Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Założenie i modernizacja osnowy wysokościowej 3 klasy w Powiecie Leżajskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LEŻAJSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 8
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 24 04 500
1.5.8.) Numer faksu: 172404509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@starostwo.lezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.lezajsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Założenie i modernizacja osnowy wysokościowej 3 klasy w Powiecie Leżajskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e8ac96b-a26e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001812/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Założenie i modernizacja osnowy wysokościowej 3 klasy w powiecie Leżajskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
ttp://www.bip.starostwo.lezajsk.pl/12392/12392/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzieleniezamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środkówkomunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/sp_lezajsk, zwanej dalej Platformą oraz poczty elektronicznej:powiat@starostwo.lezajsk.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawcy winni zapoznać się z Regulaminem Platformy, znajdującym się na stroniehttps://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin, oraz Instrukcjami dla Wykonawców (link:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje ), w których zawarto wymagania techniczne iorganizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów ioświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu.Wykonawca zamierzający wziąć udział wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, powinien posiadać konto na Platformie.Rejestracja i konto na Platformie jest darmowe. Sposób założenia konta opisany został w instrukcjiznajdującej się pod linkiem:https://docs.google.com/document/d/1CETIe4hPE_fnKCUjWGpnw9yWhdbtc0YTlqtgUxMAwRo/editWykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofaniaoferty oraz do formularza do komunikacji.Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazaniaw systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę i wyświetleniu się komunikatu, że oferta zostałazłożona. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.Wiadomości przekazywanedroga elektroniczną powinny w sposób jednoznaczny wskazywać nr postępowania oraz daneidentyfikujące Wykonawcę.Formaty plików muszą być zgodne z krajowymi Ramami Interoperacyjności,o których mowa w Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie KrajowychRam Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji wpostaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych(t.j. Dz.U. z 2017r.poz. 2247).W przypadku podpisania dokumenty elektronicznego kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoba składająca taki podpis musi byćumocowana w imieniu wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami.Zaleca się, aby przedrozpoczęciem wypełniania Formularza składania oferty wykonawca zalogował się do systemu, a jeżelinie posiada konta, założył bezpłatne konto. Jeżeli dokumenty elektroniczne, zawierają informacjestanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniunieuczciwej konkurencji, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostaćzałączone w osobnym miejscu w kroku 1 składania oferty przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicyprzedsiębiorstwa. Zaleca się, aby każdy dokument zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa zostałzamieszczony w odrębnym pliku.Oferta, oświadczenia i przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli byływymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanympodpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W postępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń,zawiadomień, oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwemplatformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość”, (nie dotyczy składania ofert, gdyż wiadomościnie są szyfrowane).Szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w pkt 11SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://www.bip.starostwo.lezajsk.pl/12392/12392/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu jest STAROSTA LEŻAJSKI, z siedzibą ul. Kopernika 8, 37 – 300 Leżajsk, telefon 17 24 04 500, fax 0 17 24 04 509; inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Leżajsku jest Pani Małgorzata Stachura, email: iod@starostwo.lezajsk.pl; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Założenie i modernizacja osnowy wysokościowej 3 klasy w Powiecie Leżajskim”, nr sprawy ZP.272.3.2021, prowadzonym w trybie podstawowym, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Pzp); odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten termin; obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO; Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO (na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa); Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest założenie i modernizacja szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej na obszarze powiatu leżajskiego w oparciu o wstępny projekt oraz inwentaryzacyjne osnowy wykonaną w roku 2020 zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 352).W szczególności należy wykonać:1) Analizę materiałów znajdujących się w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym celem ewentualnego wykorzystania ich przy realizacji projektu technicznego;2) Wywiad terenowy dla ustalenia szczegółowej lokalizacji osnowy wysokościowej i uzyskanie zgód właścicieli nieruchomości na umieszczenie znaku wysokościowego;3) Wykonanie projektu technicznego szczegółowej osnowy wysokościowej; 4) Stabilizacja nowych znaków wysokościowych oraz sporządzenie opisów topograficznych;5) Konserwacja istniejących znaków osnowy wysokościowej;6) Pomiar szczegółowej osnowy wysokościowej;7) Opracowanie wyników pomiaru wysokościowego w układach odniesienia PL- EVRF2007-NH, PL-KRON86-NH oraz PUWP 2000/7 dla współrzędnych poziomych. Zakłada się, że wyznaczenie wysokości punktów tej osnowy w układzie PL-EVRF2007-NH zostanie wykonane metodą ścisłego wyrównania sieci;8) Utworzenia bazy danych szczegółowej osnowy geodezyjnej - BDSOG, o której mowa w art. 4 ust. 1a pkt. 10 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.) w zakresie obejmującym szczegółową osnowę wysokościową oraz załadowanie tej bazy wraz z opisami topograficznymi i zdjęciami do systemu Zamawiającego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, zawierający Warunki Techniczne stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71354000-4 - Usługi sporządzania map
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stosując następujące kryteria, gdzie 1% = 1 pkt:• Cena – 60% • Okres gwarancji – 40 %1.1. Zasady oceny kryterium „Cena” (C)Kryterium „Cena”(C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt.W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma ilość punktów wynikającą ze wzoru:C = [ Cmin: Co] x 60 pktgdzie:C – ilość punktów jakie otrzyma badana oferta w kryterium „Cena”Cmin – cena najniższa spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofertCo – cena badanej ofertyCenę należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.1.2. Zasady oceny kryterium „Okres gwarancji” (T)Kryterium ,,Okres gwarancji” będzie rozpatrywany na podstawie długości terminu okresu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcę w formularzu oferty.W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 pkt. Przyjmuje się, że okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji jakości wykonanych usług, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.W przypadku kryterium „okres gwarancji” ofertom zostaną przyznane punkty za okres gwarancji w skali punktowej w zakresie 0-40 obliczone następująco: - 12 miesięcy gwarancji – 0 pkt„T” : - 24 miesięcy gwarancji – 20 pkt - 36 miesięcy gwarancji (lub więcej) – 40 pktgdzie:T – ilość punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „okres gwarancji”Wymagany minimalny okres gwarancji to 12 miesięcy.W przypadku niepodania przez Wykonawcę okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie minimalny okres gwarancji jakości, tj. 12 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy, do przyznania punktów za to kryterium zostanie przyjęty 36-miesięczny okres gwarancji, jako maksymalny odpowiadający wymaganiom Zamawiającego. Oferowany okres gwarancji należy podać w pełnych miesiącach. 1.3. Łączna ocena oferty:Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P) wyliczoną zgodnie ze wzorem:P= C+Tgdzie:P – łączna liczba punktów oferty ocenianejC – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”T – liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji” Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt.2. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10