Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii N

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-11-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-23
  • Numer ogłoszenia597270-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597270-N-2020 z dnia 2020-10-23 r.

Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk, krajowy numer identyfikacyjny 32590800000000, ul. Księcia Janusza  64 , 01-452  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 6915952, 22 6915977, , e-mail zamowieniapubliczne@igf.edu.pl, , faks 22 877 67 22.
Adres strony internetowej (URL): www.igf.edu.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka naukowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.igf.edu.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.igf.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - osobiście lub przesłać drogą pocztową
Adres:
Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk, ul. Księcia Janusza 64, 01-452 Warszawa (Sekretariat, pokój nr 209, II piętro)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk
Numer referencyjny: ZP/10/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk zgodnie z przepisami i standardami jakości ustalonymi ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 503) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93 poz. 623 z późn. zm.), do następujących obiektów Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk: 1) Część 1: siedziba Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Księcia Janusza 64 w Warszawie; 2) Część 2: Centralne Obserwatorium Geofizyczne Instytutu Geofizyki PAN, ul. Osiedle PAN 1, Belsk Duży k. Grójca; 3) Część 3: Obserwatorium Geofizyczne Instytutu Geofizyki PAN w Otwocku, ul. Turystyczna 5, ul. Turystyczna 20 oraz ul. Brzozowa 2, Otwock. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawcy zobowiązani będą wykazać, że posiadają aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r., prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 833).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)




Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu należy złożyć: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej należy złożyć aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r., prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 833).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, celem wykazania braku podstaw wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w SIWZ. Wysokość wadium wynosi: 1) Dla Części 1: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) ; 2) Dla Części 2: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); 3) Dla Części 3: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany treści Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług, podatku akcyzowego lub przepisów regulujących obrót energii elektrycznej, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie o korekcie ceny energii elektrycznej dostarczanej na podstawie umowy, wskazując równocześnie zmiany przepisów prawnych stanowiących podstawę tej korekty; 2) zmiany terminu realizacji umowy wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, jednak nie dłużej niż o 1 miesiąc; 3) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 4) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia powierzonego podwykonawcom; 5) niewydatkowana zostanie całość kwoty umowy w okresie na jaki umowa została zawarta, w tym przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony, jednak nie dłużej niż o 2 miesiące od upływu terminu określonego w ust. 2 Rozdziału IV SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-02, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa energii elektrycznej do siedziby Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Księcia Janusza 64 w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa energii elektrycznej do siedziby Instytutu Geofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Księcia Janusza 64 w Warszawie: 1. Termin realizacji umowy: 1) rozpoczęcie realizacji dostawy energii elektrycznej: umowa wchodzi w życie z dniem 01.12.2020 r., lecz nie wcześniej, niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy energii elektrycznej (w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie wyłoniony Wykonawca inny niż podmiot obecnie dostarczający energię elektryczną) i przyjęciu umowy do realizacji przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego; 2) czas trwania realizacji dostawy energii elektrycznej: 12 miesięcy - lub do dnia wykorzystania maksymalnej kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zależności od tego, która okoliczność nastąpi wcześniej. 2. Zamawiający kwalifikuje się do grupy przyłączeniowej IV. 3. Zamawiający kwalifikuje się w zakresie dostawy energii do grupy taryfowej C. 4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997 r. – Prawo Energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.), w oparciu o przepisy wykonawcze tej ustawy, oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1740). 5. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwym dla miasta Warszawa jest innogy Stoen Operator Sp. z o.o. 6. W chwili obecnej energia elektryczna dostarczana jest w ramach umowy zawartej z PGE Obrót S.A. ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów. 7. Do obliczenia ceny oferty należy przyjąć przewidywane zużycie energii w kWh/rok: Grupa taryfowa: C21 całodobowa; ul. Księcia Janusza 64 01 – 452 Warszawa; Przewidywane zużycie energii (kWh/rok): 463 000 (462 900 – przyłącze 1; 100 – przyłącze 2); Ilość pkt. zasilania: 2.; 8. Zaoferowane ceny muszą obowiązywać przez cały okres trwania umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w pkt 21 załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa energii elektrycznej do Centralnego Obserwatorium Geofizycznego Instytutu Geofizyki PAN, ul. Osiedle PAN 1, Belsk Duży k. Grójca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa energii elektrycznej do Centralnego Obserwatorium Geofizycznego Instytutu Geofizyki PAN, ul. Osiedle PAN, Belsk Duży k. Grójca: 1. Termin realizacji umowy: 1) rozpoczęcie realizacji dostawy energii elektrycznej: umowa wchodzi w życie z dniem 01.12.2020 r., lecz nie wcześniej, niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy energii elektrycznej (w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie wyłoniony Wykonawca inny niż podmiot obecnie dostarczający energię elektryczną) i przyjęciu umowy do realizacji przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego; 2) czas trwania realizacji dostawy energii elektrycznej: 12 miesięcy - lub do dnia wykorzystania maksymalnej kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zależności od tego, która okoliczność nastąpi wcześniej. 2. Zamawiający kwalifikuje się do grupy przyłączeniowej IV. 3. Zamawiający kwalifikuje się w zakresie dostawy energii do grupy taryfowej C. 4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997 r. – Prawo Energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze tej ustawy, oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1740). 5. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwym dla Belska Dużego jest PGE Dystrybucja S.A. 6. W chwili obecnej energia elektryczna dostarczana jest w ramach umowy zawartej z PGE Obrót S.A. ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów. 7. Do obliczenia ceny oferty należy przyjąć przewidywane zużycie energii w kWh/rok: Grupa taryfowa: C22A szczytowa Belsk Duży k. Grójca; Przewidywane zużycie energii (kWh/rok): 40 000; Grupa taryfowa: C22A poza szczytowa Belsk Duży k. Grójca; Przewidywane zużycie energii (kWh/rok): 97 000; Ilość pkt. zasilania: 1; 8. Zaoferowane ceny muszą obowiązywać przez cały okres trwania umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w pkt 21 załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa energii elektrycznej do Obserwatorium Geofizycznego Instytutu Geofizyki PAN w Otwocku, ul. Turystyczna 5, ul. Turystyczna 20 oraz ul. Brzozowa 2, Otwock
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa energii elektrycznej do Obserwatorium Geofizycznego Instytutu Geofizyki PAN w Otwocku, ul. Turystyczna 5, ul. Turystyczna 20 oraz ul. Brzozowa 2, Otwock: 1. Termin realizacji umowy: 1) rozpoczęcie realizacji dostawy energii elektrycznej: umowa wchodzi w życie z dniem 01.12.2020 r., lecz nie wcześniej, niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy energii elektrycznej (w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie wyłoniony Wykonawca inny niż podmiot obecnie dostarczający energię elektryczną) i przyjęciu umowy do realizacji przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego; 2) Czas trwania realizacji dostawy energii elektrycznej: 12 miesięcy - lub do dnia wykorzystania maksymalnej kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w zależności od tego, która okoliczność nastąpi wcześniej. 2. Zamawiający kwalifikuje się do grupy przyłączeniowej IV. 3. Zamawiający kwalifikuje się w zakresie dostawy energii do grupy taryfowej C. 4. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997 r. – Prawo Energetyczne (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze tej ustawy, oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1740). 5. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwym dla miasta Otwock jest PGE Dystrybucja S.A. 6. W chwili obecnej energia elektryczna dostarczana jest w ramach umowy zawartej z PGE Obrót S.A. ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów. 7. Do obliczenia ceny oferty należy przyjąć przewidywane zużycie energii w kWh/rok: Grupa taryfowa: C12A szczytowa; Otwock, ul. Turystyczna 20; Przewidywane zużycie energii (kWh/rok): 11 000; Grupa taryfowa: C12A poza szczytowa Otwock, ul. Turystyczna 20; Przewidywane zużycie energii (kWh/rok): 18 000; Ilość pkt. zasilania: 1; Grupa taryfowa: C11 całodobowa; Otwock, ul. Turystyczna 5; Przewidywane zużycie energii (kWh/rok): 18 000; Ilość pkt. zasilania: 1; Grupa taryfowa: C12A szczytowa; Otwock, ul. Brzozowa 2; Przewidywane zużycie energii (kWh/rok): 11 000; Grupa taryfowa: C12A poza szczytowa; Otwock, ul. Brzozowa 2; Przewidywane zużycie energii (kWh/rok): 34 000; Ilość pkt. zasilania: 1; 8. Zaoferowane ceny muszą obowiązywać przez cały okres trwania umowy, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w pkt 21 załącznika nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI