Dostawa opału dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa opału dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim na lata 2022/2023.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGórowo Iławeckie
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-08-28
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Górowie Iławeckim
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-19
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00311510
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa opału dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim na lata 2022/2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Górowie Iławeckim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294616

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 24

1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 762 70 64

1.5.8.) Numer faksu: 89 762 70 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalgorowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgorowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa opału dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim na lata 2022/2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88d0a3a9-16e5-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00291147/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa opału (brykiet z drzew nieszanych) w ilości 350 (Mg) ton.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-88d0a3a9-16e5-11ed-b950-8227d40187e8

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały określone w regulaminie i instrukcjach korzystania platformy e-Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: RODO, Zamawiający informuje, że:
a) administratorem Pani(a) danych osobowych jest Zamawiający, tj. Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Górowie Iławeckim,
b) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego można uzyskać pod adresem
e-mail: kancelaria@robertpozarski.pl ,
c) Pani(a) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
d) odbiorcami Pani(a) danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy,
e) Pani(a) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekroczy 4 lata –
okres przechowywania obejmie cały czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 ustawy),
f) obowiązek podania przez Panią(a) danych osobowych bezpośrednio Pani(a) dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy,
g) w odniesieniu do Pani(a) danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
2. Posiada Pan(i):
a) na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych Pani(a) dotyczących (w przypadku,
gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku
może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia),
b) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania Pani(a) danych osobowych, przy czym skorzystanie
z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników,
c) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo to nie
ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pan(i), że przetwarzanie danych osobowych
Pani(a) dotyczących narusza przepisy RODO – organem tym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych
Osobowych z siedzibą przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3. Nie przysługuje Pani(u):
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO – prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania przekazanych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SET.260.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa opału w postaci brykietu drzewnego, typ - walec o średnicy do 50 mm, długość 50-80 mm, przeznaczenie - do podajników automatycznych, wilgotność do 10 %, wartość opałowa - powyżej 16GJ/Mg, zawartość popiołu do 1 %, brykiet nie może zawierać dodatków kleju i innych substancji chemicznych oraz domieszek mineralnych powodujących powstawanie żużla. Wielkość zamówienia 350 ton.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena - maks. 60 pkt.
Wartość opałowa materiału opałowego - maks.40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: wartość opałowa w GJ/Mg

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone na podstawie art. 112 pzp oraz nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności określonych w art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawy.
2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą:
a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:
- być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;
b) posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj.:
- prowadzić działalność gospodarczą polegającą na dostarczaniu (wraz z rozładunkiem) materiałów
opałowych, których rodzaj odpowiada przedmiotowi zadania, na które Wykonawca składa swoją
ofertę;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:
- dysponować zasobami finansowymi umożliwiającymi bieżącą realizację zamówienia, ponieważ
Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek w związku z realizacją zamówienia (Zamawiający
przewiduje płatności częściowe – oddzielnie za każdą dostawę częściową opału w terminie
wynikającym z postanowień umowy i w oparciu o prawidłowo wystawioną fakturę / rachunek).
d) posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:
- wykonać w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej dwa zamówienia polegające na częściowych
dostawach (wraz z wyładunkiem) materiału opałowego, którego rodzaj odpowiada przedmiotowi
zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę; zamówienie należy rozumieć jako umowę
(zlecenie), w oparciu o którą(e) Wykonawca dostarczył opał dla jednego podmiotu przynajmniej
dwukrotnie w okresie obowiązywania tej umowy (tego zlecenia);
- dysponować taborem samochodowym umożliwiającym prawidłowe, bezpieczne i zgodne
z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa wykonywanie dostaw i wyładunku opału
w miejscach każdorazowo wskazanych przez Zamawiającego bądź jednostki organizacyjne, do
których opał będzie dostarczany,
- dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj. kierowcami, którzy dostarczą
i rozładują każdą z dostaw częściowych materiału opałowego w miejscach każdorazowo wskazanych
przez Zamawiającego bądź jednostki organizacyjne, do których opał będzie dostarczany;
3. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 2 zostanie przez Zamawiającego dokonana poprzez analizę dokumentów, określonych w ust. X SWZ, złożonych przez Wykonawców na wezwanie Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wg SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z WSZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-29 00:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-30 15:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Dźwierzuty
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Wielgie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Górowo Iławeckie: BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE GÓROWO IŁAWECKIE W 2022 ROKU - ETAP II.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Budowa instalacji fotowoltaicznych dla budynków Szkoły Podstawowej w Bytomiu Odrzańskim
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa miału węglowego do Zespołu Szkół w Grodzisku.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI