Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zbójno – etap III

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zbójno – etap III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZbójno
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-31
  • ZamawiającyGmina Zbójno
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-12
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00052602
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zbójno – etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbójno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910867341

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zbójno

1.5.2.) Miejscowość: Zbójno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-645

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 542801921

1.5.8.) Numer faksu: 542801921

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@zbojno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zbójno – etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b337f27-b306-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002129/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zbójno - etap III

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO), informujemy, iż: Administratorem Twoich danych osobowych będzie: Wójt Gminy Zbójno. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres siedziby: 87-645 Zbójno, Zbójno 178A, e-mailowo: bip@zbojno.pl, telefonicznie: (54) 280 19 21

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPF.271.3.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja gminnej oczyszczalni ścieków w miejscowości Zbójno – etap III, obejmująca wymianę armatury sześciu przepompowni strefowych usytuowanych w miejscowości Wielgie, Zbójno i Działyń oraz wymianę armatury przepompowni głównej oczyszczalni ścieków a także wykonanie zewnętrznego monitoringu instalacji, procesu i urządzeń oczyszczalni. Modernizacja przepompowni głównej zlokalizowanej na terenie oczyszczalni ścieków obejmować będzie wykonanie i instalację „kraty” do wstępnego oczyszczania ścieków z zanieczyszczeń grubych.Teren przepompowni ścieków zabezpieczony jest ogrodzeniem z siatki stalowej powlekanej o wysokości 1,5 m, rozpiętej na lince stalowej 5 mm. Słupki wykonane są z rur stalowych zatopionych w fundamencie betonowym na głębokość 50 cm poniżej górnej krawędzi fundamentu. Ogrodzenie posadowione na fundamencie betonowym zagłębionym w gruncie 0,8 m i nad ziemią 0,2 m. Fundament wykonany jest z betonu. Wieloletnia eksploatacja ogrodzenia ze względu na zmienne warunki atmosferyczne spowodowała wystąpienie uszkodzeń zarówno mechanicznych jak i będących skutkiem korozji. Z tego powodu wymagana jest naprawa oraz konserwacja (wykonana jako malowanie), w celu usunięcia wszystkich występujących obecnie uszkodzeń.Elementem modernizacji przepompowni jest także wykonanie oświetlenia miejscowego w postaci słupa oświetleniowego h=6m posadowionego na fundamencie betonowym, z lampą uliczną w wykonaniu LED o mocy 50W.We wszystkich modernizowanych obiektach (przepompownia PS główna (na terenie oczyszczalni), PS-0, PS-1, PS-2, PS-3, PS-4, PS-5) należy wykonać podesty dla zapewnienia obsłudze stabilnej podstawy podczas wykonywania czynności obsługowych.Obecnie komory przepompowni wykonane są metodą studniową z kręgów betonowych. Przepompownie ścieków zbiornikowe wyposażone są w dwie pompy zatapialne, pracujące naprzemiennie. W wypadku awarii jednej pompy, druga automatycznie przejmuje jej zadanie i praca przepompowni, do czasu usunięcia awarii, przebiega bez widocznych skutków zewnętrznych tej awarii. Przepompownie są bezskratkowe i nie wymagają ustanawiania sanitarnej strefy ochronnej. Przepompownia główna zbiornikowa, zlokalizowana na terenie oczyszczalni ścieków, wyposażona jest w dwie pompy zatapialne, pracujące naprzemiennie i obecnie jest bezskratkowa. Modernizacja przepompowni oprócz wymiany wszystkich elementów metalowych, układu sterowania i kontroli oraz zasilania, zawiera także wykonanie kraty do wstępnego czyszczenia napływających ścieków. Przepompownia ścieków stanowi kompletne urządzenie wyposażone w układ regulacji poziomu ścieków, system zabezpieczeń awaryjnych oraz system zdalnego powiadamiania służb eksploatacyjnych łącznie ze sterowaniem pomp.W przepompowniach zaprojektowano pionowe przewody tłoczne z rur ze stali nierdzewnej Cr-Ni kwasoodpornej.Istniejące skrzynki sterujące usytuowane są na pokrywie zbiornika przepompowni. Takie umiejscowienie skutkuje występowaniem procesów niszczących zarówno skrzynkę jak i przede wszystkim znajdujące się w niej wyposażenie (elementy zabezpieczenia oraz sterowania i kontroli). Modernizacja układu zasilania i sterowania polegać będzie na przeniesieniu skrzynki sterującej w odległości 1 m od zbiornika w celu odseparowania jej od występujących szkodliwych czynników. Sterowanie pracą przepompowni realizowane jest za pomocą rozdzielnicy zasilająco-sterującej posadowionej na specjalnej podstawie. Do sterowania pracą pompowni zostaną zastosowane skrzynki zasilająco-sterujące wyposażone w: - wyłącznik główny- przekaźnik kontroli symetrii napiec zasilających- wyłącznik różnicowo-prądowy - zabezpieczenia nad prądowe główne- układy sofstartu dla pomp o mocy silnika powyżej 4 kW - wyłączniki samoczynne do silników- przełącznik rodzaju pracy R – A na klawiaturze sterownika- ręczne sterowanie miejscowe- przyciski stop start- zmienną kolejność włączania pomp- zabezpieczenie przed sucho biegiem- zabezpieczenie przeciwzwarciowe silnika każdej pompy- zabezpieczenie przeciążeniowe silnika każdej pompy- kontrolę wysokiego poziomu- bez napięciowe styki zintegrowanego alarmu- gniazdo robocze 230V/2A- gniazdo zasilania rezerwowego 32A oraz przełącznik sieć – agregat- sygnalizator optyczno-akustyczny (12V)- ogrzewanie termostatem- licznik godzin pracy każdej pompy- licznik załączeń każdej pompy - układ sterownika- układ podtrzymania 24VDC dla sterownika- samoczynne sterowanie pracą pomp z wykorzystaniem sondy hydrostatyczne do ciągłego pomiaru poziomu ścieków- dwa sygnalizatory z obciążnikiem- moduł GPRS przekazujący sygnały o pracy przepompowni zintegrowany z istniejącym systemem monitoringu. Cały układ sterowania umieszczony w zamykanej szafce sterowniczej zabezpieczonej przed dostępem osób trzecich. Zewnętrznymi elementami poza szafką sterowniczą są przewody zasilające oraz sterownicze pomp. Do szafki sterowniczej zostanie doprowadzone zasilanie z sieci energetycznej, uwzględniającej oświetlenie terenu. W ramach zamówienia zostaną wymienione pompy we wszystkich przepompowniach objętych projektem i wyposażone w zawory płuczące:- Przepompownia PS główna (oczyszczalnia) - dwie pompy typu: MSV 50/50L o mocy 3 kW;- Przepompownia PS-0 - dwie pompy typu: MSV 50/50L z silnikami o mocy 5,5 kW;- Przepompownia PS-1 - dwie pompy typu: MSV 50/50L o mocy 1,5 kW;- Przepompownia PS-2 - dwie pompy typu: MSV 50/50L o mocy 5,5 kW;- Przepompownia PS-3 - dwie pompy typu: MSV 50/50L o mocy 3 kW;- Przepompownia PS-4 - dwie pompy typu: MSV 50/52L o mocy 7,5 kW;- Przepompownia PS-5 - dwie pompy typu: MSV 50/50L z silnikami o mocy 1,5 kW.Zakres projektu obejmuje (przepompownia PS główna (na terenie oczyszczalni), PS-0, PS-1, PS-2, PS-3, PS-4, PS-5):- demontaż istniejącej instalacji zasilania i sterowania- demontaż instalacji wewnętrznych przepompowni (studni, pionowych przewodów przewietrznikowych, trójników, drabinek, konstrukcji wsporczych, prowadnic pomp, rozdzielaczy, rurociągów, kształtek, zaworów i włazów)- montaż instalacji wewnętrznych przepompowni (drabinek, konstrukcji wsporczych, prowadnic pomp, rozdzielaczy, rurociągów, kształtek, zaworów i włazów)- montaż instalacji zasilania i sterowania;- montaż instalacji odgromowej- wykonanie badań odbiorczych i pomiarów (instalacji uziemiającej, piorunochronnej i odgromowej, instalacji elektrycznej).Ponadto w głównej przepompowni ścieków w Zbójnie (przepompownia ścieków PS-0 ) zaprojektowano:- montaż krat łukowych i koszowych;a w przepompowniach ścieków PS-0, PS-1, PS-2, PS-3, PS-4 i PS-5 zaprojektowano:- montaż oświetlenia przepompowni;- prace remontowe w zakresie bramy wjazdowej, ogrodzenia z siatki.Przedmiot zamówienia opisany został w projekcie wykonawczym oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy określeniu ceny. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej.W celu wykonania swoich obowiązków w zakresie objętym ceną ofertową Wykonawca zobowiązuje się do:a) wykonania dostaw i montażu zgodnie z projektem wykonawczym, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną,b) przeprowadzenia prób, sprawdzeń i rozruchu instalacji,c) użycia materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznychi jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej,d) organizacji i utrzymania zaplecza niezbędnego dla realizowanego przedmiotu umowy,e) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego,f) uporządkowania terenu prac,g) odpowiedniego oznakowania terenu prac, h) organizacji siły roboczej i pracy niezbędnych specjalistów wraz z nadzorem bezpośrednim nad robotami, zapewnienia pracy sprzętu montażowego i środków transportu,i) zapewnienia właściwych warunków składowania materiałów oraz ich ochronę,j) zabezpieczenia terenu robót i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich w sposób zapewniający bezpieczne ich prowadzenie, k) realizacji robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia ludzi i mienia Zamawiającego,l) umożliwienia wstępu na teren prac pracownikom organu nadzoru i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Inwestora,m) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania prac zgłoszonych do odbioru,n) bieżącego usuwania i transportu do wskazanego przez zamawiającego miejsca materiałów rozbiórkowych (materiały rozbiórkowe pozostają własnością zamawiającego),o) bieżącego usuwania i utylizacji powstałych odpadów.Wymagania dot. gwarancji:minimalny okres gwarancji 36 miesięcymaksymalny okres gwarancji 60 miesięcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszym rozdziale warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.W zakresie warunku określonego w art. 112 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp (sytuacji ekonomicznej lub finansowej), Wykonawcy winni wykazać: a) Wymagane jest aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 200.000,00 zł. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt. XII.9.4 SWZ oraz - na wezwanie, oświadczenie i dokumenty, o których mowa w rozdziale XII.16.1 SWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy wraz z ofertą składają oświadczenie, o którym mowa w pkt. XII.9.3 SWZ, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek określony w pkt. 1.1.a) SWZ spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie. 1.2. zdolności technicznej lub zawodowej.W zakresie warunku określonego w art. 112 ust. 2 pkt 4) ustawy Pzp (zdolności technicznej lub zawodowej), Wykonawcy winni wykazać: a) dysponowanie następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:- 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;- 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt. XII.9.4 SWZ oraz - na wezwanie, oświadczenie i dokumenty, o których mowa w rozdziale XII pkt. 16.2 SWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy będą polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy wraz z ofertą składają oświadczenie, o którym mowa w pkt. XII.9.3 SWZ, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia wystarczy, że warunek określony w pkt. 1.2.a) SWZ spełni jeden z nich lub Wykonawcy spełnią go łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi byćzłożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawoo notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Zamawiający dopuszcza również skan pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie opatrzony pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie możebyć uwierzytelniona przez upełnomocnionego. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunkówudziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy: 1) przedłużenie terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót,b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,d) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.2) w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud,c) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,d) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,e) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_zbojno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-05-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż placu zabaw. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI