanejU max.of.- maksymalny udzielony upust procentowyWysokość upustu musi być jednakowy dla wszystkich oferowanych paliw. Zastosowany upust, w niezmiennej wysokości, będzie obowiązywał przez cały okres umowy.z pracownika Zamawiającego (za pomocą wezwania telefonicznego bądź elektronicznie e-mailem)2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru: Lp = C + Ugdzie:Lp – liczba punktówC – Punkty przyznane w kryterium cenaU - Punkty przyznane w kryterium udzielony stały upust procentowyZamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.3. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.4. . W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.5. Zamawiający poprawia w ofercie:1) oczywiste omyłki pisarskie,2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty‒ niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 pkt 3) niniejszego rozdziału, zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i drugiego kryterium oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: stały % upust
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Opis kryteriów i ich znaczenie: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:1) cena – 60 %.2) stały % upust – 40 %Cena obejmuje cenę paliw płynnych do środków transportowych i sprzętowych. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów= 60pkt, oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru: C najt.of.C= ----------------- x 60 pkt C bad.of.Gdzie:C- liczba punktów za cenę ofertową C najt.of.- najniższa cena ofertowa spośród badanych ofertC bad.of.- cena oferty badanejOpis:Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. Stały % upust- udzielony przez Wykonawcę stały rabat procentowy- oferta z najwyższym oferowanym rabatem otrzyma maksymalną ilość punktów= 40pkt., oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z największym udzielonym rabatem wg wzoru: U bad.of.U= ----------------- x 40 pkt U max.of.Gdzie:U- liczba punktów za oferowany stały upust procentowyU bad.of.- upust procentowy oferty badanejU max.of.- maksymalny udzielony upust procentowyWysokość upustu musi być jednakowy dla wszystkich oferowanych paliw. Zastosowany upust, w niezmiennej wysokości, będzie obowiązywał przez cały okres umowy.z pracownika Zamawiającego (za pomocą wezwania telefonicznego bądź elektronicznie e-mailem)2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru: Lp = C + Ugdzie:Lp – liczba punktówC – Punkty przyznane w kryterium cenaU - Punkty przyznane w kryterium udzielony stały upust procentowyZamawiający udziela zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najkorzystniejszy bilans punktowy powyższych kryteriów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Przyjmuje się, że 1 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba pkt w obu kryteriach.3. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.4. . W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem ust. 2 i art. 187 ustawy PZP, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.5. Zamawiający poprawia w ofercie:1) oczywiste omyłki pisarskie,2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty‒ niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5 pkt 3) niniejszego rozdziału, zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.7. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i drugiego kryterium oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego, ofert dodatkowych.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4