Dostawa gazu płynnego propan-butan przeznaczonego do celów grzewczych do Domu Pomocy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa gazu płynnego propan-butan przeznaczonego do celów grzewczych do Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Łaziskach w 2024 roku.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁaziska
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-15
  • ZamawiającyDOM POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" W ŁAZISKACH GMINA OROŃSKO
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-07
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00537380
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazu płynnego propan-butan przeznaczonego do celów grzewczych do Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Łaziskach w 2024 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" W ŁAZISKACH GMINA OROŃSKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670989124

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 1

1.5.2.) Miejscowość: Łaziska

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-505

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 48/6184437

1.5.8.) Numer faksu: 48/6184437

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja.laziska@dps.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net/index.php?idg=12&id=487&x=520

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc Społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazu płynnego propan-butan przeznaczonego do celów grzewczych do Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Łaziskach w 2024 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-235a1a84-9215-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537380

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00479990/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa gazu płynnego propan-butan przeznaczonego do celów grzewczych do Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Łaziskach w 2024 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-235a1a84-9215-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający udostępnia Specyfikację Warunków Zamówienia (dalej SWZ) wraz z załącznikami oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z prowadzonym postępowaniem (w tym zmiany i wyjaśnienia SWZ) pod adresem internetowym: strona prowadzonego postępowania - https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-235a1a84-9215-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3. 1.13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania
z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu, w podglądzie postępowania, w zakładce „Komunikacja”.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999, lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8. Sposób komunikowania się w postępowaniu (nie dotyczy składania ofert) – instrukcja pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
9. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawiera rozdział VI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXXII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXXII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.IV.271.2.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu płynnego propan-butan przeznaczonego do celów grzewczych do zbiorników Zamawiającego (6 naziemnych zbiorników x 6,7m3) znajdujących się na terenie Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Łaziskach.
2. Kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 09122000-0.
3. Zamawiający zamawia gaz w ilości około 140.000 litrów (zwanym w dalszej części SWZ podstawowym zakresem rzeczowym)
4. Zamawiający po zrealizowaniu podstawowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w przypadku konieczności jego zwiększenia dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy dodatkowego zakresu rzeczowego obejmującego dostawy analogiczne jak w podstawowym zakresie rzeczowym w ilości dodatkowych 15.000 litrów.
5. Zamawiający jest uprawniony do redukcji podstawowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o ilość 20.000 litrów przy czym Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń związanych ze zmniejszeniem ilości podstawowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia.
6. Dostawy gazu w przypadku zakresu podstawowego jak dodatkowego realizowane będą w partiach w dni robocze do siedziby Zamawiającego – w zależności od potrzeb, przy czym jednorazowa partia dostarczanego gazu nie może być mniejsza niż 10 000 litrów. Zamówienie dostawy składane będzie każdorazowo telefonicznie lub drogą elektroniczną z 3 dniowym wyprzedzeniem. Dostawa ma być realizowana w ciągu 72 godzin od chwili zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot umowy na własny koszt i własne ryzyko.
8. Gaz propan-butan Dostawca dostarczy autocysterną, która będzie wyposażona w legalizowany licznik oraz wąż z odpowiednią końcówką.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09122000-0 - Propan i butan

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- zgodnie z art. 108 ust.1 pkt 1)-6)oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp nie podlegają wykluczeniu;
- zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia: posiadania zdolności technicznych lub zawodowych umożliwiających wykonanie zamówienia.
2. Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 108 ust 1 pkt 1)-6) oraz art. 109 ust. 1 pkt 4) dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SWZ
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.
- oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
- odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 112 ust 2 ustawy Pzp dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.
- aktualną koncesję, licencję lub zezwolenie potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę stanowi interaktywny formularz oferty udostępniony na platformie e-Zamówienia wraz z załączonymi do niego dokumentami tj.:
- formularz cenowy oferty – załącznik nr 1 do SWZ
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do SWZ
- akceptacja wzoru umowy – załącznik nr 4 do SWZ
- w przypadku podpisywania dokumentów przez pełnomocnika - pełnomocnictwo albo dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentacji;
2. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w sposób określony w Rozdziale VI SWZ.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy - zgodnie z odpisem z właściwego rejestru albo przez osobę odpowiednio umocowaną na podstawie właściwego pełnomocnictwa.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia pisemnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy biegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Oferta musi być podpisana w taki sposób aby prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w punkcie 1 została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o których mowa w Rozdziale XII składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie kurnika - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykonanie kurnika z konkretnego projektu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI