„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach Gminy Płoskinia” realizowana...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach Gminy Płoskinia” realizowana w ramach projektu „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w Gminie Płoskinia”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPłoskinia
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Płoskinia
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-04
  • Numer ogłoszenia556287-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 556287-N-2019 z dnia 2019-06-04 r.

Gmina Płoskinia: „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach Gminy Płoskinia” realizowana w ramach projektu „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w Gminie Płoskinia”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 - 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoskinia, krajowy numer identyfikacyjny 54600600000000, ul. Płoskinia  8 , 14-526  Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 556 208 600, e-mail ugploskinia@braniewo.net.pl, faks 0-55 620 8602.
Adres strony internetowej (URL): http://ploskinia-ug.bip-wm.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://ploskinia-ug.bip-wm.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ploskinia-ug.bip-wm.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ust awy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy Płoskinia, Płoskinia 8, 14-526 Płoskinia

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach Gminy Płoskinia” realizowana w ramach projektu „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w Gminie Płoskinia”
Numer referencyjny: SO-I.271.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 9 instalacji fotowoltaicznych na niżej wymienione obiekty Gminy Płoskinia: 1)Elektrownia fotowoltaiczna o mocy zainstalowanej 7,54 kW na budynku Szkoły Podstawowej w Chruścielu - instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 26 szt. paneli monokrystalicznych o mocy 290 Wp każdy. Moc zainstalowana instalacji fotowoltaicznej wynosi łącznie 7,54 kWp, instalacja fotowoltaiczna jest instalacją typu „on - grid" przyłączoną do sieci elektroenergetycznej. Wyprodukowana energia elektryczna prądu stałego zostaje zamieniona poprzez inwerter trójfazowy na energię prądu przemiennego o napięciu 0,4 kV. Energia elektryczna produkowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne obiektu, a nadwyżka wyprodukowanej energii, która nie zostanie wykorzystana na potrzeby własne obiektu zostanie oddana do sieci elektroenergetycznej oraz rozliczona na zasadach „prosumenta”. Moduły fotowoltaiczne zostaną zamontowane na dachu budynku szkoły. 2)Elektrownia fotowoltaiczna o mocy zainstalowanej 39,44 kW na terenie Hydroforni Dąbrowa- instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 136 szt. paneli monokrystalicznych o mocy 290 Wp każdy. Moc zainstalowana instalacji fotowoltaicznej wynosi łącznie 39,44 kWp, instalacja fotowoltaiczna jest instalacją typu „on - grid" przyłączoną do sieci elektroenergetycznej. Wyprodukowana energia elektryczna prądu stałego zostaje zamieniona poprzez inwerter trójfazowy na energię prądu przemiennego o napięciu 0,4 kV. Energia elektryczna produkowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne obiektu, a nadwyżka wyprodukowanej energii, która nie zostanie wykorzystana na potrzeby własne obiektu zostanie oddana do sieci elektroenergetycznej oraz rozliczona na zasadach „prosumenta”. Moduły fotowoltaiczne zostaną zamontowane na dachu budynku hydroforni. 3)Elektrownia fotowoltaiczna o mocy zainstalowanej 6,96 kW na terenie Hydroforni Długobór - instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 24 szt. paneli monokrystalicznych o mocy 290 Wp każdy. Moc zainstalowana instalacji fotowoltaicznej wynosi łącznie 6,96 kWp, instalacja fotowoltaiczna jest instalacją typu „on - grid" przyłączoną do sieci elektroenergetycznej. Wyprodukowana energia elektryczna prądu stałego zostaje zamieniona poprzez inwerter trójfazowy na energię prądu przemiennego o napięciu 0,4 kV. Energia elektryczna produkowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne obiektu, a nadwyżka wyprodukowanej energii, która nie zostanie wykorzystana na potrzeby własne obiektu zostanie oddana do sieci elektroenergetycznej oraz rozliczona na zasadach „prosumenta”. Moduły fotowoltaiczne należy zamontować na gruncie na systemowej konstrukcji montażowej stalowej wykonanej ze stali ocynkowanej. 4)Elektrownia fotowoltaiczna o mocy zainstalowanej 4,06 kW na terenie Oczyszczalni Chruściel – instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 14 szt. paneli monokrystalicznych o mocy 290 Wp każdy. Moc zainstalowana instalacji fotowoltaicznej wynosi łącznie 4,06 kWp, instalacja fotowoltaiczna jest instalacją typu „on - grid" przyłączoną do sieci elektroenergetycznej. Wyprodukowana energia elektryczna prądu stałego zostaje zamieniona poprzez inwerter trójfazowy na energię prądu przemiennego o napięciu 0,4 kV. Energia elektryczna produkowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne obiektu, a nadwyżka wyprodukowanej energii, która nie zostanie wykorzystana na potrzeby własne obiektu zostanie oddana do sieci elektroenergetycznej oraz rozliczona na zasadach „prosumenta”. Moduły fotowoltaiczne należy zamontować na gruncie na systemowej konstrukcji montażowej stalowej wykonanej ze stali ocynkowanej. 5)Elektrownia fotowoltaiczna o mocy zainstalowanej 9,86 kW na terenie Oczyszczalni Płoskinia - instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 34 szt. paneli monokrystalicznych o mocy 290 Wp każdy. Moc zainstalowana instalacji fotowoltaicznej wynosi łącznie 9,86 kWp, instalacja fotowoltaiczna jest instalacją typu „on - grid" przyłączoną do sieci elektroenergetycznej. Wyprodukowana energia elektryczna prądu stałego zostaje zamieniona poprzez inwerter trójfazowy na energię prądu przemiennego o napięciu 0,4 kV. Energia elektryczna produkowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne obiektu, a nadwyżka wyprodukowanej energii, która nie zostanie wykorzystana na potrzeby własne obiektu zostanie oddana do sieci elektroenergetycznej oraz rozliczona na zasadach „prosumenta”. Moduły fotowoltaiczne należy zamontować na gruncie na systemowej konstrukcji montażowej stalowej wykonanej ze stali ocynkowanej. 6)Elektrownia fotowoltaiczna o mocy zainstalowanej 6,96 kW na dachu wiaty parkingowej Urzędu Gminy Płoskinia – instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 24 szt. paneli monokrystalicznych o mocy 290 Wp każdy. Moc zainstalowana instalacji fotowoltaicznej wynosi łącznie 6,96 kWp, instalacja fotowoltaiczna jest instalacją typu „on - grid" przyłączoną do sieci elektroenergetycznej. Wyprodukowana energia elektryczna prądu stałego zostaje zamieniona poprzez inwerter trójfazowy na energię prądu przemiennego o napięciu 0,4 kV. Energia elektryczna produkowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne obiektu, a nadwyżka wyprodukowanej energii, która nie zostanie wykorzystana na potrzeby własne obiektu zostanie oddana do sieci elektroenergetycznej oraz rozliczona na zasadach „prosumenta”. Moduły fotowoltaiczne zostaną zamontowane na dachu wiaty. 7)Elektrownia fotowoltaiczna o mocy zainstalowanej 2,9 kW na terenie Biblioteki Publicznej w Płoskini - instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 10 szt. paneli monokrystalicznych o mocy 290 Wp każdy. Moc zainstalowana instalacji fotowoltaicznej wynosi łącznie 2,9 kWp, instalacja fotowoltaiczna jest instalacją typu „on - grid" przyłączoną do sieci elektroenergetycznej. Wyprodukowana energia elektryczna prądu stałego zostaje zamieniona poprzez inwerter trójfazowy na energię prądu przemiennego o napięciu 0,4 kV. Energia elektryczna produkowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne obiektu, a nadwyżka wyprodukowanej energii, która nie zostanie wykorzystana na potrzeby własne obiektu zostanie oddana do sieci elektroenergetycznej oraz rozliczona na zasadach „prosumenta”. Moduły fotowoltaiczne zostaną zamontowane na dachu budynku biblioteki. 8) Elektrownia fotowoltaiczna o mocy zainstalowanej 28,71 kW na terenie Stacji Podnoszenia Ciśnienia Wody w Płoskini - instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 99 szt. paneli monokrystalicznych o mocy 290 Wp każdy. Moc zainstalowana instalacji fotowoltaicznej wynosi łącznie 28,71 kWp, instalacja fotowoltaiczna jest instalacją typu „on - grid" przyłączoną do sieci elektroenergetycznej. Wyprodukowana energia elektryczna prądu stałego zostaje zamieniona poprzez inwerter trójfazowy na energię prądu przemiennego o napięciu 0,4 kV. Energia elektryczna produkowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne obiektu, a nadwyżka wyprodukowanej energii, która nie zostanie wykorzystana na potrzeby własne obiektu zostanie oddana do sieci elektroenergetycznej oraz rozliczona na zasadach „prosumenta”. Moduły fotowoltaiczne należy zamontować na gruncie na systemowej konstrukcji montażowej stalowej wykonanej ze stali ocynkowanej. 9)Elektrownia fotowoltaiczna o mocy zainstalowanej 21,75 kW na terenie Zespołu Szkół w Płoskini - instalacja fotowoltaiczna składać się będzie z 75 szt. paneli monokrystalicznych o mocy 290 Wp każdy. Moc zainstalowana instalacji fotowoltaicznej wynosi łącznie 21,75 kWp, instalacja fotowoltaiczna jest instalacją typu „on - grid" przyłączoną do sieci elektroenergetycznej. Wyprodukowana energia elektryczna prądu stałego zostaje zamieniona poprzez inwerter trójfazowy na energię prądu przemiennego o napięciu 0,4 kV. Energia elektryczna produkowana przez instalację fotowoltaiczną będzie wykorzystywana na potrzeby własne obiektu, a nadwyżka wyprodukowanej energii, która nie zostanie wykorzystana na potrzeby własne obiektu zostanie oddana do sieci elektroenergetycznej oraz rozliczona na zasadach „prosumenta”. Moduły fotowoltaiczne zostaną zamontowane na dachu budynku szkoły. 2. Do Wykonawcy należy wykonanie; • robót budowlanych: montażowych, instalacyjnych i ogólnobudowlanych związanych z realizacją projektu pn. „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w Gminie Płoskinia” • zakup, dostawa, montaż całej infrastruktury technicznej towarzyszącej, • budowa konstrukcji wsporczej do montażu, • budowa połączeń kablowych DC i AC • podłączenie instalacji do istniejącej instalacji ochrony odgromowej i przepięciowej zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, • przyłączenie instalacji fotowoltaicznej do wewnętrznej instalacji elektrycznej, • sporządzenie instrukcji eksploatacji instalacji PV i przeszkolenie właściciela budynku, • wykonanie formalności dot. podłączenia instalacji PV po jej zamontowaniu do sieci dystrybucyjnej OSD (zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji do sieci). 3. Szczegółowy zakres zadania określają opis przedmiotu zamówienia, dokumentacje techniczne oraz program funkcjonalno-użytkowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w dokumentacji i SIWZ. W takim przypadku, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub o lepszych parametrach jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej. UWAGA Każda nowowybudowana jednostka wytwórcza (mikroinstalacja), która jest przedmiotem niniejszego zamówienia musi spełniać wymogi przepisów Rozporządzenia Komisji (UE) 2016/631 z 14 kwietnia 2016 r. ustanawiającego kodeks sieci dotyczący wymogów w zakresie przyłączenia jednostek wytwórczych do sieci (Kodeks Sieci RfG)."

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09310000-5
09330000-1
44112000-8
44112110-5
45261215-4
45300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże że: będzie posiadać wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj., a) W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje dostawy w zakresie: - co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy min. 80 kW. b) Minimum jedna osoba posiadająca kwalifikacje zawodowe – uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994r. – Prawo budowlane Uwaga: Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane zamówienia w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuszcza, aby wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczył dostaw wykonanych w okresie dłuższym niż 3 lata tj. w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania będzie dokonywana na zasadzie spełnia/nie spełnia, w oparciu o złożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty opisane w rozdziale VIII.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. VIII pkt 4 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również. wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane - załącznik Nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ; - minimum jedno zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy min. 80 kW. Uwaga: Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane zamówienia w formule robót budowlanych, a nie w formule dostaw z montażem. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający dopuszcza, aby wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczył dostaw wykonanych w okresie dłuższym niż 3 lata tj. w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał). 2) Dowód wniesienia wadium. 3) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom zamówienia – jeśli dotyczy - załącznik nr 7 do SIWZ. 4). Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli oferenta reprezentuje pełnomocnik – oryginał dokumentu lub kopia poświadczona notarialnie). 5) Pisemne zobowiązanie lub inny dokument podmiotów o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp) - załącznik nr 9 do SIWZ. 6) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości; 10 000,00 zł (słownie; dziesięć tysiące złotych). 2. Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania na rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowe-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem kasowym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U z 2016r. poz. 359). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy; Braniewsko-Pasłęcki BS Oddział Braniewo Filia Płoskinia Nr 84 8313 0009 0050 8290 2000 0030 z dopiskiem: „Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na obiektach Gminy Płoskinia” 6. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje zgodnie z zasadami opisanymi w art. 46 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
przedłużenie okresu gwarancji 30,00
czas reakcji serwisu gwarancyjnego na wezwanie 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy jeżeli konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności; 1) zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego – dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym, 2) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3) zmiany parametrów technicznych przedmiotu zamówienia - w przypadku, gdy z przyczyn technicznych (w szczególności zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku urządzenia zaoferowanego w ofercie) konieczne jest dokonanie zmiany, np. rodzaju/modelu/typu, a parametry te będą nie gorsze niż parametry zaproponowanego w ofercie urządzenia; 4) zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego przez zmianę nazwy firmy, adresu siedziby, zmiany formy prawnej;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Gminy w Płoskini dnia 13 czerwca 2019 roku o godz. 10,15 (sala USC).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Dźwierzuty
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI