Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nawierzchni bieżni, bieżni do skoku w dal, ciągów komunikacyjnych wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu na Stadionie Sportowym przy ul. Kusocińskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni bieżni, bieżni do skoku w dal, ciągów komunikacyjnych wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu na Stadionie Sportowym przy ul. Kusocińskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77d96753-a366-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002263/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Renowacja i modernizacja wielofunkcyjnego obiektu sportowo rekreacyjnego na Piaskowej Górze ul. Kusocińskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344).2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Zakupowa Logintrade SA. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólniedostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VI punkcie 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (dokument z podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4. Ofertę oraz wszelkie innedokumenty dotyczące niniejszego postępowania składa się poprzez Platformę Zakupową, w wierszu oznaczonym tytułem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem (adres dostępowy https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html).5. Złożenie oferty na w/w Platformie nie wymaga rejestracji.6. Zasady korzystania z Platformy służącej do obsługi postępowania – zgodnie z SWZ7. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy Zakupowej Logintrade SA w sposób określony w instrukcji dostępnej pod adresem: https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Wałbrzycha, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, tel.: 74 66 55 112, 2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych e-mail: iodo@um.walbrzych.pl, tel. (74) 66 55 359.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym.4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu art. 74 ustawy z dnia 11.09 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących osoby podającej jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.8. Posiada Pani/Pan: 1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; 3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; 4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 10. Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane podmiotom lub osobom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.26.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia budowlanego p.n.: „FlowPark, Siłownia, Biegi, Rolki i Rowery - odnowienie stadionu dla wałbrzyszan“ w trybie „zaprojektuj i wybuduj“. Zadanie należy zrealizować w oparciu o wytyczne zawarte w Programie funkcjonalno-użytkowym.2. W ramach przedmiotu zamówienia należy:1)opracować kompleksową, pełnobranżową dokumentację projektową opatrzoną nadzorem autorskim oraz uzyskać na jej podstawie niezbędne do realizacji decyzje administracyjne, w tym zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych. Dokumentacja powinna zawierać w szczególności:a) mapy geodezyjne sytuacyjno-wysokościowe do celów projektowych,b) szczegółową inwentaryzację terenu,c) projekt budowlany wielobranżowy, wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609), tj. projekt zagospodarowania działki lub terenu (PZT), projekt architektoniczno- budowlany (PAB) i projekt techniczny (PT),d) wszystkie uzgodnienia wymagane przepisami prawa, opinie i zatwierdzenia,e) uzgodnienia przez rzeczoznawców jeżeli jest to wymagane ds.: przeciwpożarowych, sanitarno- higienicznych oraz BHP,f) projekty lub programy rozbiórek,g) projekty techniczne w zakresie opisanym ustawą Prawo budowlane,h) dokumentację powykonawczą budowlaną,i) dokumentację powykonawczą geodezyjną,j) projekt organizacji ruchu na czas budowy (w przypadku zaistnienia takiej konieczności),k) instrukcję eksploatacji i użytkowania części obiektu poddanych remontowi oraz urządzeń,l) oceny i opinie konstrukcyjne oraz ekspertyzy w zakresie niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę,o) instrukcję bezpieczeństwa pożarowego,p) inne wynikające z przepisów prawa, uzyskanych uzgodnień, niezbędne do uzyskania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych/pozwolenie na rozbiórkę zgodnie z przepisami prawa,q) dokumenty, o których mowa w PFU,2) wykonać, na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, o której mowa w ppkt 1), roboty budowlane w celu wykonania remontu nawierzchni bieżni, bieżni do skoku w dal, ciągów komunikacyjnych wraz z wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu, w tym wykonanie w szczególności:a) przygotowanie terenu,b) wymiana nawierzchni bieżni szutrowej i bieżni do skoku w dal,c) naprawa murków oporowych,d) wymiana nawierzchni asfaltowej ciągów komunikacyjnych,e) wykonanie strefy rekreacji, flowparku i siłowni zewnętrznej,f) dostawa i montaż urządzeń flowparku – toru przeszkód,g) dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej,h) dostawa montaż stołu betonowego do gry w ping-ponga i do gry w szachy/warcaby,i) dostawa i montaż wiaty stadionowej,j) wykonanie placyków z kostki betonowej pod wiaty stadionowe,k) wykonanie placyków pod stoły betonowe do gry w ping-ponga i gry w szachy/warcaby,l) wykonanie dojść do strefy rekreacji, flowparku i siłowni zewnętrznej,m) wykonanie nawierzchni trawiastej pod urządzeniami siłowni zewnętrznej,n) wykonanie nawierzchni syntetycznej EPDM,o) dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci i tablica informacyjna),p) wywóz i utylizacja odpadów,q) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach,r) przeszkolenie personelu Użytkownika w zakresie obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń,s) inne wynikające z PFU.3. Przedmiot Umowy, o którym mowa w pkt. 2 zostaje podzielony na następujące etapy, obejmujące niżej wymienione zakresy:1) I Etap:a) wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego (PZT, PAB i PT) (wraz z koniecznymi uzgodnieniami) – 6 egz.,b) przygotowanie i złożenie do organu administracji architektoniczno-budowlanej, wraz z niezbędnymi załącznikami zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych – 2 egz.c) uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do zgłoszenia budowy lub wykonywania innych robót budowlanych,2) Etap II: wykonanie Robót i zgłoszenie gotowości do odbioru Robót. 4. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują projektowane postanowienia umowy (projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów w każdym kryterium oceny ofert. Oceny ofert będzie dokonywała komisja przetargowa.Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8