Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego grzewczego do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Bisztynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Bisztynku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296466
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 7
1.5.2.) Miejscowość: Bisztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-230
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 718 80 20
1.5.8.) Numer faksu: 89 718 84 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsbisztynek@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego grzewczego do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Bisztynku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34fc61e8-5b18-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001543/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Olej napędowy grzewczy dla kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Bisztynku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/zamowienie.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: sposób papierowy, adres: Dom Pomocy Społecznej w Bisztynku, al. Niepodległości 7, 11-230 Bisztynek
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Do dokumentacji przetargowej dołączona jest klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych oferenta.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.3402.1.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oleju opałowego grzewczego do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Bisztynku, al. Niepodległości 7, 11-230 Bisztynek w ilości około 53 000 litrów.Lp. Właściwości Jednostki Zakres1. Wartość opałowa Mj/kg min. 42,62. Gęstość w temp. 15˚C Mg/m3 max. 0,8603. Skład frakcyjny do 250˚C %(V/V) max 65,04. Skład frakcyjny do 350˚C odpar. %(V/V) min. 85,05. Lepkość kinetyczna w 20˚C mm2/s max. 6,06. Temperatura zapłonu ˚C min. 567. Zawartość siarki %(m/m) max . 0,28. Temperatura płynięcia ˚C max. -209. Zawartość wody mg/kg max . 20010. Barwa wizual. Czerwona11. Pozost. po koksowaniu w 10% pozost. destyl. %(m/m) max. 0,312. Pozostałość po spopieleniu %(m/m) max. 0,0113. Zawartość zanieczyszczeń stałych mg/kg n.w. 242. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech jakościowych przedmiotu zamówienia – podyktowane jest zapewnieniem preferowanej dla przedmiotu zamówienia najwyższej jakości .3 Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek oleju. Do rozładunku oleju opałowego potrzebna jest pompa przy autocysternie. 4. Dostawy oleju będą się odbywały sukcesywnie w ciągu trwania umowy każdorazowo na zlecenie Zamawiającego.5. Realizacja dostaw w terminie do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. 6. Czas wykonywania dostaw ustala się na dni robocze w godzinach 7.30 do 14.30.7. Przewidywane ilości jednorazowego zamówienia: maksymalnie do 15 000 litrów.8. Wskazane w pkt. 1 wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji umowy i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń (w szczególności z tytułu utraconych korzyści) w przypadku zakupienia przez Zamawiającego mniejszej ilości paliw. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości. 9. Wraz z dostawą Wykonawca przedkłada świadectwo jakości dla każdej partii oleju. W przypadku wystąpienia szkody w instalacji grzewczej Zamawiającego wynikłej i udowodnionej z winy złej jakości paliwa, Wykonawca pokryje koszty jej naprawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania próbek do badań laboratoryjnych od Wykonawcy (z komory autocysterny przed napełnieniem zbiornika magazynowego Zamawiającego) przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego lub akredytowane laboratorium badawcze działające na zlecenie Zamawiającego, posiadające akredytację PCA w zakresie parametrów jakościowych objętych przedmiotem umowy.10. Rozliczenie następować będzie za ilość rzeczywiście dostarczonego paliwa każdorazowo po dostawie. Wartość dostawy obliczona będzie, jako iloczyn objętości oleju wg wskazań licznika dystrybucyjnego oraz ceny jednostkowej za 1 litr oleju. Wraz z fakturą każdorazowo będzie dostarczany dokument potwierdzający cenę hurtową (dopuszcza się wydruk ze strony internetowej z cennikiem).11. Zamawiający nie udziela zaliczek na poczet realizacji dostaw.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena; wskaźnik obniżki ceny 1 l oleju opałowego grzewczego
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7