DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W SEZONIE GRZEWCZYM 2021/2022

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W SEZONIE GRZEWCZYM 2021/2022
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZaręby Kościelne
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-12
  • ZamawiającyGmina Zaręby Kościelne
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-04
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W SEZONIE GRZEWCZYM 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaręby Kościelne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kowalska 14

1.5.2.) Miejscowość: Zaręby Kościelne

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-323

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.8.) Numer faksu: 862706200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzar@ornet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zareby-kosc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W SEZONIE GRZEWCZYM 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c81f1a6-24f9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001566/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO W SEZONIE GRZEWCZYM 2021/2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zareby_kosc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zareby_kosc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywania informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zareby_kosc

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Zaręby Kościelne jest Wójt Gminy Zaręby Kościelne ul. Kowalska 14, 07-323 Zaręby Kościelne.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres
e-mail: iod@zareby-kosc.pl
Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, a w szczególnych przypadkach - na podstawie Państwa zgody albo w związku z wykonywaniem umowy, której są Państwo stroną.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują Państwu następujące prawa:
• prawo dostępu do danych osobowych,

• prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,

• prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach
określonych w art. 17 RODO,

• prawo ograniczenia przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,

• prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,

• prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,

• prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.

Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym związanych.
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Zaręby Kościelne jest Wójt Gminy Zaręby Kościelne ul. Kowalska 14, 07-323 Zaręby Kościelne.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych poprzez adres
e-mail: iod@zareby-kosc.pl
Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, a w szczególnych przypadkach - na podstawie Państwa zgody albo w związku z wykonywaniem umowy, której są Państwo stroną.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
W zakresie danych osobowych Państwa dotyczących, przysługują Państwu następujące prawa:
• prawo dostępu do danych osobowych,

• prawo sprostowania danych np. gdy są nieaktualnie lub nieprawdziwe,

• prawo do usunięcia danych – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach
określonych w art. 17 RODO,

• prawo ograniczenia przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 18 RODO,

• prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach określonych w art. 21 RODO,

• prawo do cofnięcia zgody – tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,

• prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych.

Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

Odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy oleju opałowego mają odbywać się zgodnie z załączonym harmonogramem i dotyczą poniższego asortymentu:
- olej opałowy w ilości 100,00 dm3 o następujących parametrach:
• wartość opałowa – min. 42,6 MJ/kg
• gęstość w temperaturze 150 C – max 0,860 g/cm3
• temperatura zapłonu – min. 56 0C
• temperatura płynięcia – max. – 200 C
• zawartość siarki – max. 0,20 % (m/m),
• zawartość wody – max. 200 mg/kg
• barwa - czerwona
Sposób realizacji zamówienia - dostawa własnym środkiem transportu w ilościach i terminach zgodnych z załączonym harmonogramem.
Dokumentem potwierdzającym potrzebę zmian cen jest informacja o zmianie cen w rafinerii, którą Wykonawca dołączy do faktury.
Podstawą do wystawienia faktury będzie cena z dnia zamówienia.
Prognozowana ilość dostaw oleju opałowego może się nieznacznie różnić od faktycznego zużycia w okresie trwania umowy. W zależności od warunków atmosferycznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie względem Zamawiającego z tytułu konieczności wykorzystania pełnej ilości oleju opałowego.
2. Miejsce i lokalizacja
Miejscem realizacji zamówienia są następujące kotłownie na terenie Zarąb Kościelnych:
1. Budynek Urzędu Gminy w Zarębach Kościelnych , ul. Kowalska 14.
2. Budynek komunalny przy ul. Leśnej 3.
3. Budynek komunalny przy ul. Kowalskiej 16A.
4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Zarębach Kościelnych, ul. Farna 20.
5. Świetlica wiejska w Świerżach Zielonych.
6. Świetlica wiejska w Kępistech Borowych.

3. Zakres prac:
Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy sukcesywnie partiami, zgodnie z zamówieniem Zamawiającego.
4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia:
1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
3) Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy zgodnie z zamówieniem Zamawiającego, sukcesywnie partiami,
4) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość 100 000 dm3 oleju jest ilością szacunkową i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zamówienia oleju w takiej ilości.
5) Rzeczywista ilość dostawy oleju wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i może odbiegać od ilości maksymalnej podanej w pkt. 5.

5. Wymagania stawiane wykonawcy:
a. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy.
b. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia
c. Wykonawca każdorazowo przy dostarczanej partii oleju opałowego zobowiązany będzie przedstawiać aktualne świadectwo producenta o zgodności, jakości oleju z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 stycznia 2007 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 2008) w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane oleje opałowe.

4) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przy uwzględnieniu kryteriów i ich wag otrzyma największą punktację.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu, stosownie do treści art. 112 Pzp, dotyczą
1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
co oznacza, że o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające koncesje, zezwolenia, licencje lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkani tj.: posiada aktualne uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenia według wzoru: załącznik nr 2 i załącznik nr 3.
3. Na potwierdzenie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów składa aktualne uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa oświadczenia według wzoru: załącznik nr 2 i załącznik nr 3.
3. Na potwierdzenie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów składa aktualne uprawnienia do wykonania działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższy warunek spełniał jeden z Wykonawców.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców oświadczenia - załącznik nr 2 i 3 do SWZ składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zareby_kosc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI