Dostawa granulatu drzewnego – pellet do kotłowni Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa granulatu drzewnego – pellet do kotłowni Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie w sezonie grzewczym 2021/2022 w ilości 250 Mg
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁopuszno
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-18
  • ZamawiającyPowiatowy Zespół Szkół w Łopusznie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-08
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa granulatu drzewnego – pellet do kotłowni Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie w sezonie grzewczym 2021/2022 w ilości 250 Mg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół w Łopusznie

1.3.) Oddział zamawiającego: PZS Łopuszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292679100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 39

1.5.2.) Miejscowość: Łopuszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-070

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 413914025

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzslopuszno@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp5lopuszno.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa granulatu drzewnego – pellet do kotłowni Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie w sezonie grzewczym 2021/2022 w ilości 250 Mg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-077594fe-2678-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl, https://bip.zsp5lopuszno.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zsp5lopuszno.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

jest to niezbędne z powodu naruszenia bezpieczeństwa środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 5 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Sposób zaadresowania oferty: 1) Obowiązkiem wykonawcy jest złożenie oferty w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert (nieprzejrzysta, zamknięta koperta). 2) Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
"Oferta na zadanie pn. Dostawa granulatu drzewnego – pellet do kotłowni Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie w sezonie grzewczym 2021/2022 w ilości 250 Mg. .”
Nie otwierać przed dniem 18.10.2020 r. godz. 13:30
oraz załącznik 1 -formularz oferty,
załącznik 2 - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu
załącznik 4 wykaz świadczonych dostaw dostaw
załącznik 5 Lista podmiotów należących wraz z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: PZS w Łopusznie 012/110/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Sukcesywna dostawa granulatu drzewnego – pelletu do kotłowni Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie w sezonie grzewczym 2021/2022 w ilości 250 Mg
o parametrach :
- średnica ø 6 – 8 mm
- długość ≤ 40 mm
- zawartość popiołu ≤ 0,7%
- wilgotność ≤ 10 %
- wartość kaloryczna ≥ 17,0 MJ/kg
- gęstość nasypowa ≥ 650 kg/m3
- spełniający normy: PN-EN 14961-2:2011 klasa A1
Dostawa pelletu przy pomocy samochodu max. 8 ton jednorazowo, workowanego po 15 kg z rozładunkiem paleciakiem.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie czynności związane z dostarczeniem materiału (tj., zakup, transport, rozładunek) we wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego miejsce.
5. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb na podstawie telefonicznych zleceń, faxem lub mailem przez Zamawiającego.
6. Rozliczenie nastąpi w oparciu o ceny jednostkowe podane w ofercie i rzeczywiste ilości dostarczonych materiałów / potwierdzone przez Palacza danej kotłowni lub Głównego Księgowego.
7. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Certyfikatu DIN PLUS i EN PLUS A1 (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości opału przy każdej dostawie. Jakość ta ma odpowiadać parametrom, jakich żąda Zamawiający. Na potwierdzenie zgodności parametrów dostarczanego opału Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na żądanie Zamawiającego świadectwo jakości. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy wymaganymi parametrami a dostarczonym opałem i świadectwem jego jakości koszty badania jakości opału ponosi Wykonawca. Nie spełnienie parametrów jakości opału jak i brak aktualnego świadectwa jakości stanowi podstawę do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
9. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
11.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: Wykonawca nie może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom.
12. Wymagania stawiane wykonawcy:
12.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
12.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
12.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
12.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
12.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
13. Dostawy dodatkowe
13.1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia do 15%, jak również możliwość zmniejszenia do 25 % całości zamówienia, będzie to związane z faktycznymi potrzebami Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia ewentualnych dostaw dodatkowych.
13.2 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w dostawach dodatkowych stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-25 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zmawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
1.1. cena, waga - 100%,
1. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie wyliczona wg wyliczenia matematycznego:

Kryterium nr 1 cena -waga 100%

Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

najniższa cena
C = ------------------------------------------x100
cena oferty ocenianej






Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: załącznik nr 2 do SIWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 2 do SIWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych dostaw.
Załącznik nr 5 - Lista podmiotów należących wraz z Wykonawca do tej samej grupy kapitałowej
Certyfikat DIN PLUS i EN PLUS A1

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty. 3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 6) Wykonawców obowiązują postanowienia pkt. VII "Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia pkt. 8 w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji gdy nastąpi zmiana:
a. stawki podatku od towaru i usług przy czym:
- jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie wartości umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równa kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, przy jednoczesnym zachowaniu ceny netto
- jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu nie zmienionej ceny netto
21.3. zmiany w zakresie terminu wykonania umowy
a) termin wykonania umowy może ulec wydłużeniu jeżeli w planowanym okresie nie zostaną wyczerpane planowane ilości pelletu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-18 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: w siedzibie Zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół w Łopusznie ul. Kasztanowa 39 26-070 Łopuszno w sekretariacie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-18 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI