Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sierpcu Spółka z o. o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSierpc
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-01-20
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sierpcu Spółka z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00013865
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sierpcu Spółka z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sierpcu Spółka z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 147085519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Romualda Traugutta 33

1.5.2.) Miejscowość: Sierpc

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkim.sierpc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgkimsierpc.zakladkomunalny.com/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Przedsiebiorstwo komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sierpcu Spółka z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43243c73-7185-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zgkimsierpc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgkimsierpc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale XI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGKiM.DO/1.3.1/2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów, maszyn i sprzętu budowlanego Zamawiającego polegać będzie na:
a) dostawie oleju napędowego do dwóch zbiorników naziemnych:
 jeden o pojemności 2 500 litrów, zlokalizowany na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sierpcu Spółka z o.o. ul. Traugutta 33, do którego wielkość cząstkowej dostawy wynosić będzie jednorazowo od 2 000 do 2 200 litrów,
 drugi o pojemności 5000l zlokalizowany na terenie Regionalnego Zakładu Gospodarki Odpadami w Rachocinie, do którego dostawy wynosić będą jednorazowo od 4 000 do 4 400 litrów.
b) bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów użytkowanych przez Zamawiającego, a w przypadku maszyn i sprzętu budowlanego Zamawiającego tankowaniu paliwa do kanistrów, na stacji paliw, położonej w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego czynnej 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.
2. Przewidywana łączna ilość wszystkich dostaw w okresie obowiązywania zamówienia - 110 000 litrów oleju napędowego i 1700 litrów benzyny bezołowiowej. Faktyczna ilość zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb Zamawiającego. Zapotrzebowanie ilościowe oleju napędowego i benzyny bezołowiowej jest przewidywane - szacunkowe (+/). Podane zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia nie jest wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych zamówienia, które uzależnione będą od warunków pogodowych i innych zdarzeń mogących mieć wpływ na ilości zużytego oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, lecz nie więcej niż o 20 % przewidywanej łącznej ilości wszystkich dostaw oleju napędowego i nie więcej niż o 20 % przewidywanej łącznej ilości benzyny bezołowiowej w okresie obowiązywania zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z późn. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać uprawnienie do dysponowania co najmniej jedną stacją paliw, oddaloną nie więcej niż 5 km od siedziby Zamawiającego, czynną całodobowo 7 dni w tygodniu, w której będzie się odbywało tankowanie paliw zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w Rozdziale IV ust. 1 lit b) .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz 1129 ze zm.) art 454-455.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-20 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Ożarów Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI