Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw dla Gminy Długołęka w 2021 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw dla Gminy Długołęka w 2021 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-235afa07-996a-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003118/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa paliw dla Gminy Długołęka w 2021 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=8353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal, https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=835
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu Formularzy, o których mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie korzystaniaz systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Długołęka z siedzibą w Długołęce, ul. Robotnicza 12, 55-095 Mirków, tel. 71 323 02 03, e-mail: gmina@gmina.dlugoleka.pl;2) Inspektorem Danych Osobowych w Gminie Długołęka jest Kancelaria Prawna Leśny i Wspólnicy sp. z o.o. Z inspektorem można się skontaktować poprzez tel. 61 424 40 33, e-mail: iod@gmina.dlugoleka.pl;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2021.AK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw dla Gminy Długołęka w 2021 r. Zamówienie polegać będzie na bieżącym tankowaniu przez Zamawiającego wg potrzeb, jego pojazdów i sprzętu oraz do kanistrów i beczek na stacji paliw Wykonawcy paliwami płynnymi: benzyną bezołowiową 95 (Pb95), olejem napędowym (ON) oraz dodatkiem do paliwa AdBlue.1) Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży paliw płynnych w następujących ilościach:a) BENZYNA BEZOŁOWIOWA Pb 95 – 4 000,00 litrów (słownie: cztery tysiące litrów);b) OLEJ NAPĘDOWY ON - 33 000,00 litrów (słownie: trzydzieści trzy tysiące litrów) c) ŚRODEK AdBlue – 500,00 litrów (słownie: pięćset litrów).2) Podane ilości paliw są wielkościami orientacyjnymi, szacowanymi na podstawie zużycia w roku poprzednim oraz przewidywanego zapotrzebowania i mają charakter informacyjny;3) Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa niż podano w ust. 1. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb Zamawiającego, związanych z wykonywanymi przez niego zadaniami, jednak nie mniejsza niż:a) BENZYNA BEZOŁOWIOWA Pb 95 – 1 500,00 litrów (słownie: jeden tysiąc pięćset litrów);b) OLEJ NAPĘDOWY ON - 10 000,00 litrów (słownie: dziesięć tysięcy litrów);c) ŚRODEK AdBlue – 50,00 litrów (słownie: pięćdziesiąt litrów).2. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia:1) Wykonawca powinien posiadać obsługowe (z pracownikami), czynne 7 dni w tygodniu stacje paliw na terenie Polski, w tym posiadać co najmniej 1 stację paliw zlokalizowaną w Gminie Długołęka, w promieniu nie większym niż 5 km od siedziby Zamawiającego w Długołęce przy ul. Robotniczej 12, województwo dolnośląskie; UWAGA: Odległość stacji paliw to odległość drogowa jaką musi pokonać Zamawiający pojazdem przeznaczonym do tankowania z siedziby tj. Długołęka ul. Robotnicza 12 do miejsca tankowania w jedną stronę;2) Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego okaże mu świadectwo jakości paliwa;3) Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość paliwa, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. poz. 1680 z póź. zm.).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
24957000-7 - Dodatki chemiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość stacji od siedziby Zamawiającego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały upust od cen jednostkowych netto
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4