Dostawa paliw płynnych dla PGK "Żyrardów" Sp. z o. o.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliw płynnych dla PGK "Żyrardów" Sp. z o. o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻyrardów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-09-29
  • ZamawiającyPRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-17
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych dla PGK "Żyrardów" Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750086653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 5

1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 46 855 40 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk.zyrardow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zyrardow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pobór i uzdatnianie wody, oczyszczanie ścieków, odbiór odpadów, utrzymanie w czystości ulic i dróg, utrzymanie terenów zielonych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych dla PGK "Żyrardów" Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3924029a-17a0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_zyrardow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_zyrardow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku
„Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x
10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_zyrardow

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXXIX SWZ - Klauzula informacyjna art. 13 i 14

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.26.TO.18.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ICzęść 1: Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa paliw płynnych dla PGK „Żyrardów” Sp. z o.o.”:
a) benzyny bezołowiowej Pb95 w ilości do 5 000 litrów - tankowanie w wybranej stacji Wykonawcy;
b) oleju napędowego ON w ilości do 30 000 litrów - tankowanie w wybranej stacji Wykonawcy.
1. Realizacja zakupu paliw dot. Części 1 odbywać się będzie:
1) w rozliczeniu bezgotówkowym w systemie kart flotowych,
2) na stacjach paliwowych Wykonawcy zlokalizowanych jedynie na terenie Polski, pracujących we wszystkie dni tygodnia, za wyjątkiem sytuacji wyłączenia stacji z powodu awarii systemu obsługi, dostawy paliwa lub modernizacji,
3) bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów w przypadku kart wydanych na numer rejestracyjny pojazdu oraz na okaziciela.
4) do zbiorników innych niż zamontowane w pojazdach na karty wystawione na numer inwentarzowy maszyn i urządzeń dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego oraz na okaziciela sprzęt jedynie na terenie Polski,
5) sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówionego paliwa podstawowego zgodnie z formularzami cenowymi. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o zgłoszenie do Wykonawcy o konieczności zapotrzebowania na większą ilość paliwa. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Szczegółowy sposób realizacji zamówienia określa SWZ i Załącznik nr 8 wzór umowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega dla siebie możliwość zwiększenia ilości dostarczanego paliwa płynnego ponad zakres podstawowy zamówienia wymieniony w § 1 ust. 2 Umowy - załącznik nr 8, w odniesieniu do :
a) Benzyny bezołowiowej Pb95 w ilości do 1 000 litrów,
b) Oleju napędowego ON w ilości do 30 000 litrów.
Zamawiający podejmie decyzję w przedmiocie skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem.
5Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
Realizacja (uruchomienie prawa opcji) dokonywana jest poprzez zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej Umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, uruchomiony w trybie zakres opcjonalny umowy winien być realizowany przez Wykonawcę w sposób analogiczny jak zakres podstawowy Przedmiotu Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cena 100% (100 pkt)- waga 100%:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa oleju napędowego ON w ilości do 15 000 litrów – tankowanie bezpośrednio przez Wykonawcę autocysterną do maszyn roboczych znajdujących się na terenie Składowiska odpadów w miejscowości Słabomierz Krzyżówka, gmina Radziejowice oraz 95 000 litrów – tankowanie do zbiornika zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Czystej 5, 96-300 Żyrardów.
1. Realizacja zakupu oleju dot. Części 2 odbywać się będzie:
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiących Załącznik nr 9 Wzór Umowy Część 2 do SWZ
2) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone paliwo będzie spełniać wszelkie obowiązujące normy w zakresie jego jakości, w szczególności wymogi jakościowe określone w Polskich Normach (PN-EN 590:2009, PN-EN 228:2009) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r., Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 z późniejszymi zmianami w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
3) Dostawa paliwa będzie realizowana bezpośrednio przez Wykonawcę autocysterną do maszyn roboczych znajdujących się na terenie Składowiska odpadów w miejscowości Słabomierz Krzyżówka, gmina Radziejowice oraz do zbiornika zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w Żyrardowie. Autocysterna musi spełniać normy przewidziane w przepisach dotyczących ochrony środowiska.
4) Termin dostawy paliwa na teren Składowiska odpadów, nie później niż 12 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Przewiduje się do dwóch tankowań w miesiącu, do 1000 l oleju napędowego na terenie składowiska odpadów.
5) Termin dostawy paliwa na teren oczyszczalni ścieków w miejscowości Żyrardów, nie później niż 12 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zmawiającego w jednorazowej ilości 5000 litrów. Przewiduje się od 3 do 6 tankowań w miesiącu.
6) Zbiornik na paliwo w autocysternie, którą realizowane będą dostawy paliw, powinien posiadać ważne cechy legalizacji oraz komplet nieuszkodzonych plomb, założonych przez uprawniony organ.
7) Kierowca realizujący dostawę obowiązany jest posiadać i okazać dokumenty potwierdzające legalizację autocysterny - dopuszcza się okazanie potwierdzonej kopii dokumentów.
8) Przy odbiorze uprawniony pracownik Zamawiającego sprawdzi dokumenty legalizacyjne autocysterny. Odbiór paliwa każdorazowo potwierdzony zostanie protokółem odbiorczym (inny podobny dokument).
2. Potwierdzenie przyjęcia ilości paliwa będzie się odbywać na podstawie:
a) W przypadku gdy autocysterna, którą realizowana jest dostawa nie jest wyposażona w legalizowane urządzenie pomiarowe, ilość dostarczonego paliwa ustalona zostanie na podstawie dokumentu przewozowego (dokumentu wydania). Zbiornik musi być plombowany przez Operatora Paliw.
b) W przypadku gdy zbiornik nie jest oplombowany przez Operatora Paliw pojazd musi posiadać urządzenie pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do odbiornika.
h) Urządzenie pomiarowe musi posiadać ważne cechy legalizacji oraz komplet nieuszkodzonych plomb, założonych przez uprawniony organ.

UWAGA dotyczy Części 2: Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówionego paliwa podstawowego zgodnie z formularzami cenowymi. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o zgłoszenie do Wykonawcy o konieczności zapotrzebowania na większą ilość paliwa. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega dla siebie możliwość zwiększenia ilości dostarczanego paliwa płynnego ponad zakres podstawowy zamówienia wymieniony w § 1 ust. 2 Umowy - Załącznik nr 9, w odniesieniu do :
a) Oleju napędowego ON w ilości do 27 000 litrów tankowanego na oczyszczalni ścieków w Żyrardowie.
Zamawiający podejmie decyzję w przedmiocie skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem.
Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji. Realizacja (uruchomienie prawa opcji) dokonywana jest poprzez zgłoszenie zapotrzebowania przez Zamawiającego w okresie obowiązywania Umowy. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia) nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej Umowy.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, uruchomiony w trybie zakres opcjonalny umowy winien być realizowany przez Wykonawcę w sposób analogiczny jak zakres podstawowy Przedmiotu Umowy.
Zakres opcjonalny zamówienia stanowi przedmiot niniejszej Umowy, przy czym konieczność jego realizacji aktualizuje się w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapisami niniejszej Umowy (w zakresie, w jakim opcja jest uruchamiana). W momencie złożenia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji następuje zaciągnięcie przez Zamawiającego zobowiązania finansowego w wysokości wynikającej z zakresu dostaw objętego realizowaną na mocy danego Zlecenia opcją.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium cena 100% (100 pkt)- waga 100%.
2. Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium Cena (C) - waga 100% (100 pkt)
Zamawiający przyzna 100 punktów ofercie o najniższej cenie, każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C = (C min / C bad) x 100 pkt
gdzie:
C min- najniższa cena brutto spośród ofert nieodrzuconych
C bad– cena brutto oferty badanej nieodrzuconej
Obliczenia będą wykonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dotyczy 1 i 2 części)
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada aktualną koncesję Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, potwierdzającą posiadanie uprawnień wydanych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (Dz. U. 2021r poz. 716 z późn. zm.) oraz zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Aktywów Państwowych z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego wykazu paliw ciekłych, których wytwarzanie, magazynowanie lub przeładunek, przesyłanie lub dystrybucja, obrót za granicą, wymaga koncesji oraz których przewóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywożących (Dz.U.2019, poz. 2332 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia aktualności powyższych uprawnień przez cały okres obowiązywania umowy. (Dotyczy Części 1 i 2)
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dotyczy 1 i 2 części):
Opis spełnienia warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest
Ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie niższej niż:
Część 1: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)
Część 2: 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych)
Zdolności technicznej lub zawodowej (dotyczy tylko 1 części)
Opis spełnienia warunku:

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada minimum:
- jedną stację czynną całodobowo na której możliwy jest zakup paliwa w systemie bezgotówkowym, w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Wymagana odległość dotyczy dróg publicznych, po których poruszają się samochody osobowe. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana za pomocą
wyszukiwarki ze strony internetowej https://www.google.pl/maps/.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj. :
1. oświadczenia, iż informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustawą” Pzp” są aktualne – załącznik nr 4 do SWZ.
2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.
1.1 Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi, potwierdzająca posiadanie uprawnień wydanych przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r –Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 716 z póżn. zm.) oraz zgodnie z wymaganiami rozporządzenia Ministra Aktywów Państwowych z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego wykazu paliw ciekłych, których wytwarzanie, magazynowanie lub przeładunek, przesyłanie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót za granicą, wymaga koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywożących (Dz. U. 2019, poz. 2332 z późn. zm.), obejmująca minimum paliwa będące przedmiotem zamówienia, ważna co najmniej przez okres obowiązywania umowy.
1.2 Dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Zamawiający wymaga dołączenia dowodu opłacenia składki na ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku, kiedy ważność powyższego dokumentu nie obejmuje całego okresu obowiązywania umowy, zamawiający wymaga, aby wykonawca najpóźniej w dniu upływu ważności dokumentu dostarczył nowy dokument, potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na pozostały okres obowiązywania umowy.
1.3 Dla Części I – oświadczenie o wykazie stacji paliw, położonych w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana za pomocą wyszukiwarki ze strony internetowej https://www.google.pl/maps/.
W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ten składa każdy z wykonawców oddzielnie (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
1) Wymagane oświadczenie wskazane w punkcie 22 ust. a i b, powinny być złożone przez każdego wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
2) W przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna itp.)dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy pzp) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
3) Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument lub dokumenty zawierający ustanowienie Pełnomocnika (wzór Pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 5 do SWZ) musi zawierać w szczególności: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pełnomocnictwa i zakresu jego umocowania. Dokument (lub dokumenty) zawierające ustanowienie Pełnomocnika musi być podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielnie zamówienia, przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pełnomocnika może zostać zawarte w umowie o współdziałaniu złożonej wraz z ofertą. Dokument (lub dokumenty) zawierający ustanowienie Pełnomocnika musi zostać złożony wraz z ofertą w formie oryginału lub notarialnie poświadczenie kopii. Do dokumentu zawierającego ustanowienie Pełnomocnika należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwo była upoważniona do reprezentowania wykonawców chwili udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności poprzez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2007 r, Nr 168, poz. 1186, ze zm.) albo zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. u ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (tj. Dz.U. z 2015 r., poz. 584 ze zm.)
Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniana przez upełnomocnianego.
4) Oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
a) Dokumenty, dotyczące własnego przedsiębiorstwa, takie jak np. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, składa każdy wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu,
b) Dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale XII ust. 22 pkt c), w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu, składa oświadczenie wskazane Rozdziale XII ust. 22 pkt a) zawierające informacje dotyczące tych podmiotów.
6) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem.
7) Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty, powołując się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a nie Pełnomocnika tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projektach umów stanowiących załącznik nr 8 i 9.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_zyrardow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Oferta wraz z załącznikami muci byc podpisana przez Wykonawcę (kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Zamawiający wymaga aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Jeżeli osoba podpisująca działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo wraz z oferta musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
a) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców – Załącznik nr 2do SWZ.
b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik – Załącznik nr 3 do SWZ.
Uwaga: Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o którym mowa w ust a i b, także oświadczeni podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuj się na jego zasoby (art. 125, ust 5 ustawy pzp).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa paliw płynnych dla PGK "Żyrardów" Sp. z o. o.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Żyrardów: Dostawa paliw płynnych dla PGK "Żyrardów" Sp. z o. o.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Żyrardów: Dostawy pieluchamajtek i podkładów higienicznych.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa paliw płynnych dla PGK "Żyrardów" Sp. z o. o.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI