Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla Gminy Leżajsk

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla Gminy Leżajsk
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLeżajsk
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-05-06
  • ZamawiającyGMINA LEŻAJSK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00041470
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla Gminy Leżajsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna Gminy Leżajsk w Giedlarowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 816-11-20-239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Giedlarowa 285

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbpgiedlarowa@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.gminalezajsk.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury Gminy Leżajsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 816-00-02-006

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Giedlarowa 285

1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: promocja@gok.lezajsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok.lezajsk.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiający - Gmina Leżajsk jest odpowiedzialna za przeprowadzenie postępowania oudzielenie zamówienia i podpisze umowę na realizację zamówienia w imieniu i na rzeczpozostałych zamawiających z wybranym w postępowaniu wykonawcą.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla Gminy Leżajsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e6262d1-a742-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001209/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla Gminy Leżajsk

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/ Dodatkowo Zamawiający zamieszcza postępowanie na stronie internetowej Zamawiającego (BIP) https://uglezajsk.bip.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Gminy Leżajsk), dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej:zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza dokomunikacji”.2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). 3. Regulaminkorzystania z systemu miniPortal jest dostępny pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugiWarunki korzystania z elektronicznej platformy usługadministracji publicznej (ePUAP) są dostępne pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/warunkikorzystania4.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5. Zadatę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubelektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ichprzekazania na ePUAP. 6. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami idokumentami za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego naePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przezWykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Wformularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzonabędzie korespondencja związana z postępowaniem.7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisemosobistym, w szczególności w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx lub .pdf. 8. Oferta powinnazostać opatrzona właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertąwykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzeniewłaściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania. Złożeniepodpisu jedynie na formularzu ePUAP przeznaczonym do złożenia, zmiany, wycofania oferty nie jestrównoznaczne ze złożeniem podpisu pod ofertą - podpis złożony jedynie na ww. formularzu nie możewywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty wykonawcy. Oferta bowiem,zgodnie z art. 63 ustawy Pzp, a nie formularz elektroniczny, za pośrednictwem którego jestprzekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. 10. Cały proces szyfrowania ma miejscena stronie miniPortal.uzp.gov.pl.Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ .11. Należy pamiętać, bywewnątrz szyfrowanego folderu nie znajdowały się wcześniej zaszyfrowane pliki.12. Sposóbsporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w:-Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania iprzekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środkówkomunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020 poz. 2452) - Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. wsprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).13. Szczegółowe informacje owymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencjielektronicznej opisane zostały w rozdz. 13 i 17 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjnyw dokumentach zamówienia (SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjnyw dokumentach zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typuE dla Gminy Leżajsk dla obiektów wskazanych w załączniku nr 5 do SWZ. Dostarczanie gazubędzie się odbywać na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży iumowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji gazu (umowa kompleksowa) i będziewykonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj.Dz.U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.), Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymiwydanymi na ich podstawie.Gmina Leżajsk zawrze jedną umowę wynikającą z niniejszegopostępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacjina Dostawę gazu ziemnego wysokometanowego typu E dla Gminy Leżajsk, podział na Nabywcęoraz Odbiorcę (Płatnika wraz z adresem do korespondencji) zawarty został w załączniku nr 5 doSWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz w imieniu następujących podmiotów:• Gminnej Biblioteki Publicznej Gminy Leżajsk zsiedzibą w Giedlarowej• Szkoły Podstawowej w Biedaczowie• Szkoły Podstawowej w Hucisku•Zespołu Szkół w Wierzawicach• Szkoły Podstawowej w Piskorowicach• Zespołu Szkół wDębnie• Zespołu Szkół w Giedlarowej• Zespołu Szkół w Brzózie Królewskiej• SzkołyPodstawowej w Chałupkach Dębniańskich• Szkoły Podstawowej w Przychojcu• SzkołyPodstawowej w Starym Mieście• Gminnego Ośrodka Kultury Gminy Leżajsk2. Zamówienie –kompleksowa dostawa gazu ziemnego do obiektów wymienionych w załączniku nr 5 doSWZ:Szacunkowe zapotrzebowanie gazu ziemnego wynosi 4 076 519 kWh. Na kosztykorzystania z przedmiotu zamówienia w ww. okresie składają się: opłata za sprzedaż gazu,opłata abonamentowa, opłata dystrybucyjna stała i opłata dystrybucyjna zmienna. Zakresrealizacji dostawy nie może być mniejszy niż 60%.3. Szczegółowe informacje zawarte zostały wZałączniku nr 5 do SWZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardówjakościowych obsługi Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisamiprawa energetycznego, w szczególności z Rozdziałem 8 Rozporządzenia Ministra Gospodarki zdnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (t.j.Dz. U. z 2018 r. poz. 1158 z późn. zm.). Wykonawca powinien zapewnić ciągłość dostaw bezjakichkolwiek przerw w dostawach i posiadać rezerwę gwarantującą ciągłość dostaw.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie następujące kryteria:Cena (waga 100%) Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertomzostaną przyznane punkty za cenę w skali 1-100 Ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium„Cena” stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdegowyniku do dwóch miejsc po przecinku.Kryterium ceny zostało zastosowane jako jedyne kryteriumoceny ofert, gdyż wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementówskładających się na przedmiot zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia -zgodnie z art. 246 ust. 2 uPzp. Kryterium ceny zostało zastosowane jako jedyne kryterium oceny ofert,gdyż przedmiot zamówienia ma ustalone parametry (standardy) jakościowe, które zostały opisane wRozdziale 8 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowychwarunków funkcjonowania systemu gazowego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1158 z późn. zm.).2.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejszatzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w ocenie ofert. Oferta w ocenie oferty może uzyskaćmaksymalnie 100 pkt. Ocenie punktowej będą podlegać jedynie oferty nie podlegające odrzuceniu iktórych wykonawca nie został wykluczony z postępowania.3. Szczegółowy sposób oceny ofertokreślony został w Rozdziale20 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przezZamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania wobrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.2) uprawnień doprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów;Określenie warunku:Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualnieobowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwamigazowymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy zdnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lubdokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowychlub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez wykonawców ww. warunek udziału w postępowaniu powinien spełniać conajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, któryzrealizuje dostawy, do których realizacji wyżej wskazana koncesja jest wymagana (zgodnie zart. 117 ust. 2 uPzp).3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunkuw tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający nie określa warunku w tymzakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia wwyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowychśrodków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp (w Rozdziale 10 pkt I ppkt 1 SWZ) w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wg załącznika nr 10 do SWZ. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokument składa każdy z Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżejoceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwanianastępujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału wpostępowaniu :1) Koncesja w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydanej przez Prezesa UrzęduRegulacji Energetyki na podstawie art. 32 ustawy Prawo energetyczne; (zgodnie z warunkiemokreślonym w Rozdziale 9 – pkt 1 ppkt 2 SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy, wg załącznika nr 1 do swz.2. Formularz cenowy, wg załącznika nr 2 doswz.3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (art. 108 ust. 1 uPzp) oraz spełnianiuwarunków udziału w postępowaniu (art. 112 ust. 2 pkt 2 uPzp) - (wg załącznika nr 2 do swz),stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełniania warunków udziału wpostępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert.W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia zpostępowania oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.4. Oświadczeniewykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust.4 uPzp – tj. oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy(wg załącznika nr 3 do swz), (jeśli dotyczy tj. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia). 5. Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy wcelu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jegoreprezentowania:a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z CentralnejEwidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawcanie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać zapomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał daneumożliwiające dostęp do tych dokumentów (w formularzu oferty) oraz z zastrzeżeniem ppkt b)b)jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania niewynika z dokumentów, o których mowa w ppkt a), Zamawiający żąda od Wykonawcypełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowaniawykonawcy.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienianależy do oferty załączyć pełnomocnictwo lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciaumowy. 6. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa – (jeśli dotyczy tj. w sytuacji, gdy oferta lubinne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa,wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być oneudostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa wrozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).7.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, naetapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercieczęści zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz jeżeli są jużznani, podać nazwy ewentualnych podwykonawców (Wykonawca zamieszcza informacje wtymzakresie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do swz).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Przepisy dotyczącewykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt 1.3. W przypadkuWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którychmowa w rozdz. 10 podrozdz. I pkt 1 swz składa każdy z wykonawców. Oświadczenia tepotwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wzakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału wpostępowaniu.4. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalnościgospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 uPzp (określony wRozdziale 9 pkt 1 ppkt 2 SWZ), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji teuprawnienia są wymagane.W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnieubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.5. Wykonawcy składającyofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzieleniezamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo lubinny dokument ustanawiający pełnomocnika winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwowinno:a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie,b) wskazywać pełnomocnika orazzakres jego umocowania,c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkichWykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia.6. Zaleca się, abyPełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia.7. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osobyuprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.8. Pełnomocnikpozostaje w kontakcie z Zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do Zamawiającego zwszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp.9. Wspólnicyspółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak Wykonawcy składający ofertęwspólną.10. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jakonajkorzystniejszej) Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawićZamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmianyumowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie i nawarunkach wskazanych poniżej:a) w przypadku zmian w strukturze organizacyjnej Wykonawcylub Zamawiającego dotyczących określonych w umowie nazw, adresów lub w przypadku zmianosób reprezentujących strony, b) w przypadku zmiany ilości istniejących punktów poboru gazu,przy czym zmiana ilości punktów poboru gazu wynikać może przede wszystkim z likwidacjipunktu poboru, budowy nowych punktów poboru, dodania punktu poboru lub zmiany zużyciagazu w punkcie poboru - wymienionych w Załączniku nr 5 do SWZ,c) w przypadku zmianypowszechnie obowiązujących unormowań prawnych – przede wszystkim zmiany ustawowejstawki podatku VAT i wysokości podatku akcyzowego od gazu ziemnego. Zamawiającydopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy wkwocie podatku VAT. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego -dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT czypodatku akcyzowego jeszcze nie wykonano,d) w przypadku zmiany opłaty stałej za usługęsieciową i opłaty zmiennej za usługę sieciową, w przypadku zmiany Taryfy Operatora SystemuDystrybucyjnego zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki Zamawiającydopuszcza możliwość zmiany ceny ofertowej, po uprzednim pisemnym zawiadomieniuZamawiającego wraz z dołączeniem Taryfy cen i opłat,e) w przypadku zwiększenia lubzmniejszenia zapotrzebowania na moc, w związku ze zmianą charakteru obiektu lub jegomodernizacji Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany mocy umownej,f) w przypadkuustawowej zmiany opodatkowania gazu ziemnego podatkiem akcyzowym Zamawiającydopuszcza możliwość zmiany ceny jednostkowej netto wyłącznie dla części zużycia objętejpodatkiem akcyzowym. Wykonawca jest zobowiązany na piśmie poinformować Zamawiającegoo zmianie podatku akcyzowego oraz o jego wysokości. Dla części zużycia zwolnionej z akcyzyceny jednostkowe netto nie ulegną zmianie. 2. Zmiany treści umowy wymagają zgody obydwustron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.3. Warunkiem wprowadzenia zmian opisanych w ust. 1 jest pisemny wniosek o zmianę umowy (zawarcie aneksu) złożonyprzez Wykonawcę lub Zamawiającego, zawierający uzasadnienie dla ich wprowadzenia.4.Niezależnie od postanowień niniejszej umowy, umowa może ulec zmianie w okolicznościachwynikających z Ustawy Pzp.5. W przypadku wystąpienia okoliczności związanych zwystąpieniem COVID-19 i mających wpływ na realizację postanowień niniejszej umowyzastosowanie będzie miał art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniachzwiązanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych choróbzakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 z późn.zm.).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP (Elektronicznej Skrzynki Podawczej – nazwa – Urząd Gminy Leżajsk) i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Okres realizacji - 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 lipca2021 r.
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Miejsce Piastowe
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI