Dostawa paliw, olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa paliw, olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSpytkowo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-01-28
  • ZamawiającyZAKŁAD UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SPYTKOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00024946
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw, olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SPYTKOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280470190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 69

1.5.2.) Miejscowość: Spytkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuokspytkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokspytkowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw, olei i smarów do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e53183ff-78f9-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zuokspytkowo.pl/index.php/zamowienia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal
oraz poczty elektronicznej zamawiającego: biuro@zuokspytkowo.pl (nie dotyczy składania ofert).

Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Więcej inf. w pkt. 17 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych for-mularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.

Więcej inf. w pkt. 17 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w pkt. 22 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w pkt. 22 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2722/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego w ilości do 120.000 litrów typu „Eurodiesel Eko” – produkcji Grupy LOTOS lub typu „Ekodiesel” produkcji PKN ORLEN S.A. lub „równoważnego” w rozumieniu zapisów niniejszej SWZ.
U W A G A
Zamawiający dopuszcza składanie oferty „równoważnej” w rozumieniu art. 99 ust. 5 u.p.z.p. w zakresie przedmiotu zamówienia opisanego w Części 1 dot. oleju napędowego typu: „Eurodiesel Eko” – produkcji Grupy LOTOS lub „Ekodiesel” produkcji PKN ORLEN S.A. Za ofertę „równoważną” Zamawiający uzna ofertę na dostawę oleju napędowego dla którego dany Wykonawca korzystający z uprawnienia do założenia oferty „równoważnej” zadeklaruje w sposób jednoznaczny w treści swojej oferty przetargowej, że korzysta z prawa do złożenia oferty „równoważnej” podając w sposób jednoznaczny zarówno źródło pochodzenia/produkcji oferowanego przez niego jako „równoważny” oleju napędowego oraz wykaże (oświadczenie, katalog, ulotki itp.), że oferowany jako „równoważny” olej spełnia minimalne, podane w opisie zasad oceny „równoważności” patrz część II niniejszej SWZ, normy/parametry.

Brak jednoznacznej deklaracji/oświadczenia danego wykonawcy co do skorzystania przez niego z prawa do złożenia oferty „równoważnej” będzie równoznaczne z przyjęciem, że Wykonawca ten oferuje i zobowiązuje się, że będzie dostarczał przez cały okres obowiązywania jego umowy z Zamawiającym, olej napędowy „Eurodiesel Eko” – produkcji Grupy LOTOS lub „Ekodiesel” produkcji PKN ORLEN S.A.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia przedstawiony został w Części II SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu propan butan w ilości do 200 sztuk 11 kg butli.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia przedstawiony został w Części II SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09122000-0 - Propan i butan

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu płynnego propan do ogrzania budynków Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o. w ilości do 30.000 litrów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia przedstawiony został w Części II SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09122100-1 - Propan

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa olei i smarów wraz z kartami technicznymi produktów (TDS) oraz kartami charakterystyki (MSDS)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia przedstawiony został w Części II SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku występowania przesłanek wykluczenia z postępowania.

Zamawiający w celu potwierdzenia braku występowania przesłanek wykluczenia z postępowania, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia:
• odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokument składa każdy z wykonawców.

W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza grani-cami Rzeczypospolitej Polskiej zastosowanie będzie miał § 4 rozporządzenia z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych doku-entów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu o którym mowa w pkt 11 SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
- Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć opis produktów potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w części II SWZ parametry. Przez opis produktów należy rozumieć dostarczenie kart charakterystyki produktów (MSDS) oraz kart technicznych produktów (TDS) olei/płynów/smarów.
Przedstawiony przez Wykonawcę wraz z ofertą opis produktów musi w sposób jedno-znaczny potwierdzać, że oferowany przedmiot dostawy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Zamawiający podkreśla, że nawet jeśli właściwość produktu jest zdaniem Wykonawcy powszechnie znana, to wymaga karty technicznej produktu, z której będzie wynikało że oferowany przedmiot dostawy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest przedłożyć opis produktów potwierdzający wymagane przez Zamawiającego w części II SWZ parametry. Przez opis produktów należy rozumieć dostarczenie kart charakterystyki produktów (MSDS) oraz kart technicznych produktów (TDS) olei/płynów/smarów.
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Lider konsorcjum) albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymogi zawarte w SWZ jak i przepisy u.p.z.p. dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w zakresie:
a) wynagrodzenia:
- w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku ceny net-to nie ulegną zmianie, a ceny brutto ulegną zmianie, w wysokości i w terminie wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę (stawki) podatku VAT. Zmiana cen brutto w tym przypadku będzie następowała z chwilą wejścia w życie nowych przepisów bez konieczności podpisywania aneksu przez strony.
- obniżenia cen brutto np. w związku z zastosowaniem przez Wykonawcę promocji i upustów.
Ewentualne zmiany w/w warunków umowy wymagają, dla ich ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i dokonywane będą na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy do którego dołączone zostaną wszystkie wymagane kalkulacje i dowody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-28 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Terminy:
Część 1
Rozpoczęcie świadczenia na rzecz Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia nastąpi wraz z zakończeniem obecnie obowiązującej umowy, nie później jednak niż w dniu 01.04.2022r. W związku z powyższym wymaga się od Wykonawców składających ofertę w niniejszym postępowaniu przetargowym aby uwzględnili przy jej przygotowaniu i kalkulacji pozostawanie w gotowości do świadczenia w/w dostawy na każde wezwanie Zamawiającego po podpisaniu z nim umowy, przed datą 01.04.2022 r.

Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub wcześniej gdy wyczerpie się określona umową ilość/wartość brutto przedmiotu Zamówienia.

Część 2
Rozpoczęcie świadczenia na rzecz Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia nastąpi wraz z zakończeniem obecnie obowiązującej umowy, nie później jednak niż w dniu 01.05.2022r. W związku z powyższym wymaga się od Wykonawców składających ofertę w niniejszym postępowaniu przetargowym aby uwzględnili przy jej przygotowaniu i kalkulacji pozostawanie w gotowości do świadczenia w/w dostawy na każde wezwanie Zamawiającego po podpisaniu z nim umowy, przed datą 01.05.2022 r.

Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub wcześniej gdy wyczerpie się określona umową ilość/wartość brutto przedmiotu Zamówienia.

Część 3
Rozpoczęcie świadczenia na rzecz Zamawiającego przedmiotu umowy/zamówienia nastąpi wraz z zakończeniem obecnie obowiązującej umowy, nie później jednak niż w dniu 01.05.2022r. W związku z powyższym wymaga się od Wykonawców składających ofertę w niniejszym postępowaniu przetargowym aby uwzględnili przy jej przygotowaniu i kalkulacji pozostawanie w gotowości do świadczenia w/w dostawy na każde wezwanie Zamawiającego po podpisaniu z nim umowy, przed datą 01.05.2022 r.

Termin wykonania zamówienia: do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub wcześniej gdy wyczerpie się określona umową ilość/wartość brutto przedmiotu Zamówienia.

Część 4
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy.

Więcej informacji w SWZ dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Dźwierzuty
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI