Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i przesył/dystrybucja energii cieplnej na rzecz Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Wola
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013083214
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Esperanto 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-049
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jpotega@osirwola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirwola.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i przesył/dystrybucja energii cieplnej na rzecz Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Wola
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c038ce5-56ab-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000278/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa i przesył energii cieplnej do budynków Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Wola na okres 12 m-cy
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.osirwola.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.osirwola.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730), w tym za pośrednictwem platformy zakupowej Market Planet, zwanej dalej platformą zakupową.
2. Platforma zakupowa uruchomiona jest na stronie prowadzonego postępowania: https://www.osirwola.pl. 3. Zamawiający zapewnia za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania pełny, bezpłatny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do dokumentów zamówienia oraz do wszelkich zmian, wyjaśnień treści SWZ oraz innych dokumentów zamówienia bezpośrednio związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. W celu wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca musi posiadać konto na platformie zakupowej. 5. Wymagania dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy przy wykorzystywaniu platformy zakupowej opisane zostały w dokumencie „Wymagania techniczne oraz zasady dotyczące korzystania z Platformy zakupowej”, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ. 6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej - korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) może odbywać się również za pomocą poczty elektronicznej przy użyciu adresu: jpotega@osirwola.pl. 7. Za datę otrzymania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich rejestracji na platformie zakupowej. 8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ wykorzystując funkcję platformy zakupowej lub poprzez wiadomość wysłaną pocztą elektroniczną – nie jest koniecznym podpisanie ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://www.osirwola.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Na podstawie art. 14 RODO, OSIR WOLA (Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Wola, z si789edzibą w Warszawie przy ul. Esperanto 5, 01-049 Warszawa, reprezentowane przez Dyrektora) informuje, że otrzymał Państwa dane osobowe od Państwa pracodawcy (źródło danych) i stał się ich administratorem na mocy obowiązującej umowy na wykonywanie usług w celu kontaktu z Państwem jak osób realizujących jej postanowienia.
2. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące sposobu, celów lub zakresu przetwarzania danych osobowych przez OSIR WOLA lub pytania dotyczące przysługujących Państwu uprawnień, mogą się Państwo skontaktować się na adres naszego Inspektora Ochrony Danych: iod@osirwola.pl, bądź w formie tradycyjnej na adres korespondencyjny wskazany powyżej.
3. RODO to Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. RODO reguluje kwestie związane z przetwarzaniem danych osobowych i ma zastosowanie od dnia 25 maja 2018 r.
4. OSIR WOLA przetwarza Państwa dane osobowe pochodzące od Państwa pracodawcy w celu wykonania umowy łączącej go z Państwa pracodawcą na mocy, której wykonują Państwo pracę w OSIR WOLA tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO oraz uzasadnionego interesu jakim jest możliwość kontaktu z Państwem, wpuszczenia Państwa na teren wykonywania pracy, prowadzenia listy obecności i czasu pracy tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a także w celu wypełniania obowiązków ustawowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Państwa dane będą przetwarzane w celu kontaktu oraz wykonywania postanowień umowy. W przypadku przekazywania innych danych, Państwa pracodawca zobowiązany jest przekazać Państwu te informacje, dotyczy to głównie sytuacji w jakiej na podstawie przepisów prawa pracodawca jest zobligowany wskazać podstawę zatrudnienia (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
5. Dane osobowe udostępnione to: imię i nazwisko oraz połączony z nimi służbowy e-mail oraz telefon.
6. Nie zamierzamy przekazywać danych innym podmiotom, chyba, że będzie to konieczne w celu realizacji zadania: podmiotom wspierającym OSIR WOLA w realizacji umów takim jak dostawcy usług IT (np. w celu wysłania e-mail), a także, podmiotom, które przetwarzają dane osobowe na podstawie odrębnej podstawy prawnej (jako administratorzy) takim jak instytucje państwowe, o ile zaistnieje taka podstawa prawna.
7. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu (realizacji umowy) oraz okres wygaśnięcia roszczeń z jej tytułu, a także spełnienia innych obowiązków nałożonych prawem w tym obowiązków archiwizacyjnych.
8. Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu. OSIR WOLA nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji wywołujących dla
9. +-kreślone przepisami prawa. Możliwość skorzystania z niektórych z ww. uprawnień może być uzależniona m.in. od podstaw prawnych, celu lub sposobu przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez OSIR WOLA danych osobowych narusza przepisy obowiązującego prawa, mogą Państwo wnieść skargę do organu nadzorczego – Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
11. OSIR WOLA nie planuje przekazywać danych osobowych do podmiotów spoza EOG ani do organizacji międzynarodowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/P/ OSIR/ 2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i przesył/dystrybucja energii cieplnej do budynków Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Wola usytuowanych przy:
a. Pływalnia DELFIN ul. Kasprzaka 1/3, Warszawa
b. Pływalnia FOKA ul. Esperanto 5, Warszawa
c. Pływalnia NOWA FALA ul. Garbińskiego 1, Warszawa
d. Hala KOŁO ul. Obozowa 60, Warszawa
e. Pawilon HALI KOŁO ul. Obozowa 60, Warszawa
f. Hala REDUTA ul. Redutowa 37 , Warszawa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
65400000-7 - Przesył i stacje innych źródeł energii
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: 13.1.2. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy (wymienione w punkcie 8. Specyfikacji Warunków Zamówienia) z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 oraz art. 111 ustawy,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub aktualnie obowiązującą koncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej polegającej na przesyłaniu i dystrybucji ciepła, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy podpisanej z dystrybutorem sieci na świadczenie usług dystrybucji ciepła na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczania ciepła tj. do obiektów Zamawiającego i obowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, złożonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, złożone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kopia koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub aktualnie obowiązującej koncesji w zakresie wytwarzania energii cieplnej, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki oraz aktualnej koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej polegającej na przesyłaniu i dystrybucji ciepła, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub oświadczenie o posiadaniu aktualnej umowy podpisanej z dystrybutorem sieci na świadczenie usług dystrybucji ciepła na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczania ciepła tj. do obiektów Zamawiającego i obowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej), na potwierdzenie warunku, o którym mowa w punkcie 9.1.2.1 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w punkcie 9.1.2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
2. Warunek określony w punkcie 9.1.2.1 Specyfikacji Warunków Zamówienia będzie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W przypadku sytuacji określonej w punkcie 9.2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w przypadku zmiany:
a) w przypadku wystąpienia zmian w strukturze organizacyjnej Zamawiającego,
b) zmiany wartości umowy w przypadku zmniejszenia zakresu świadczonej usługi w razie konieczności zmniejszenia ilości obiektów objętych umową spowodowanej zmianą stanu prawnego w trakcie realizacji niniejszej umowy lub decyzją jednostki nadrzędnej Zamawiającego, w szczególności związaną ze zmianą tytułu posiadania i przeznaczenia nieruchomości, o której Zamawiający w dniu zawarcia niniejszej umowy nie miał wiedzy. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie proporcjonalnie zmniejszona w stosunku do zakresu wprowadzonej zmiany,
c) Zamawiający dopuszcza zmianę cen i stawek opłat podanych w Ofercie w przypadku:
− zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, z zastrzeżeniem iż cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto,
− zmiany Taryfy Wykonawcy zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (URE), z uwzględnieniem rabatów udzielonych Zamawiającemu. Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o zmianie cen, stawek opłat i zasad ich stosowania, zatwierdzonych przez Prezesa URE.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-15 08:15
8.2.) Miejsce składania ofert: https://osirwola.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-15 08:45
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15