Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie Gminy Małogoszcz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie Gminy Małogoszcz w sezonie grzewczym 2022/2023”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMałogoszcz
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-09-09
  • ZamawiającySamorządowe Centrum Oświaty w Małogoszczu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-01
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00328378
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie Gminy Małogoszcz w sezonie grzewczym 2022/2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Centrum Oświaty w Małogoszczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366084370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaszowskiego 3a

1.5.2.) Miejscowość: Małogoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413855226

1.5.8.) Numer faksu: 413855226

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sco@malogoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malogoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność rachunkowo-księgowa.Doradztwo podatkowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie Gminy Małogoszcz w sezonie grzewczym 2022/2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c98b1260-2915-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00328378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013430/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie Gminy Małogoszcz w sezonie grzewczym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl,

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu
na subdomenie Samorządowego Centrum Oświaty w Małogoszczu;
https://scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
1. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Samorządowe Centrum Oświaty w Małogoszczu tel. +48 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
2. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy podpisane przez osoby umocowane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym dokumenty.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SCO.2.26.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych na terenie Gminy Małogoszcz w ilości szacunkowej 140 000 litrów w sezonie grzewczym 2022/2023
Podana ilość przedmiotu zamówienia jest ilością szacunkową służącą do prawidłowego opracowania oferty. Faktyczne ilości przedmiotu zamówienia uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego.
Olej opałowy powinien spełniać parametry jakościowe lub równoważne nie gorsze niż:
1. Wartość opałowa – min. 42,6 MJ/kg
2. Zawartość siarki – max 0,10% m/m
3. Zawartość wody max – 200mg/kg
4. Gęstość w temperaturze 15˚ C max 0,860 g/ml
5. Temperatura zapłonu min. 56˚ C
6. Lepkość kinematyczna w temperaturze 20˚ C max 6,00 mm2/s
7. Temperatura płynięcia max - 20˚ C
8. Skład frakcyjny – do 250˚ C destyluje max 65%/V/V, do 350˚ C destyluje min. 85% /V/V
9. Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej max – 0,3% m/m
10. Pozostałość po spopieleniu, max – 0,01 m/m
11. Całkowita zawartość zanieczyszczeń max -24 mg/kg

Dostarczana ilość oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze referencyjnej 15˚ C

Pojemność zbiorników na olej opałowy w poszczególnych obiektach:
1. Zespół Placówek Oświatowych w Złotnikach – 8.000 litrów
2. Zespół Placówek Oświatowych w Żarczycach Dużych – 6000 litrów
3. Zespół Placówek Oświatowych w Kozłowie – 7500 litrów
4. Szkoła Podstawowa w Rembieszycach- 6000 litrów
5. Budynek dawnej Szkoły Podstawowej w Leśnicy- 4500 litrów
6. Budynek dawnej Szkoły Podstawowej w Bocheńcu – 4500 litrów

Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia
oraz wyładunek oleju. Do rozładunku oleju opałowego potrzebna jest pompa przy autocysternie.
Do każdej partii oleju opałowego musi być dołączone świadectwo jakości opału wystawione przez producenta, u którego zaopatruje się Wykonawca.
Dostawy oleju będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego, określające ilość i miejsce dostawy.
W zależności od zapotrzebowania, możliwe będą dostawy łączone, ale częściej pojedyncze do każdego obiektu.
W sezonie grzewczym 2021/2022 minimalna dostawa oleju opałowego wyniosła około 8.000 l.(dostawa do dwóch placówek oświatowych)

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-15 do 2023-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceny ofert będzie dokonywała komisja wg. zasad „spełnia” „nie spełnia” na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń
Zamawiający odrzuca ofertę na podst.art.226 ust.1 Ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
o których mowa w art.57 ustawy pzp i w art.112 ust.2 dotyczące:
a) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowe, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy winni dostarczyć na wezwanie Zamawiającego
-dokument koncesji, zezwolenia, licencji lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy winni dostarczyć dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (polisa)
c) zdolności technicznej lub zawodowej
Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawcy winni dostarczyć wykaz dostaw wykonanych,
a w okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Dokument koncesji, zezwolenia, licencji lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych
w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia,
że przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, stwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
4. Świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne na przedmiot zamówienia wystawione przez producenta, u którego zaopatruje się Wykonawca lub przez jednostkę upoważnioną
do wykonywania takich badań wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Projekt umowy zatwierdzony poprzez parafowanie (zał.nr 6 do SWZ)
6.Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (POLISA)
7. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje) zał.nr 4
8. Zał. Nr 5 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do OFERTY należy dołączyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.125 ust.3 dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał.nr 2 do SWZ)
2. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.125 ust.3 dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SWZ)
3. Komunikat cenowy o aktualnej na dzień 31.08.2022r. cenie netto sprzedaży oleju opałowego wystawionego przez producenta u którego zaopatruje się firma Wykonawcy.
4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
6. Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 7.900 zł
(siedem tysięcy dziewięćset złotych)
1) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą 30 dni tj. do dnia 09.10.2022 r.
2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku BS Kielce O/Małogoszcz, numer rachunku 44 8493 0004 0100 0600 0136 0018 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
4) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub poręczeniu musi być: Samorządowe Centrum Oświaty
w Małogoszczu
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa będzie zawarta na warunkach określonych w załączniku nr.6 – „Projekt umowy”
Umowa zostanie zawarta po upływie terminu przewidzianego na wniesienie odwołania zgodnie z art.577 PZP.
W przypadku gdy oferent, którego oferta została wybrana przedstawił nieprawdziwe dane lub uchyla się od zawarcia umowy, wybór ofert przeprowadza się ponownie spośród pozostałych złożonych ofert, które uzyskały najwyższą liczbę punktów.
Strony w umowie uwzględniają zmianę cen oleju opałowego podczas realizacji zamówienia wynikające: a) ze zmiany cen producenta oleju opałowego
b) gdy nastąpiła ustawowa zmiana podatku VAT
Szczegółowe warunki zmiany umowy znajdują się w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https:/scomalogoszcz.ezamawiajacy.pl.w zakładce „OFERTY do dnia 09.09.2022 r. do godz. 9:00

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-09 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Klimontów
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI