Dostawa energii elektrycznej do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii elektrycznej do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKętrzyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-04-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWarmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-12
  • Numer ogłoszenia535000-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535000-N-2019 z dnia 2019-04-12 r.

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie: Dostawa energii elektrycznej do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie, krajowy numer identyfikacyjny 51020760500000, ul. Gen. Władysława Sikorskiego  78 , 11-400  Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 750 31 88, , e-mail zamowienia.wmosg@strazgraniczna.pl, , faks 89 750 37 54.
Adres strony internetowej (URL): www.wm.strazgraniczna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wm.strazgraniczna.pl/wm/zamowienia-publiczne/ogloszone

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego–Biuro Podawcze Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej (budynek nr 34) lub przesłać na adres: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn
Adres:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer referencyjny: 09/FI/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej (całodobowej) do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r.- Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 755 ze zm.), zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do niniejszej ustawy, przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.), zasadami określonymi w koncesji i według cen energii elektrycznej przedstawionych w ofercie Wykonawcy. Obliczenie wartości zużycia energii elektrycznej odbywać się będzie na podstawie wskazań zainstalowanych liczników energii elektrycznej w oparciu o ceny energii elektrycznej przedstawione w ofercie Wykonawcy. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów zamówienia: 1) ZESTAW NR I - GRUPA TARYFOWA C21 Punkty poboru: a) KOMPLEKS KOSZAROWY W-M OSG W KĘTRZYNIE b) PLACÓWKA SG BANIE MAZURSKIE – budynek administracyjny c) PLACÓWKA SG WĘGORZEWO – budynek administracyjny d) PLACÓWKA SG BRANIEWO e) PLACÓWKA SG GÓROWO IŁAWECKIE- budynek administracyjny i garażowo-techniczny f) PLACÓWKA SG GOŁDAP- budynek administracyjny i garażowo-techniczny. 2) ZESTAW NR II - GRUPA TARYFOWA C11 Punkty poboru: a) PLACÓWKA SG GRZECHOTKI - OBIEKT LELKOWO – budynek administracyjny b) PLACÓWKA SG SĘPOPOL c) PLACÓWKA SG DUBENINKI d) PLACÓWKA SG BARCIANY e) WIEŻA OBSERWACYJNA - GÓRY f) WIEŻA OBSERWACYJNA – OBSZARNIKI g) WIEŻA OBSERWACYJNA – PARKOSZEWO h) WIEŻA OBSERWACYJNA – ŻARDYNY i) WIEŻA OBSERWACYJNA – KIEKSKIEJMY 3) ZESTAW NR III - GRUPA TARYFOWA G11 Punkty poboru: a) PLACÓWKA SG GRZECHOTKI - OBIEKT LELKOWO – klatka schodowa budynku mieszkalnego b) PLACÓWKA SG BANIE MAZURSKIE – klatka schodowa budynku mieszkalnego c) PLACÓWKA SG WĘGORZEWO – klatka schodowa budynku mieszkalnego d) PLACÓWKA SG GOŁDAP- klatka schodowa budynku mieszkalnego e) PLACÓWKA SG GOŁDAP- lokal Nr 5 ul. Przytorowa 7 A f) PLACÓWKA SG GOŁDAP- lokal Nr 6 ul. Przytorowa 7 A g) PLACÓWKA SG GOŁDAP- lokal Nr 7 ul. Przytorowa 7 A h) PLACÓWKA SG GOŁDAP- lokal Nr 16 ul. Przytorowa 7 A

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09310000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Minimalny poziom zdolności: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1.1.1. posiada wymagane uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Ustawy Pzp; przy czym: • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. dokument/ty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. • Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1993): 2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2.2. Dokument o którym mowa w pkt 2.1. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualna Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; przy czym: • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. dokument/ty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. • Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem notarialnie), w przypadku gdy: 1.1. Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności faktycznych lub prawnych w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z wpisu do rejestru przedsiębiorców, 1.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu: 2.1. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Ustawy Pzp; przy czym: • w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. UWAGA !!! Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zostanie zamieszczony na stronie internetowej wraz z informacją o której mowa powyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy Pzp. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2) zmiany ilości punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w załączniku nr 1 do Umowy, przy czym zmiana ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z likwidacji punktu poboru; 3) zmiany mocy przyłączeniowej lub mocy umownej dotyczącej punktu poboru; 3. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w formie pisemnego aneksu w przypadku wystąpienia ustawowej zmiany opodatkowania podatkiem akcyzowym, w wyniku czego zmianie ulegnie cena jednostkowa netto energii elektrycznej, o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek. Warunkiem dokonania zmiany jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą, który będzie zawierał opis propozycji zmiany wraz uzasadnieniem oraz obliczenie kosztów zmiany, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. 4. Zmiana do umowy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, odnosić się będzie po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług, wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1), wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. W odniesieniu do oświadczeń, o których mowa w pkt III.3 (w nawiązaniu do rozdziału VI SIWZ) 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ, 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ, przy czym: • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie „Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy” składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, natomiast „Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu” składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. • w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie oświadczenia, o których mowa w pkt 1. i pkt 2. muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. • Ww. oświadczenia należy złożyć w oryginale.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: GRUPA TARYFOWA C21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Punkty poboru: 1. KOMPLEKS KOSZAROWY W-M OSG W KĘTRZYNIE Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do kompleksu koszarowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w Kętrzynie, ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 759.843 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C21, grupa przyłączeniowa IV, współczynnik mocy tg φ ≤ 0,4. Moc umowna wynosi 375 kW. 2. PLACÓWKA SG BANIE MAZURSKIE – budynek administracyjny Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Baniach Mazurskich, 19-520 Banie Mazurskie ul. Topolowa 3A – budynek administracyjny. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 37.919 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C21, grupa przyłączeniowa IV, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4. Moc umowna wynosi 41 kW. 3. PLACÓWKA SG WĘGORZEWO – budynek administracyjny Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Węgorzewie, 11-600 Węgorzewo, ul. Jana Pawła II nr 41– budynek administracyjny. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 56.032 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C21, grupa przyłączeniowa IV, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4. Moc umowna wynosi 41 kW. 4. PLACÓWKA SG BRANIEWO Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul. Kwiatowa 2. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r.. wyniesie ok. 53.188 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C21, grupa przyłączeniowa IV, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4. Moc umowna wynosi 41 kW. 5. PLACÓWKA SG GÓROWO IŁAWECKIE- budynek administracyjny i garażowo-techniczny Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Górowie Iławeckim, 11-220 Górowo Iławeckie, ul. Lipowa 6 . Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 32.854 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C21, grupa przyłączeniowa IV, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4. Moc umowna wynosi 41 kW. 6. PLACÓWKA SG GOŁDAP- budynek administracyjny i garażowo-techniczny Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Gołdapi 19-500 Gołdap ul. Przytorowa 7. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 42.784 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C21, grupa przyłączeniowa IV, współczynnik mocy tg φ = 0,4. Moc umowna wynosi 41 kW.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2, 09310000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: GRUPA TARYFOWA C11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Punkty poboru: 1. PLACÓWKA SG GRZECHOTKI - OBIEKT LELKOWO – budynek administracyjny Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Grzechotkach Obiekt w Lelkowie, 14-521 Lelkowo – budynek administracyjny nr 24 A. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 28.839 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4. Moc umowna wynosi 35 kW. 2. PLACÓWKA SG SĘPOPOL Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Sępopolu, 11-210 Sępopol, ul Wojska Polskiego 22. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 24.419 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4. Moc umowna wynosi 25 kW. 3. PLACÓWKA SG DUBENINKI Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Dubeninkach, 19-504 Dubeninki, ul. Osiedlowa 10. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 27.723 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4. Moc umowna wynosi 20 kW. 4. PLACÓWKA SG BARCIANY Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Barcianach, 11-410 Barciany, ul. Nowa 3A. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r.. wyniesie ok. 23.873 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4. Moc umowna wynosi 25 kW. 5. WIEŻA OBSERWACYJNA - GÓRY Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do obiektu: wieża obserwacyjna, Góry gm. Budry, działka nr 124/2. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 7.711 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V, moc przyłączeniowa 10 kW. Moc umowna wynosi 10 kW. 6. WIEŻA OBSERWACYJNA – OBSZARNIKI Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do obiektu: wieża obserwacyjna, Obszarniki gm. Banie Mazurskie, działka nr 5/6 i 5/5. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r.. wyniesie ok. 6.097 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V, moc przyłączeniowa 10 kW. Moc umowna wynosi 10 kW. 7. WIEŻA OBSERWACYJNA – PARKOSZEWO Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do obiektu: wieża obserwacyjna, Parkoszewo gm. Bartoszyce, działka nr 3/5. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 23.811 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V, moc przyłączeniowa 20 kW. Moc umowna wynosi 20 kW. 8. WIEŻA OBSERWACYJNA – ŻARDYNY Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do obiektu: wieża obserwacyjna, Żardyny gm. Bartoszyce, działka nr 53/2. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 7.720 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V, moc przyłączeniowa 10 kW. Moc umowna wynosi 10 kW. 9. WIEŻA OBSERWACYJNA – KIEKSKIEJMY Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do obiektu: wieża obserwacyjna, Kiekskiejmy gm. Dubeninki, działka nr 112/3 i 112/4. Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 18.394 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej C11, grupa przyłączeniowa V, moc przyłączeniowa 20 kW. Moc umowna wynosi 20 kW.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2, 09310000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: GRUPA TARYFOWA G11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Punkty poboru: 1. PLACÓWKA SG GRZECHOTKI - OBIEKT LELKOWO – klatka schodowa budynku mieszkalnego Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Grzechotkach Obiekt w Lelkowie, 14-521 Lelkowo – klatka schodowa budynku mieszkalnego nr 24 B. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 2.535 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej G11, grupa przyłączeniowa V, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4. Moc umowna wynosi 4 kW. 2. PLACÓWKA SG BANIE MAZURSKIE – klatka schodowa budynku mieszkalnego Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Baniach Mazurskich, 19-520 Banie Mazurskie, ul. Topolowa 3B – klatka schodowa budynku mieszkalnego. Planowane zużycie energii w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 1.615 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej G11, grupa przyłączeniowa V. Moc umowna wynosi 4 kW. 3. PLACÓWKA SG WĘGORZEWO – klatka schodowa budynku mieszkalnego Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Węgorzewie, 11-600 Węgorzewo, ul. Jana Pawła II nr 41A – klatka schodowa budynku mieszkalnego. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 1.558 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej G11, grupa przyłączeniowa V. Moc umowna wynosi 4 kW. 4. PLACÓWKA SG GOŁDAP- klatka schodowa budynku mieszkalnego Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Gołdapi 19-500 Gołdap ul. Przytorowa 7A – klatka schodowa budynku mieszkalnego. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 1.966 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej G11, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4. Moc umowna wynosi 4 kW. 5. PLACÓWKA SG GOŁDAP- lokal Nr 5 ul. Przytorowa 7 A Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Gołdapi 19-500 Gołdap ul. Przytorowa 7A – lokal Nr 5. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 89 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej G11, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4, grupa przyłączeniowa V. Moc umowna wynosi 5 kW. 6. PLACÓWKA SG GOŁDAP- lokal Nr 6 ul. Przytorowa 7 A Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Gołdapi 19-500 Gołdap ul. Przytorowa 7A – lokal Nr 6. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 664 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej G11, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4, grupa przyłączeniowa V. Moc umowna wynosi 5 kW. 7. PLACÓWKA SG GOŁDAP- lokal Nr 7 ul. Przytorowa 7 A Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Gołdapi 19-500 Gołdap ul. Przytorowa 7A – lokal Nr 7. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 157 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej G11, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4, grupa przyłączeniowa V. Moc umowna wynosi 5 kW. 8. PLACÓWKA SG GOŁDAP- lokal Nr 16 ul. Przytorowa 7 A Dostawa energii elektrycznej (całodobowej) do Placówki Straży Granicznej w Gołdapi 19-500 Gołdap ul. Przytorowa 7A – lokal Nr 16. Planowane zużycie energii elektrycznej w okresie 01.05.2019 r. – 31.12.2019 r. wyniesie ok. 15 kWh. Zamawiający zakwalifikowany jest do grupy taryfowej G11, współczynnik mocy tg φ nie większy niż 0,4, grupa przyłączeniowa V. Moc umowna wynosi 5 kW.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09300000-2, 09310000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Dźwierzuty
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania16-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI