Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia Przystań Mieniany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hrubieszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Prusa 8
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Husynnem
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 118
1.5.2.) Miejscowość: Husynne
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolahusynne@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sphusynne.edupage.org
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Ślipczu z siedzibą w Kozodawach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 83
1.5.2.) Miejscowość: Kozodawy
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spslipcze@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spslipcze.szkolnastrona.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Mienianach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 50
1.5.2.) Miejscowość: Mieniany
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spmieniany@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spmieniany.edupage.org
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. 15 Pułku Piechoty "Wilków" w Stefankowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 26
1.5.2.) Miejscowość: Stefankowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolastefankowice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spstefankowice.pl
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Ks. Stanisława Staszica w Czerniczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 79
1.5.2.) Miejscowość: Czerniczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spczerniczyn@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spczerniczyn.edupage.org
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Papieża Jana Pawła II w Moniatyczach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 148
1.5.2.) Miejscowość: Moniatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolamoniatycze@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http:://www.szkolamoniatycze.pl
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury w Hrubieszowie z siedziba w Wołajowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 33
1.5.2.) Miejscowość: Wołajowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok-wolajowice@gok-wolajowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gok-wpolajowice.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Hrubieszowie z siedzibą w Świerszczowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191735733
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 108
1.5.2.) Miejscowość: Świerszczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gzukswierszczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzukswierszczow.bip.lubelskie.pl
Zamawiający 10
1.2.) Nazwa zamawiającego: Stowarzyszenie "Przystań" Mieniany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191826424
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 91/9
1.5.2.) Miejscowość: Mieniany
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cismieniany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cismieniany.pl
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Gmina Hrubieszów została upoważniona do przeprowadzenia i udzielenia zamówienia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia Przystań Mieniany
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-308a766a-2e82-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037741/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl.
W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługiwać się będą numerem BZP, lub ID postępowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta jest w punkcie 39 specyfikacji warunków zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta jest w punkcie 39 specyfikacji warunków zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIPG.271.25.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Hrubieszów, jednostek organizacyjnych oraz Stowarzyszenia „Przystań” Mieniany”.
Dostawa energii elektrycznej odbywać się do punktów, obiektów jednostek (zamawiających) wymienionych w punkcie 3 swz.
Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie objętym postępowaniem wynosi 797 600 kWh, w tym energia rozliczana w następujących grupach taryfowych:
Grupa taryfowa:
Całodobowa:
- w grupie taryfowej C11 – 305 800 kWh
- w grupie taryfowej B11 – 83 810 kWh
- w grupie taryfowej G11 – 170 kWh
W grupie taryfowej C12A:
- strefa szczytowa – 101 280 kWh
- strefa pozaszczytowa – 244 700 kWh
W grupie taryfowej C12W:
- strefa dzienna – 1 510 kWh
- strefa nocna – 2 240 kWh
W grupie taryfowej C23:
- strefa szczyt przedpołudniowy - 24 120 kWh
– strefa szczyt popołudniowy – 3 910 kWh
- strefa pozostałe godziny doby – 30 060 kWh
Moc umowna dla wszystkich punktów odbioru wynosi łącznie 1 184 kW.
Prognozowane zużycie energii elektrycznej w okresie objętym przedmiotowym postępowaniem ma jedynie charakter orientacyjny, służący tylko do porównania ofert.
Nie stanowi ono dla zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Pomiar pobieranej przez zamawiającego (wszystkich zamawiających w ramach zamówienia wspólnego) energii elektrycznej odbywa się za pomocą układów pomiarowo-rozliczeniowych. Rozliczanie zobowiązań wynikających z tytułu sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będzie według wskazań tych układów pomiarowo-rozliczeniowych. Dostawa energii obejmuje zasilanie budynków, lokali biurowych, stacji wodociągowych, oczyszczalni ścieków, oświetlenia ulicznego itp.
Energia elektryczna musi spełniać standardy jakościowe zgodnie z ustawą – Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do ustawy. Przedmiot zamówienia obejmuje również dokonywanie przez wykonawcę bilansowania handlowego.
Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę lub zobowiązanie do zawarcia umowy
o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S. A. nie później niż do dnia rozpoczęcia dostaw zamawiającym energii elektrycznej oraz aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energii elektrycznej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania umowy lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych podwykonawców jeżeli będą już znani.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 swz.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-11-01 do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium oceny ofert jest cena 100 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postepowania składa każdy z wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Cena energii elektrycznej może ulec zmianie wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku akcyzowego lub podatku od towarów i usług VAT.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-15 10:20
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-14