Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jaciążku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036603
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerniakowska 71
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-715
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mazowiecka@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mazowiecka.ohp.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jaciążku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a8c5e1e-9e41-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563738
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008561/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa oleju opałowego lekkiego do Ośrodka Szkolenia i Wychowania Mazowieckiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Jaciążku, 06-210 Płoniawy.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a8c5e1e-9e41-11ee-948d-82b0c04ef850
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Cała komunikacja w postępowaniu
(wnioski o wyjaśnienia SWZ, wnioski o zwrot wadium, inne informacji, odpowiedzi na wezwania Zamawiającego) odbywa się
wyłącznie za pośrednictwem Platformy eZamówienia. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii
Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert). Szczegółowy opis zawarty jest w części IX SWZ przedmiotowego
postępowania
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Niniejsze informacje zawarte są w części XXII SWZ przedmiotowego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MWK.BK.270.15.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do Ośrodka Szkolenia i Wychowania
Mazowieckiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Jaciążku, 06-210 Płoniawy. Maksymalna szacunkowa ilość wynosi do 52 000
litrów. Jednorazowa dostawa min. 5000 litrów, max 8000 litrów.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: upust
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań,
których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
;
1.2.1. Wykonawca musi posiadać aktualnie obowiązującą koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie
działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia
1997 r. – Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualnie obowiązującą koncesję Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie
obrotu paliwami ciekłymi, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2022 r.
poz. 1385 z późn. zm.)
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień Umowy w formie aneksu, gdy konieczność
wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w
szczególności, gdy:
1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu
Umowy (w tym nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług).
• Zmiana wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa w ust.1 powyżej.
• W wypadku zmiany, o której mowa w ust.1 pkt 1.1. powyżej wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a
określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
1.2. wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób
a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów
przez Strony;
1.3. zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe
wykonanie zobowiązań; W takim przypadku Strony ustalą zasadność i możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia
o czas faktycznego wstrzymania realizacji ze względu na zaistnienie zdarzeń o charakterze siły wyższej;
1.4. konieczność wprowadzenia zmian będzie dotyczyć treści w dokumencie o charakterze informacyjno – instrukcyjnym,
niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy wyłączeniem zmian określonych w § 12 ust. 4 Umowy;
1.5. nastąpi zmiana parametrów oleju w sytuacji, gdy na rynku pojawi się możliwość lub obowiązek zakupu paliwa o
wyższych parametrach.
1.6. jeżeli Cena Umowy określona w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem § 5 ust. 3, nie została wykorzystana w okresie
obowiązywania Umowy określonym w § 2 Umowy, Strony na wniosek Zamawiającego podpiszą aneks do niniejszej Umowy,
na warunkach określonych niniejszą Umową, przy czym okres obowiązywania Umowy może zostać wydłużony
maksymalnie o okres 6 miesięcy.
1.7. jeżeli Cena Umowy określona w § 5 ust. 1 została wykorzystana przed upływem okresu obowiązywania Umowy
określonym w § 2 Umowy, Strony na wniosek Zamawiającego podpiszą aneks do niniejszej Umowy zwiększający Cenę
Umowy w wysokości uzgodnionej przez Strony.
2. W przypadkach opisanych powyżej zmiana Umowy dotyczyć może, w zależności od zaistniałego stanu faktycznego,
zmiany Ceny Umowy, lub zmiany Terminu Realizacji Umowy, lub Przedmiotu Umowy w zakresie ilościowym lub
jakościowym (w tym poprzez wprowadzenie rozwiązań zamiennych lub równoważnych, zastosowanie innych rozwiązań
technologicznych itp.).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-08 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-06