Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do statków powietrznych typu: EC135P2+/EC135P3, PIAGGIO P.180 AVANTI/AVANTI II, ROBINSON R44 RAVEN II, TECNAM P2008JV MKII
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lpr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do statków powietrznych typu: EC135P2+/EC135P3, PIAGGIO P.180 AVANTI/AVANTI II, ROBINSON R44 RAVEN II, TECNAM P2008JV MKII
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f27fdc6d-5beb-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007176/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup olejów i smarów do statków powietrznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP” oraz „Warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz konta Mój Gov”.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): https://www.lpr.com.pl/pl/rodo
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): https://www.lpr.com.pl/pl/rodo
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/3/II/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Olej do przekładni głównej w śmigłowcach typu EC135
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x Wgdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto ofertyCmin – najniższa zaoferowana Cena brutto ofertyCob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercieW – waga
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x Wgdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto ofertyCmin – najniższa zaoferowana Cena brutto ofertyCob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercieW – waga4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Olej do silników w samolotach Piaggio P.180 oraz śmigłowcach typu EC135
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x Wgdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto ofertyCmin – najniższa zaoferowana Cena brutto ofertyCob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercieW – waga
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x Wgdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto ofertyCmin – najniższa zaoferowana Cena brutto ofertyCob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercieW – waga4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Materiały eksploatacyjne stosowane do samolotów typu Piaggio P.180 oraz do śmigłowców typu Robinson R-44 i samolotów typu TECNAM P2008JV MKII
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x Wgdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto ofertyCmin – najniższa zaoferowana Cena brutto ofertyCob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercieW – waga
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x Wgdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto ofertyCmin – najniższa zaoferowana Cena brutto ofertyCob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercieW – waga4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4: Materiały eksploatacyjne stosowane do śmigłowców typu EC135
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x Wgdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto ofertyCmin – najniższa zaoferowana Cena brutto ofertyCob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercieW – waga
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x Wgdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto ofertyCmin – najniższa zaoferowana Cena brutto ofertyCob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercieW – waga4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5: Materiały eksploatacyjne stosowane do samolotów typu Piaggio P.180 oraz do śmigłowców typu EC135
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x Wgdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto ofertyCmin – najniższa zaoferowana Cena brutto ofertyCob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercieW – waga
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x Wgdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto ofertyCmin – najniższa zaoferowana Cena brutto ofertyCob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercieW – waga4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6: Materiały eksploatacyjne stosowane do śmigłowców EC135
4.2.6.) Główny kod CPV: 09211000-1 - Oleje smarowe i środki smarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x Wgdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto ofertyCmin – najniższa zaoferowana Cena brutto ofertyCob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercieW – waga
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Maksymalną liczbę 100 punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą Cenę brutto oferty, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów, zgodnie z poniższym wzorem: C=Cmin / Cob x Wgdzie: C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium Cena brutto ofertyCmin – najniższa zaoferowana Cena brutto ofertyCob – Cena brutto oferty zaoferowana w badanej ofercieW – waga4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który posiada wpis do rejestru podmiotów przywożących lub/oraz decyzję o udzieleniu koncesji, jeżeli realizacja przedmiotu zamówienia tego wymaga w oparciu o nazwę oferowanego produktu lub numeru CN5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wpis do rejestru podmiotów przywożących lub/oraz decyzję o udzieleniu koncesji, jeżeli realizacja przedmiotu zamówienia tego wymaga. Zamawiający w oparciu o informacje o nazwie produktu oraz numeru CN zawartych w ofercie Wykonawcy sprawdzi, czy oferowany produkt wymaga posiadania od Wykonawcy ww. dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego - na tej podstawie wezwie Wykonawcę do uzupełnienia ww. dokumentów
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określony przez Zamawiającego warunek udziału w postępowaniu jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których te zdolności są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy. Podmiotowy środek dowodowy na potwierdzenie spełniania warunków udziału składa Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Strony ustalają, że zmiany Umowy mogą nastąpić w następujących sytuacjach:a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację zobowiązań wynikających z Umowy;b) zmiany przepisów określających stawki podatku VAT – cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto;c) zmiany nazw handlowych materiałów określonych w ofercie, w przypadku zmiany na rynku nazw handlowych zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych;d) zmiany terminów realizacji zgłoszeń gwarancyjnych oraz sposobu realizacji roszczeń gwarancyjnych, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować;e) zmiany terminów realizacji dostaw przez Wykonawcę wynikających ze zmiany terminów dostaw na rynku, co Wykonawca musi stosownie udokumentować na piśmie;f) zmiany terminów realizacji dostaw wynikających z zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację zamówień w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu;g) w przypadku zmiany danych Zamawiającego lub Wykonawcy;h) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wynikającej ze zmiany sytuacji rynkowej;i) zmiany terminów płatności, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować;j) zmiany sposobu wykonania zobowiązań umownych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;k) zmiana realizacji zamówienia w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego istotnego wpływu sytuacji związanej z wirusem SARS-CoV-2 (chorobą COVID-19) na możliwość realizacji przedmiotu umowy;l) obniżenia ceny przez Wykonawcę, co może nastąpić w każdym czasie.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-10 12:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-07
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak