Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie w okresie 36 miesięcy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308726
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29-743-76-69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpitalwyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalwyszkow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie w okresie 36 miesięcy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00506263-24f8-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00097894/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa oleju napędowego do samochodów i agregatu prądotwórczego w okresie 12 miesięcy do SPZZOZ w Wyszkowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.szpitalwyszkow.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415). Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych (nie dotyczy składania ofert) za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w SWZ adres e-mail. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp Zamawiający podaje wymagania związane z korzystaniem ze środków komunikacji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet; 2) posiadanie konta na ePUAP.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje nt. RODO znajdują się w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje nt. RODO znajdują się w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DEZ/Z/341/ZP-20/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie okresie 36 miesięcy", w przewidywanej liczbie około 113 100 litrów oleju napędowego oraz 1 500 litrów benzyny bezołowiowej.
2. Szacunkowe ilości poszczególnych Towarów wymienionych w Załączniku nr 2 służą do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
3. Paliwo musi odpowiadać obowiązującym normom i przepisom, musi być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami i posiadać certyfikat jakości dla każdej dostawy.
4. Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015. 1680 ze zm.) a także być zgodny z Świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliwa.
5. Stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie
z rozporządzeniem Ministra Gospodarki w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie. (Dz. U. 2014. 1853 ze zm.).
6. Wykonawca musi posiadać wszystkie wymagane przepisami uprawnienia, atesty, urządzenia itp. do realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca musi na dzień składania oferty posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dotyczące przedmiotu zamówienia z sumą ubezpieczenia minimum 150.000 złotych. Potwierdzeniem będzie złożenie wraz z ofertą kopii polisy wraz z potwierdzeniem jej opłacenia. Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ww. ubezpieczenia w całym okresie obowiązywania umowy oraz przedkładania każdorazowo kopii ważnej polisy wraz z potwierdzeniem jej opłacenia Zamawiającemu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznawane za podane kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Cena brutto oferty (C) – 100% (maximum 100 pkt)
Przyjmuje się, że 1 % wagi = 1 pkt, i tak zostanie przeliczona liczba punktów
Wartość punktowa dla kryterium cena jest wyliczana według wzoru:
C min
C = ────────────── x 100 %
C of
C – liczba punktów ocenianej oferty (do drugiego miejsca po przecinku)
C min – najniższa cena spośród oferowanych
C of – cena z ocenianej oferty
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego:
a) warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
• Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
b) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
• Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami, wymaganą przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 716 ze zm.)
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie załączenie do oferty kopii koncesji.
c) warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
• Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
d) warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
• Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
Ponadto Wykonawca musi na dzień składania oferty posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dotyczące przedmiotu zamówienia z sumą ubezpieczenia minimum 150.000 złotych. Potwierdzeniem będzie złożenie wraz z ofertą kopii polisy wraz z potwierdzeniem jej opłacenia. Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ww. ubezpieczenia w całym okresie obowiązywania umowy oraz przedkładania każdorazowo kopii ważnej polisy wraz z potwierdzeniem jej opłacenia Zamawiającemu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ
1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.) – Załącznik nr 8 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Koncesja o której mowa w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 1.1 lit. b)
b) Polisa ubezpieczeniowa z potwierdzeniem jej opłacenia
c) Formularz cenowy – Załącznik nr 2
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Koncesja o której mowa w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 1.1 lit. b)
b) Polisa ubezpieczeniowa z potwierdzeniem jej opłacenia
c) Formularz cenowy – Załącznik nr 2
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ
2) OPZ - Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SWZ,
3) Koncesja o której mowa w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 1.1 lit. b).
4) Kopia polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem jej opłacenia
5) (jeżeli dotyczy) - Oświadczenie – Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – Załącznik nr 7 do SWZ,
6) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie . Pełnomocnictwa nie może być uwierzytelnione przez upełnomocnionego,
7) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu, do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie,
8) (jeżeli dotyczy) Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie,
o których mowa w ust. 3, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Oswiadczenie Wykonawcy zostało zawarte w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu,
o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę.
3. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, okazania umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza, zostanie powiadomiony
o terminie i miejscu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we „Wzorze umowy” stanowiącym Załącznik nr 10.
6. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym
w ofercie.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym we „Wzorze umowy” – Załącznik nr 10.
8. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-12 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni