Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-08-06
  • ZamawiającyAkademia Nauk Stosowanych w Elblągu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-19
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00421782
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 6910553

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a12c8a1f-d1ad-479c-a95a-8421cac08924

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056270/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.17 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a12c8a1f-d1ad-479c-a95a-8421cac08924

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa się przy użyciu:
a) platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
b) poczty elektronicznej pod adresem: zp@ans-elblag.pl , p.zak@ans-elablag.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na platformie e-zamówienia zgodnie z zapisami ust. 3.
3. Użytkownik zalogowany jako:
a) Wykonawca posiadający uprawnienie Komunikacja w postępowaniu/ konkursie (dla rodzajów „Wniosek”, „Inne”) ma dostępne formularze: Wniosek, Inne.
b) konto uproszczone ma dostępne formularze: Wniosek –służący do zadawania pytań do SWZ, Inne.
4. Regulamin korzystania z platformy e-zamówienia, zawierający informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych korzystania z platformy, dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
6. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Renata Olszewska, tel. 055 629 0553, zp@ans-elblag.pl.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformie e-zamówienia.
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Postępowanie należy wyszukać na Liście wszystkich postępowań z zakładki Postępowania na platformie e-zamówienia.
9. W postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na platformie e-zamówienia. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
10. W celu przekazania wiadomości Zamawiającemu Wykonawca, zalogowany na platformie e-zamówienia po wyszukaniu postępowania i wejściu w jego szczegóły, powinien przejść na zakładkę „Formularze”. Następnie wybrać grupę formularzy: „Formularz do komunikacji” i jeden z dostępnych rodzajów formularzy. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
11. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na wyżej podany adres email.
12. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą oraz sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej oraz rozporządzeniu w sprawie podmiotowych środków dowodowych .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” Zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych z ramienia Zamawiającego jest:
a) Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, www.ans-elblag.pl, e – mail: zp@ans-elblag.pl,
tel.: 55 6290553,
b) w sprawach związanych z danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty
tradycyjnej na adres: ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg, pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@ans-elblag.pl, tel. 531-040-
612, Anna Biłyj- Szymko,
2) administratorem danych osobowych z ramienia Urzędu jest:
a) Wojewoda Warmińsko-Mazurski, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn,
b) w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres
email: iod@uw.olsztyn.pl,
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania
sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym,
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP,
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy
oraz zgodnie z umową o dofinansowanie ze środków Funduszy Europejskich, o ile zamówienie finansowane jest ze środków
Funduszy Europejskich, w zależności od tego, który z tych okresów nastąpi później,
6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
2. Wykonawca posiada
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych Wykonawcy, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/15/1090/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do obiektów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
2. Zakres zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby obiektów Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu, tj.:
a) budynku dydaktycznego B1 przy al. Grunwaldzkiej 137 w Elblągu,
b) budynku dydaktycznego B2 przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu,
c) budynku dydaktycznego B3 przy ul. Wojska Polskiego 1 w Elblągu,
d) budynek Domu Studenta DS przy ul. Wspólnej 11 w Elblągu,
e) budynku przy ul. Zacisze 12 w Elblągu.
2) Zamawiający informuję, że obiekty wymienione w pkt. 1) posiadają systemy fotowoltaiczne, które zostały podłączone do sieci elektroenergetycznej w:
a) budynku dydaktycznego B1 przy Al. Grunwaldzkiej 137 o mocy 49 kWp,
b) budynku dydaktycznego B2 przy ul. Czerniakowskiej 22 o mocy 45 kWp,
c) Domu Studenta DS2 przy ul. Wspólnej 11-13 o mocy 49 kWp.
d) budynku dydaktycznego B3 przy ul. Wojska Polskiego 1 o mocy 49 kWp.
Wobec powyższego przedmiot zamówienia obejmuję rozliczanie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci Operatora Sieci Dystrybucji (OSD), wytworzonej w mikroinstalacjach stanowiących własność Zamawiającego, wraz z usługą odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej, na zasadach dotyczących prosumenta energii odnawialnej, którym to podmiotem jest Zamawiający - zgodnie z zapisami art. 2 ust.27a ustawy o odnawianych źródłach energii.
3) Szczegółowo zakres zamówienia, wykaz punktów poboru energii elektrycznej, ich podstawowych parametrów technicznych, szacunkowe zużycie energii elektrycznej oraz sposób realizacji dostawy określony został w:
a) OPZ stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SWZ,
b) Projekcie umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SWZ.
4) Zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. Zamawiający informuje Wykonawców, że zawarł i zawrze odrębne umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) tj. ENERGA – OPERATOR SA . z siedzibą w Gdańsku. Wykaz aktualnych umów świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej zawiera OPZ. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do OSD.
5) Wykonawca musi posiadać stosowną umowę umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego ENERGA-OPERATOR SA z siedzibą w Gdańsku, na okres obowiązywania przedmiotowego zamówienia.
6) Zamawiający informuje, iż po wyborze najkorzystniejszej oferty upoważni i zobowiąże Wykonawcę, którego oferta została wybrana do złożenia w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o wyborze Sprzedawcy energii elektrycznej Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego oraz do dopełnienia wszelkich formalności związanych z przeprowadzeniem procedury zmiany sprzedawcy.
7) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzedaż energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w OPZ. Sprzedaż rozpocznie się po skutecznym zgłoszeniu umowy do Operatora Sieci Dystrybucyjnej w zakresie każdego punktu poboru energii elektrycznej. Planowane rozpoczęcie sprzedaży: 1 stycznia 2025 r.
8) Sprzedaż energii elektrycznej musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
a) ustawą Prawo energetyczne,
b) rozporządzeniem w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego,
c) Kodeksu cywilnego.
d) posiadanej przez Wykonawcę Koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
e) Aktualną Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Energa- Operator SA zatwierdzoną do stosowania przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zwaną dalej IRiESD.
9) Zamawiający informuję, że będzie korzystał z uprawnień ograniczenia wysokości cen energii elektrycznej w okresie realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ograniczeniu cen energii elektrycznej.
10) Obiekty Zamawiającego posiadają układy pomiarowo – rozliczeniowe dostosowane do wymagań zmiany sprzedawcy energii elektrycznej.
11) Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie realizacji zamówienia tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. wynosi: 605000 kWh/1 rok dla wszystkich punktów poboru, określonych w OPZ.
12) Szacunkowa ilość zamawianej energii podana w OPZ ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej szacunkowej ilości energii. Rzeczywista ilość dostarczonej energii elektrycznej wynikać będzie z bieżących wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych, każdego punktu poboru.
13) Rozliczanie za realizację przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen określonych w Formularzu oferty stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SWZ.
14) Wskazane jest, aby wszystkie punkty poboru energii elektrycznej uwzględnione w OPZ, po podpisaniu umów sprzedażowych miały dotychczasowe grupy taryfowe.
15) Wykonawca w ramach zamówienia, jeżeli zajdzie taka konieczność ma obowiązek, wypowiedzieć w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej dla punktów poboru energii określonych w OPZ, przy zachowaniu płynności w dostawie energii elektrycznej. W okresie wypowiedzenia obowiązujących umów Wykonawcy nie przysługuje prawo do wynagrodzenia.
16) Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zamówienia. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia mocy umownej określonej w OPZ. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne.
17) Koszty wynikające z dokonywania bilansowania winny zostać uwzględnione przez Wykonawcę w cenie energii elektrycznej podanej w Formularzu oferty.
18) Energia elektryczna będąca przedmiotem zamówienia zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego.
19) Wykonawca zapewni obsługę elektroniczną (serwis posprzedażowy) poprzez platformę internetową lub poprzez inną drogę elektroniczną, np. standardową korespondencję e-mailową. Obsługa elektroniczna winna umożliwiać co najmniej:
a) pozyskanie przez Zamawiającego informacji na temat bieżących danych rozliczeniowych: faktur, sald i terminów płatności,
b) pozyskanie przez Zamawiającego szczegółowych zestawień oraz wykresów zużycia energii,
c) darmowe powiadomienia, np. o wystawionej fakturze,
d) wgląd do historii konta, w tym historii zgłoszeń reklamacyjnych, itp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą oraz ważną w okresie trwania umowy koncesję, o której mowa w art. 32 ustawy Prawo na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 3
Na potwierdzenie warunku o niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualnie obowiązującą oraz ważną przez okres trwania zamówienia koncesję, o której mowa w art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia Prawo energetyczne (Dz.U.2024.266 z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub promesę koncesji wydaną przez Prezesa URE w drodze decyzji administracyjnej potwierdzającą ubieganie się Wykonawcy o wydanie koncesji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz cenowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 2a do SWZ
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (pięć tysiące złotych 00/100),
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Santander Bank Polska SA 1 O/Elbląg 21 1090 2617 0000 0006 5200 2942 z dopiskiem: Wadium ZP/TP/2312/15/1090/2024.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt. 1), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców jw. posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty.
4) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia.
5) Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców.
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) konieczność zmiany terminów umownych w następujących sytuacjach:
a) zmiana terminu rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru, jeżeli zmiana ta wynika z okoliczności niezależnych od stron, w szczególności z przedłużającej się procedury zmiany sprzedawcy lub procesu rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży lub dystrybucji,
b) gdy wystąpi konieczność wykonania dodatkowych dostaw,
c) w razie wstrzymania realizacji umowy wynikającej z siły wyższej, wydania decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów publicznych, przedłużających się postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, warunków atmosferycznych,
d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania przedmiotu umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.
2) zmiana zakresu rzeczowego umowy z powodu wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym:
a) zmiany liczby punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do umowy, przy czym zmiana liczby punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z likwidacji punktu poboru, zmiany stanu prawnego punktu poboru, zmiany w zakresie odbiorcy, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemożliwiających przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemożliwiających rozwiązanie dotychczas obowiązujących umów,
b) zmiany szacunkowej ilości zamawianej energii elektrycznej, o której mowa w Załączniku Nr 1 do umowy,
c) zmiana grupy taryfowej po uzgodnieniu z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego i zatwierdzonej przez Prezesa URE,
d) zwiększenie zakresu o dodatkowe dostawy niezbędne do wykonania przedmiotu umowy,
e) zmiany formy prawnej umowy w związku z zainstalowaniem systemu fotowoltaicznego w obiekcie Zamawiającego przy ul. Wojska Polskiego 1 na kompleksową dostawę energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej, świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, a także rozliczanie energii elektrycznej wprowadzonej do sieci Operatora Sieci Dystrybucji, wytworzonej w mikro instalacjach, wraz z usługą odbioru i przesyłania tej energii elektrycznej, na zasadach dotyczących Prosumenta, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawianych źródłach energii (t.j. Dz.U.2023.1436).
3) zmiana wynagrodzenia tj. zmiany jednostkowej ceny za 1 kWh brutto...
c.d. w Projekcie umowy, w paragrafie 14 stanowiącym Załącznik nr 4 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: e-zamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-06 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji: 12 miesięcy.
Planowany termin realizacji zamówienia od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. Zamawiający zastrzega, że umowa zawarta w sprawie przedmiotowego zamówienia wejdzie w życie w zakresie każdego punktu poboru nie wcześniej niż po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy oraz nie wcześniej niż z dniem zakończenia obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej lub z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowej umowy sprzedaży energii elektrycznej w zakresie każdego punktu poboru energii elektrycznej.
2. Miejsce realizacji zamówienia:
a) budynek dydaktyczny B1 przy al. Grunwaldzkiej 137 w Elblągu,
b) budynek dydaktyczny B2 przy ul. Czerniakowskiej 22 w Elblągu,
c) budynek dydaktyczny B3 przy ul. Wojska Polskiego 1 w Elblągu,
d) budynek Domu Studenta DS przy ul. Wspólnej 11 w Elblągu,
e) budynek przy ul. Zacisze 12 w Elblągu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wycinkę drzew z łąki - 3500m2 - Kownatki
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wycinkę wraz z wywiezieniem drzew z łąki - 3500m2 - teren podmokły - wycinka może być możliwa dopiero w zimie ... Zapłata - gotówka lub drzewo Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI