Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-13
  • ZamawiającyMIEJSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY W WARSZAWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00298400
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012878673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-461

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 226194041

1.5.8.) Numer faksu: 226195898

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoo.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c451777-5377-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000134/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa oleju opałowego lekkiego na 2022r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki
komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344). Adres strony internetowej: https//platformazakupowa.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Ogród Zoologiczny w Warszawie,03-461
Warszawa,ul.Ratuszowa 1/3, tel.:22 619 40 41,e-mail:sekretariat@zoo.waw.pl;inspektorem ochrony
danych osobowych w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Warszawie jest Pan Patryk Koralewski, email:
iod@zoo.waw.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa paliw płynnych dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie, znak:NZ-28-13/21
prowadzonym w trybie podstawowym;odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74
ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019r.–Prawo zamówień publicznych, a także art.6 ustawy z 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.; organy władzy publicznej oraz podmioty
wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w
celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, w tym uprawnione do kontroli
administratora danych; inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z
administratorem danych przetwarzają dane osobowe; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art.78 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO;nie jest
również planowane przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza EOG ani do organizacji
międzynarodowych;posiada Pani/Pan:na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych
osobowych; na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy
czym skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art.16
RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie
zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą, nie może także naruszać integralności
protokołu postępowania oraz jego załączników; na podstawie art.18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych przy czym nie ogranicza to
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.W przypadku, gdy
skorzystanie z uprawnienia spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w
protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO; prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZ-28-13/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE Nr 1 – Sprzedaż i dostarczanie oleju opałowego lekkiego część I. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczanie w przewidywanej ilości 30 000 litrów oleju opałowego lekkiego do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w I półroczu 2022 r. z przeciętną częstotliwością 1-3 razy w miesiącu w terminach i ilościach zgłaszanych przez Zamawiającego. Olej musi spełniać wymagania polskiej normy PN-C-96024:2020-12 oraz posiadać właściwości: gęstość w temp. 150 C – maksimum 860 kg/m3; wartość opałowa – minimum 42,6 MJ/kg; zawartość siarki – maksimum 0,1 % m/m; wartość zanieczyszczeń stałych – maksimum 24 mg/kg; zawartość wody – maksimum 200 mg/kg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.1 do SWZ.
Kody CPV: 09135100-5 olej opałowy

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny (brutto), podanej przez wykonawcę w ofercie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE Nr 2 – Rozliczana bezgotówkowo sprzedaż paliwa: benzyny bezołowiowej Pb95 (E5) oraz oleju napędowego (B7). Przedmiotem zamówienia jest rozliczana bezgotówkowo sprzedaż benzyny bezołowiowej Pb95 (E5) w przewidywanej ilości 2 000 litrów oraz oleju napędowego (B7) w przewidywanej ilości 10 500 litrów w 2022 r. Produkty paliwowe muszą spełniać normy PN-EN 228+A1:2017-06E (Pb95), PN-EN 590+A1:2017-06E (ON).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.2. do SWZ.
Kody CPV: 09132100-4 benzyna bezołowiowa
09134100-8 olej napędowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny (brutto) podanej przez wykonawcę w ofercie.
2. Kryterium „odległość najbliższej stacji benzynowej” będzie rozpatrywane na podstawie długości trasy przejazdu w obie strony (od/do bramy przy ul. Starzyńskiego do/z najbliższej stacji benzynowej) podanej przez wykonawcę w ofercie.
UWAGA: – Odległość musi zostać wyliczona w obie strony: z bramy przy ul. Starzyńskiego do stacji benzynowej oraz ze stacji benzynowej do bramy przy ul. Starzyńskiego drogą, na której nie są umieszczone znaki B-6 „Zakaz wjazdu ciągników rolniczych”.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość najbliższej stacji benzynowej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca przedłoży aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 716).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innych wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 7 do SWZ;
2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Koncesja na obrót paliwami ciekłymi, która potwierdzi spełnianie warunku wskazanego w pkt 9.2.2 SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia w postaci dokumentu elektronicznego, tj.:
1.2. Formularz ofertowy – Załącznik Nr 2.1 (dla ZADANIA Nr 1) oraz Załącznik Nr 2.2. (dla ZADANIA Nr 2) do SWZ;
1.2. Formularz cenowy – Załącznik Nr 3.1. (dla ZADANIA Nr 1) oraz Załącznik Nr 3.2. (dla ZADANIA Nr 2) do SWZ;
1.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 5 i 6;
1.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do dyspozycji Wykonawcy na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (o ile dotyczy);
1.5. Pełnomocnictwa lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 670) a wykonawca wskazał to ze złożeniem oferty (o ile dotyczy);
1.6. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo wystawione przez osoby upoważnione. Przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zmówienie rozumie się również spółkę cywilną.
2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt 10.1. SWZ składa również wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Postanowienia pkt 10.4. SWZ stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 09:35

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę położenie kwiatów na grób w rocznice śmierci mojej mamy 27 maja- Żyrardów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę położenie kwiatów na grób w rocznice śmierci mojej mamy 27 maja. Mieszkam w Szwecji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa pojazdu specjalnego - Śmieciarki
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: „Wykonanie napraw autoklawów (2)”.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Ochrona fizyczna nieruchomości położonej przy ul. Targowej 14 w Warszawie.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: "Zakup paliw płynnych i gazu dla pojazdów Urzędu Gminy Kampinos w roku 2022"
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa paliw w roku 2022
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI