Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych na stacjach uzdatniania wody w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych na stacjach uzdatniania wody w miejscowościach Zbójno i Działyń oraz gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zbójno
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZbójno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-19
  • ZamawiającyGmina Zbójno
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-06
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00104851
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych na stacjach uzdatniania wody w miejscowościach Zbójno i Działyń oraz gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zbójno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbójno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910867341

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zbójno

1.5.2.) Miejscowość: Zbójno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-645

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 542801921

1.5.8.) Numer faksu: 542801921

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@zbojno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych na stacjach uzdatniania wody w miejscowościach Zbójno i Działyń oraz gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zbójno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78b71d4f-de23-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104851

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002129/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych na stacjach uzdatniania wody w miejscowościach Zbójno i Działyń oraz gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zbójno

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy, iż:
Administratorem Twoich danych osobowych będzie: Wójt Gminy Zbójno. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: 87-645 Zbójno, Zbójno 178a, e-mailowo: bip@zbojno.pl, telefonicznie: (54) 280 19 21.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 3 szt. mikroinstalacji fotowoltaicznych,
w tym:
1) dostawa i montaż fabrycznie nowej nie starszej niż z 2021 r. kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,96 kWp na działkach o nr geod. 518, 519, 285/3 obręb ewidencyjny Zbójno, zgodnie z projektem wykonawczym, stanowiącym załącznik do SWZ, tj.
- dostawa i montaż 108 modułów fotowoltaicznych o mocy nominalnej 370 Wp, rozmieszczonych w układzie pionowym i zamontowanych na systemowej konstrukcji wsporczej posadowionej na gruncie,
- dostawa i montaż konstrukcji wsporczej pod instalacje fotowoltaiczne,
- dostawa i montaż inwerterów odpowiedzialnych za współpracę z modułami fotowoltaicznymi, tj. beztransformatorowych falowników trójfazowych o minimalnej mocy znamionowej każdego inwertera 17,0 kW,
- dostawa i montaż systemu ochrony od porażeń prądem elektrycznym,
- dostawa i montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej,
- dostawa i montaż rozdzielni głównej RG i rozdzielni miejscowej RPV,
- dostawa i montaż instalacji połączeń wyrównawczych,
- dostawa i montaż ochrony od przepięć,
- dostawa i montaż ochrony przeciwpożarowej mikroinstalacji PV,
- dokonanie pomiarów zamontowanych urządzeń,
- dokonanie rozruchu instalacji,
- dostawa i montaż ogrodzenia,
- sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej przez właściwy ośrodek geodezyjny,
- opracowanie harmonogramu robót oraz przedłożenie go zamawiającemu,
- uzyskanie w imieniu zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych,
- opracowanie instrukcji obsługi instalacji oraz przeszkolenie użytkowników,
- przygotowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej ENERGA OPERATOR,
- wykonanie projektów powykonawczych w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową,
- skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu – odrębnie dla każdej instalacji – dokumentacji odbiorowej z wykonanej instalacji zawierającej projekt powykonawczy, dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności protokoły badań i sprawdzeń oraz protokoły odbiorów technicznych,
- przeprowadzenie szkolenia w zakresie eksploatacji i obsługi,
- opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i użytkowania instalacji sporządzonych w języku polskim.
2) dostawa i montaż fabrycznie nowej nie starszej niż z 2021 r. kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 48,84 kWp na działkach o nr geod. 268/3, 268/6 obręb ewidencyjny Zbójno, zgodnie z projektem wykonawczym, stanowiącym załącznik do SWZ, tj.
- dostawa i montaż 132 modułów fotowoltaicznych o mocy nominalnej 370 Wp, rozmieszczonych w układzie pionowym i zamontowanych na systemowej konstrukcji wsporczej posadowionej na gruncie,
- dostawa i montaż konstrukcji wsporczej pod instalacje fotowoltaiczne,
- dostawa i montaż inwerterów odpowiedzialnych za współpracę z modułami fotowoltaicznymi, tj. beztransformatorowych falowników trójfazowych o minimalnej mocy znamionowej każdego inwertera 25,0 kW,
- dostawa i montaż systemu ochrony od porażeń prądem elektrycznym,
- dostawa i montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej,
- dostawa i montaż rozdzielni głównej RG i rozdzielni miejscowej RPV,
- dostawa i montaż instalacji połączeń wyrównawczych,
- dostawa i montaż ochrony od przepięć,
- dostawa i montaż ochrony przeciwpożarowej mikroinstalacji PV,
- dokonanie pomiarów zamontowanych urządzeń,
- dokonanie rozruchu instalacji,
- sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej przez właściwy ośrodek geodezyjny,
- opracowanie harmonogramu robót oraz przedłożenie go zamawiającemu,
- uzyskanie w imieniu zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych,
- opracowanie instrukcji obsługi instalacji oraz przeszkolenie użytkowników,
- przygotowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej ENERGA OPERATOR,
- wykonanie projektów powykonawczych w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową,
- skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu – odrębnie dla każdej instalacji – dokumentacji odbiorowej z wykonanej instalacji zawierającej projekt powykonawczy, dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności protokoły badań i sprawdzeń oraz protokoły odbiorów technicznych,
- przeprowadzenie szkolenia w zakresie eksploatacji i obsługi,
- opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i użytkowania instalacji sporządzonych w języku polskim.
3) dostawa i montaż fabrycznie nowej nie starszej niż z 2021 r. kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,96 kWp na działkach o nr geod. 725/6, 725/9 obręb ewidencyjny Działyń, zgodnie z projektem wykonawczym, stanowiącym załącznik do SWZ, tj.
- dostawa i montaż 108 modułów fotowoltaicznych o mocy nominalnej 370 Wp, rozmieszczonych w układzie pionowym i zamontowanych na systemowej konstrukcji wsporczej posadowionej na gruncie,
- dostawa i montaż konstrukcji wsporczej pod instalacje fotowoltaiczne,
- dostawa i montaż inwerterów odpowiedzialnych za współpracę z modułami fotowoltaicznymi, tj. beztransformatorowych falowników trójfazowych o minimalnej mocy znamionowej każdego inwertera 17,0 kW,
- dostawa i montaż systemu ochrony od porażeń prądem elektrycznym,
- dostawa i montaż instalacji elektrycznej wewnętrznej,
- dostawa i montaż rozdzielni głównej RG i rozdzielni miejscowej RPV,
- dostawa i montaż instalacji połączeń wyrównawczych,
- dostawa i montaż ochrony od przepięć,
- dostawa i montaż ochrony przeciwpożarowej mikroinstalacji PV,
- dokonanie pomiarów zamontowanych urządzeń,
- dokonanie rozruchu instalacji,
- sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej przez właściwy ośrodek geodezyjny,
- opracowanie harmonogramu robót oraz przedłożenie go zamawiającemu,
- uzyskanie w imieniu zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji administracyjnych,
- opracowanie instrukcji obsługi instalacji oraz przeszkolenie użytkowników,
- przygotowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej ENERGA OPERATOR,
- wykonanie projektów powykonawczych w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową,
- skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu – odrębnie dla każdej instalacji – dokumentacji odbiorowej z wykonanej instalacji zawierającej projekt powykonawczy, dokumenty pozwalające na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru, a w szczególności protokoły badań i sprawdzeń oraz protokoły odbiorów technicznych,
- przeprowadzenie szkolenia w zakresie eksploatacji i obsługi,
- opracowanie szczegółowych instrukcji obsługi i użytkowania instalacji sporządzonych w języku polskim.

Przedmiot zamówienia opisany został w projekcie wykonawczym oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy określeniu ceny. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.
W celu wykonania swoich obowiązków w zakresie objętym ceną ofertową Wykonawca zobowiązuje się do:
- wykonania dostaw i montażu zgodnie z projektem wykonawczym, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną,
- przeprowadzenia prób, sprawdzeń i rozruchu instalacji,
- użycia materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych
i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej,
- organizacji i utrzymania zaplecza niezbędnego dla realizowanego przedmiotu umowy,
- w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
- uporządkowania terenu prac,
- odpowiedniego oznakowania terenu prac,
- organizacji siły roboczej i pracy niezbędnych specjalistów wraz z nadzorem bezpośrednim nad robotami, zapewnienia pracy sprzętu montażowego i środków transportu,
- zapewnienia właściwych warunków składowania materiałów oraz ich ochronę,
- zabezpieczenia terenu robót i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich w sposób zapewniający bezpieczne ich prowadzenie,
- realizacji robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia ludzi i mienia Zamawiającego,
- umożliwienia wstępu na teren prac pracownikom organu nadzoru i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Inwestora,
- przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania prac zgłoszonych do odbioru,
- bieżącego usuwania i transportu do wskazanego przez zamawiającego miejsca materiałów rozbiórkowych (materiały rozbiórkowe pozostają własnością zamawiającego),
- bieżącego usuwania i utylizacji powstałych odpadów,
- udzielenia 60 miesięcy gwarancji na wykonane roboty montażowe licząc od daty odbioru końcowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji producenta na panele fotowoltaiczne

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji producenta na inwerter

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym rozdziale warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
W zakresie warunku określonego w art. 112 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp (sytuacji ekonomicznej lub finansowej), Wykonawcy winni wykazać:
a) Wymagane jest aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200.000,00 zł. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt. XII.9.4 SWZ oraz - na wezwanie, oświadczenie i dokumenty, o których mowa w rozdziale XII.16.1 SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy wraz z ofertą składają oświadczenie, o którym mowa w pkt. XII.9.3 SWZ, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek określony w pkt. 1.1.a) SWZ spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie.
2. zdolności technicznej lub zawodowej.
W zakresie warunku określonego w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp (zdolności technicznej lub zawodowej), Wykonawcy winni wykazać:
a) dysponowanie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
- 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt. XII.9.4 SWZ oraz - na wezwanie, oświadczenie i dokumenty, o których mowa w rozdziale XII pkt. 16.2 SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy wraz z ofertą składają oświadczenie, o którym mowa w pkt. XII.9.3 SWZ, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek określony w pkt. 1.2.a) SWZ spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – zgodnie z zał. nr 4 do swz.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z zał. nr 3 do swz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa winno jednoznacznie wynikać prawo pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien być podpisany przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy:
1) przedłużenie terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,
b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
2) w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud,
c) wystąpienia warunków terenu odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
d) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
e) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-07-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Nowe
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania11-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI