Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa opału dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Górowie Iławeckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294616
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 24
1.5.2.) Miejscowość: Górowo Iławeckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 572687299
1.5.8.) Numer faksu: 897627077
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalgorowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgorowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opału dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bb9112b-2dde-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00291147/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa opału (pelletu z drzew nieszanych) w ilości 300 (Mg) ton.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie jest prowadzone wyłącznie za pomocą platformy internetowej e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/). Regulacje dotyczące elektronizacji zamówień publicznych, a w szczególności komunikacji między Zamawiającym, a Wykonawcami, składania ofert czy sposobu i zasad podpisywania dokumentów elektronicznych, wynikają z poniżej wskazanych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
2. Warunki techniczne w celu prawidłowego korzystania z usług platformy e-Zamówienia: zawarte zostały w instrukcji zamieszczonej na platformie oraz w „Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia”.
3. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W przypadku kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu plików .zip lub .7z. Jeśli Wykonawca kompresuje dokumenty, Zamawiający zaleca podpisanie każdego z plików podlegających kompresji przed ich dodaniem do tworzonego archiwum.
4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików winny spełniać wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Przedstawiono w załączniku nr 7 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SET.260.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie stanowi dostawa w rozumieniu przepisów pzp do siedziby Zamawiającego opału w postaci pelletu drzewnego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Wartość opałowa
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki:
a. posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, oraz uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj.: Zamawiający nie stawia wymagań;
b. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie;
c. posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:
• Wykonawca spełni warunek jeżeli wykonać w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej dwa zamówienia polegające na częściowych dostawach materiału opałowego, którego rodzaj odpowiada przedmiotowi zadania, na które Wykonawca składa swoją ofertę, czas trwania każdego zamówienia co najmniej 12 miesięcy; zamówienie należy rozumieć jako umowę (zlecenie), w oparciu o którą(e) Wykonawca dostarczył opał dla jednego podmiotu przynajmniej trzykrotnie w okresie obowiązywania tej umowy (tego zlecenia);
• dysponować taborem samochodowym umożliwiającym prawidłowe, bezpieczne i zgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa wykonywanie dostaw i wyładunku opału w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, do którego opał będzie dostarczany;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Waloryzacja ceny.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-13 14:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni