Modernizacja budynków: Szkoły Podstawowej w Paradyżu i Szkoły Podstawowej w Wójc

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Modernizacja budynków: Szkoły Podstawowej w Paradyżu i Szkoły Podstawowej w Wójcinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoParadyż
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-09-22
  • ZamawiającyGMINA PARADYŻ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00337877
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynków: Szkoły Podstawowej w Paradyżu i Szkoły Podstawowej w Wójcinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARADYŻ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 4

1.5.2.) Miejscowość: Paradyż

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-333

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447584082

1.5.8.) Numer faksu: 447584020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaparadyz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynków: Szkoły Podstawowej w Paradyżu i Szkoły Podstawowej w Wójcinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20d95ded-2e9e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337877

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031980/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Paradyżu

1.1.4 Modernizacja pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Wójcinie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gminaparadyz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminaparadyz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałe wymagania zostały określony w specyfikacji
warunków zamówienia oraz w regulaminie korzystania z platformy Open Nexus.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@gminaparadyz.pl
3) dane osobowe Wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.21.2022 „Modernizacja budynków: Szkoły Podstawowej w Paradyżu i Szkoły Podstawowej w Wójcinie” prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz o art. 74 Ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących – w przypadku, gdy skorzystacie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest remont budynku Szkoła Podstawowa im. OP „AK” Błysk w Paradyżu,
ul. Przedborska 29, 26-333 Paradyż, dz. 309/1, obr, Paradyż, gm. Paradyż.

W zakres prac związanych z remontem wchodzi:
– demontaż i zabezpieczenie istniejącego wyposażenia budynku (demontaż, oklejenie folią papierem i wyniesienie w miejsce bezpieczne wraz z ponownym montażem po zakończeniu prac),

– skucie istniejących tynków wraz z licowaniem m.in. płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach klas, korytarzach, pomieszczeniach technicznych

– wykonanie nowych tynków cem. - wapiennych na ścianach i sufitach oraz przecierką tynków gładzią gipsową

– dwukrotne malowanie nowo wykonanych tynków wraz z gruntowanie powierzchni

– malowanie istniejących lamperii poprzez zastosowanie emalii olejno-ftalowej odpornej na czynniki mechaniczne i atmosferyczne oraz na środki dezynfekujące.
Farba o strukturze połysku. Zakres prac to zmatowienie powierzchni, odpylenie powierzchni, odtłuszczenie, malowanie dwukrotne.

– Wykonanie w pomieszczeniach klas, korytarzach, pomieszczeniach technicznych tynku mozaikowego w jasnych odcieniach szarości, beżu w dostosowaniu do istniejącego tynku, przed zamówieniem i realizacją prac kolorystykę tynku uzgodnić z zamawiającym. Tynk nakładany na ścianę na wysokości docelowej 0,1m + 1,6m od powierzchni podłogi. Wysokość od 0,00 do 0,10m będzie wykonana jako cokół z wykładziny PCV lub płytek ceramicznych. Wbudowana mozaika musi uwzględniać zasady uniwersalnego projektowania w zakresie potrzeb osób niedowidzących lub słabowidzących – zmienna kolorystyka tj. pasy prowadzące po ścianie pomieszczeń, pasy obwodowe.

– Wykonanie glazury i terakoty z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych. Kolorystyka oraz wielkość płytek należy dobrać w uzgodnieniu z zamawiającym. Struktura płytek musi zapewnić możliwość łatwego utrzymania w czystości.

– Właściwości płytek podłogowych terakotowych
- sugerowane wymiary 60 x 60
- antypoślizgowość R10
- ścieralność 3,
Dopuszczalne odchyłki wymiarowe:
- długość i szerokość ± 1,5 mm,
- grubość ± 0,5 mm,
- krzywizna 1,0 mm

Płytki wymagania dodatkowe:
- twardość wg skali Mahsa 8,
- ścieralność V klasa ścieralności,
Dopuszczalne odchyłki wymiarowe:
- długość i szerokość ± 1,5 mm,
- grubość ± 0,5 mm,
- krzywizna 1,0 mm

– Remont posadzek – biegów schodowych poprzez zerwanie istniejących warstw wykończeniowych wraz z utylizacją materiału.
Wykonanie warstwy wyrównawczej z wylewki samopoziomującej i warstwy docelowej z wykładziny PCV.

Biegi schodowe planuje się wyremontować przy użyciu wykładziny PCV na stopnicy oraz podstopnicy wraz z montażem listwy wykończeniowej na krawędzi stopni lub zapewniania innego systemowego rozwiązania równoważnego zapewniającego trwałość nawierzchni. Cokoły ścienne należy wykonać z wykładziny PCV wywiniętej min. 20 cm na ścianę mierząc od krawędzi stopnicy. Wykładzina obiektowa, heterogeniczna, kompaktowa wykładzina PVC. Zabezpieczenie powierzchniowe Protecsol2 lub Evercare,
grubość całkowita 2,00mm, grubość warstwy użytkowej nie mniejszej niż 1,00 mm. Warstwa ścieralna kalandrowana i barwiona w masie. Matowe wykończenie. Dostarczana w postaci rolki.

Kolorystykę wykładziny należy dobrać w uzgodnieniu z zamawiającym przed dokonaniem zamówienia. Wykładzina będzie wywinięta na cokół budynku na wysokość 10-20 cm. Wbudowana wykładzina musi uwzględniać zasady uniwersalnego projektowania w zakresie potrzeb osób niedowidzących lub słabowidzących – zmienna kolorystyka tj. pasy prowadzące, pasy obwodowe pomieszczeń. Biegi schodowe na krawędzi stopnia wyposażone w listwy systemowe antypoślizgowe.

- Demontaż istniejących skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami,

– Remont nadproży drzwiowych;

– Montaż nowych ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych
Drzwi wzmocnione wewnętrzne jednoskrzydłowe, płytowe, przylgowe, z ościeżnicą regulowaną o szer. do 50 cm. Wyposażona w trzy zawiasy wzmocnione trójelementowe, uszczelkę gumową obwiedniową, sześć dybli montażowych. Skrzydło drzwiowe wyposażone w wizjer typu Bulaj o średnicy ok. 30 cm.
Konstrukcja skrzydła;
Rama skrzydła z klejonki drewna iglastego, wypełnienie stanowić ma płyta wiórowa pełna. Skrzydło winno posiadać dodatkowe wzmocnienie wewnętrznym ramiakiem. Rama wraz z wypełnieniem dwustronnie obłożona płytą HDF. Skrzydło pokryte okleiną HPL o grubości 0,7 mm. Krawędzie boczne i górna oklejone taśmą obrzeżową w kolorze skrzydła.
Odporność powierzchni na zimne płyny wg PN-EN 438-2 - stopień zmian powierzchni - 5.
Odporność na ścieranie wg PN-EN 438-2-2007 - 600.
Odporność powierzchni na zarysowanie wg PN-EN 438-2 - 2.
Odporność powierzchni na uderzenia wg PN-EN 438-2 - 46.
Drzwi muszą odpowiadać 3 klasie mechanicznej wg wymagań PN-EN 1192:2001
- tj. w warunkach ciężkich.
AKCESORIA:
• Trzy wzmocnione zawiasy trójelementowe
klamka metalowa z szyldem i wkładką zamka
klamka zawijana pod katem 180 stopni do płaszczyzny drzwi ze stali nierdzewnej.
Kolorystyka stolarki do uzgodnienia z zarządca obiektu przed zamówieniem.

Drzwi do pokoju nauczycielskiego pełne wyposażone w samozamykacz, zamiast klamki gałka od strony korytarza, tradycyjny szyld, zamek na klucz oraz drzwi wyposażone w elektrozaczep rewersyjny wraz z zamkiem szyfrowym, kodowane breloki umożliwiające dostęp do pomieszczenia tylko dla kadry nauczycielskiej oraz pracowników szkoły. Breloki zakodowane i dostarczone w ilości 50 szt. Ościeżnice drzwiowe podlegające wymianie dostosowane do szerokości muru – regulowane w zakresie do 50 cm. Kolorystyka stolarki do uzgodnienia z zarządca obiektu przed zamówieniem. Układ – obwód zamka kodowanego wyposażony w zewnętrzny akumulator lub baterię umożliwiająca otworzenie drzwi na wypadek zaniku prądu.

- Wymiana istniejącej stolarki drzwiowej PCV z zastosowaniem nowej o lepszych parametrach technicznych energooszczędności i szczelności i istniejących otworach drzwiowych.

– Demontaż opraw oświetleniowych, przełączników jedno i dwubiegunowych, gniazdek ściennych podtynkowych wraz z wyminą puszek ściennych - instalacyjnych,

– Wymianę kratek wentylacyjnych, wyczystki;

- Wymianę skrzynkę instalacji odgromowej;

- Wymiana parapetów zewnętrznych z blachy na nowe z blachy powlekanej RAL8017;

- Demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych balustrad, poręczy i barierek schodowych.

- Pochwyt z rury min. 48 mm x 2 mm;
– Słupek 48 mm x 2 mm;
– Przepierzenie 16 mm x 1 mm;

Powierzchnia: polerowana ( lustro )
Stopa montażowa: Ø90mm x 4mm
Otwory montażowe stopy: 3 x 9 mm x 15 mm
Rozeta maskująca stopę: Ø93 mm

- Remont powłok malarskich elewacji obiektu
Rozstawienie rusztowań
Malowanie elewacji z zastosowaniem koncentratu do zwalczania alg, grzybów i porostów
Mycie elewacji przy użyciu myjek ciśnieniowych
Uzupełnienie ubytków w strukturze tynku poprzez wykonanie zaprawek z gotowych mas
tynkarskich
Zagruntowanie powierzchni elewacji przy użyciu preparatu gruntującego do farb
fasadowych silikonowych. Preparat barwiony w masie zgodnie z docelowym kolorem
elewacji.
Malowanie jednokrotne farbą fasadową silikonową. Kolorystyka do uzgodnienia z
zamawiającym przed dokonaniem zamówienia materiału. Dominujące kolory na elewacji
budynku to biel 90% i beż i odcienie brązu 10%. Zamawiający nie zamierza zmieniać
istniejącej kolorystyki obiektu.

- Termomodernizacja budynku sali sportowej oraz starej części budynku poprzez wykonanie:
Mycia wysokociśnieniowe elewacji
Montaż płyt styropianowych oraz wełny mineralnej wraz z elementami wykończeniowymi typu narożniki
Wykonanie warstwy zbrojącej z siatki na warstwie kleju wraz z cienkowarstwową wyprawą tynkarską.

- Remont dachu nad halą sportową poprzez uszczelnianie połączeń konstrukcji dachowej z płyty obornickiej oraz miejsc mocowania konstrukcji instalacji fotowoltaicznej do połaci dachowej technologii analogicznej do np. NOXAN hydroizolacja Elastometal przy pomocy siatki wzmacniającej, uszczelniacza - płynnej folii min. 1.5 kg/m2.
1. Mycie powierzchni objętej pracami przy pomocy myjki ciśnieniowej min. 300
bar,
2. Odtłuszczenie powierzchni objętej pracami,
3. Zatopienie włókniny wzmacniającej w hydroizolacji Elastometal - pierwsza
warstwa izolacji,
4. Druga warstwa hydroizolacji Elastometal,
5. Trzecia warstwa hydroizolacji Elastometal

- Remont dachu na starej części szkoły poprzez wykonanie nowych warstw pokrycia dachu w papy asfaltowej SBS o gr. min. 5,2mm każda wraz z izolacja termiczna ze styropapy gr. 15 cm;

- Wymiana orynnowania poziomego i pionowego poprzez zastąpienie istniejących elementów PCV nowym orynnowaniem z rur stalowych w kolorze RAL 8017;

- Wykonanie remontu obróbek dekarskich dachu poprzez zastąpienie istniejących nowymi z blachy powlekanej w kolorze RAL 8017.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert dokonywana będzie odrębnie na Część I i Część II zamówienia.
2. Oferty będą oceniane wg nw. kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:
Lp. Kryterium Znaczenie w %
1 Cena (C) 60 %
2 Okres gwarancji (G) 40 %
RAZEM: 100%

3. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.
Lp = C + G
gdzie:
Lp – łączna liczba punktów przyznanych ofercie
C – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cena
G – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji

4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania SWZ, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną w oparciu o powyższy wzór.
5. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt, w tym:
a) maksymalnie 60 pkt w kryterium cena;
b) maksymalnie 40 pkt w kryterium okres gwarancji;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Wójcinie, msc. Wójcin A 1B, 26-333 Paradyż, dz. 206/1, obr, Wójcin, gm. Paradyż.

W zakres prac związanych z remontem wchodzi:
– demontaż i zabezpieczenie istniejącego wyposażenia budynku (demontaż, oklejenie folią papierem i wyniesienie w miejsce bezpieczne wraz z ponownym montażem po zakończeniu prac),

– skucie istniejących tynków wraz z licowaniem m.in. płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach klas, korytarzach, pomieszczeniach technicznych;

– wykonanie nowych tynków cem. - wapiennych na ścianach i sufitach oraz przecierką tynków gładzią gipsową;

– malowanie nowo wykonanych tynków;

– malowanie istniejących lamperii poprzez zastosowanie emalii olejno-ftalowej odpornej na czynniki mechaniczne i atmosferyczne oraz na środki dezynfekujące. Farba o strukturze połysku. Zakres prac to zmatowienie powierzchni, odpylenie powierzchni, odtłuszczenie, malowanie dwukrotne.

– Wykonanie w pomieszczeniach klas, korytarzach, pomieszczeniach technicznych tynku mozaikowego w jasnych odcieniach szarości w dostosowaniu do istniejącego tynku, przed zamówieniem i realizacją prac kolorystykę tynku uzgodnić z zamawiającym. Tynk nakładany na ścianę na wysokości docelowej 0,1m + 1,4m od powierzchni podłogi. Wysokość od 0,00 do 0,10m będzie wykonana jako cokół z wykładziny PCV. Wbudowana mozaika musi uwzględniać zasady uniwersalnego projektowania w zakresie potrzeb osób niedowidzących lub słabowidzących – zmienna kolorystyka tj. pasy prowadzące
po ścianie pomieszczeń , pasy obwodowe.

– Wykonanie glazury i terakoty z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych, szatni, stołówce. Kolorystyka oraz wielkość płytek należy dobrać w uzgodnieniu z zamawiającym. Struktura płytek musi zapewnić możliwość łatwego utrzymania w czystości.

– Właściwości płytek podłogowych terakotowych:
- sugerowane wymiary 60 x 60
- antypoślizgowość R10
- ścieralność 3,
Dopuszczalne odchyłki wymiarowe:
- długość i szerokość ± 1,5 mm,
- grubość ± 0,5 mm,
- krzywizna 1,0 mm
Płytki wymagania dodatkowe:
- twardość wg skali Mahsa 8,
- ścieralność V klasa ścieralności,
Dopuszczalne odchyłki wymiarowe:
- długość i szerokość ± 1,5 mm,
- grubość ± 0,5 mm,
- krzywizna 1,0 mm

– Remont posadzek poprzez zerwanie istniejących warstw wykończeniowych z płytek ceramicznych, parkietu mocowanego na smole, submicie wraz z utylizacją materiału.
Wykonanie warstwy wyrównawczej z wylewki samopoziomującej i warstwy docelowej z wykładziny PCV.

– Biegi schodowe oraz posadzki planuje się wyremontować przy użyciu wykładziny PCV na stopnicy oraz podstopnicy wraz z montażem listwy wykończeniowej na krawędzi stopni lub zapewniania innego systemowego rozwiązania równoważnego zapewniającego trwałość nawierzchni. Cokoły ścienne należy wykonać z wykładziny PCV wywiniętej min. 20 cm na ścianę mierząc od krawędzi stopnicy. Wykładzina obiektowa, heterogeniczna, kompaktowa wykładzina PVC. Zabezpieczenie powierzchniowe Protecsol2 lub Evercare, grubość całkowita 2,00mm, grubość warstwy użytkowej nie mniejszej niż 1,00 mm. Warstwa ścieralna kalandrowana i barwiona w masie. Matowe wykończenie. Dostarczana w postaci rolki.
Kolorystykę wykładziny należy dobrać w uzgodnieniu z zamawiającym przed dokonaniem zamówienia. Wykładzina będzie wywinięta na cokół budynku na wysokość 10-20 cm. Wbudowana wykładzina musi uwzględniać zasady uniwersalnego projektowania w zakresie potrzeb osób niedowidzących lub słabowidzących – zmienna kolorystyka tj. pasy prowadzące, pasy obwodowe pomieszczeń. Biegi schodowe na krawędzi stopnia wyposażone w listwy systemowe antypoślizgowe.

- Demontaż istniejących skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami,

– Remont nadproży drzwiowych,

– Montaż nowych ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych
Drzwi wzmocnione wewnętrzne jednoskrzydłowe, płytowe, przylgowe, z ościeżnicą regulowaną o szer. do 45 cm. Wyposażona w trzy zawiasy wzmocnione trójelementowe, uszczelkę gumową obwiedniową, sześć dybli montażowych. Skrzydło drzwiowe wyposażone w wizjer typu Bulaj o średnicy ok. 30 cm.

Konstrukcja skrzydła;
Rama skrzydła z klejonki drewna iglastego, wypełnienie stanowić ma płyta wiórowa pełna. Skrzydło winno posiadać dodatkowe wzmocnienie wewnętrznym ramiakiem. Rama wraz z wypełnieniem dwustronnie obłożona płytą HDF. Skrzydło pokryte okleiną HPL o grubości 0,7 mm. Krawędzie boczne i górna oklejone taśmą obrzeżową w kolorze skrzydła.
Odporność powierzchni na zimne płyny wg PN-EN 438-2 - stopień zmian powierzchni - 5.
Odporność na ścieranie wg PN-EN 438-2-2007 - 600.
Odporność powierzchni na zarysowanie wg PN-EN 438-2 - 2.
Odporność powierzchni na uderzenia wg PN-EN 438-2 - 46.
Drzwi muszą odpowiadać 3 klasie mechanicznej wg wymagań PN-EN 1192:2001 - tj. w warunkach ciężkich.
AKCESORIA:
• Trzy wzmocnione zawiasy trójelementowe
klamka metalowa z szyldem i wkładką zamka
klamka zawijana pod katem 180 stopni do płaszczyzny drzwi ze stali nierdzewnej.
Kolorystyka stolarki do uzgodnienia z zarządca obiektu przed zamówieniem.

- Wymiana istniejącej stolarki drzwiowej PCV z zastosowaniem nowej o lepszych parametrach technicznych energooszczędności i szczelności i istniejących otworach drzwiowych.

– Demontaż krat okiennych w pomieszczeniach klas, pokoju dyrektora, kuchni poprzez ich wycięcie i złożenie w miejscu wskazanym przez zamawiającego,

– Malowanie farbą olejną bierek balkonowych, poręczy schodowych zewnętrznych, oraz zsypów do składu opału – RAL 8011,

– Demontaż opraw oświetleniowych, przełączników jedno i dwubiegunowych, gniazdek ściennych podtynkowych wraz z wymianą puszek ściennych,

- Wymianę kratek wentylacyjnych, wyczystki,

- Wymianę skrzynkę instalacji odgromowej,

- Wymianę stolarki okiennej z PCV z zastosowaniem nowych okien o identycznych wymiarach, natomiast lepszej izolacyjności cieplnej budynku.
Okna o wymiarach 1,40x2,00 m, 1,20x1,60 m,
– okno z podziałem na 2 części 1,40x1,00m, 1,20x0,80m
– każda z połówek powinna posiadać możliwość otwierania w poziomie i uchylania w pionie
– każde z części okien powinna być wyposażona w rolety wewnętrzne umożliwiające ograniczenia dostępu światła do wnętrza budynku
– kolor stolarki okiennej biały
– całe okna musi spełniać warunki WT w zakresie współczynnika przenikania ciepła lambda min. 0,9 W/m2K.
– każde okno wyposażone w 2 klamki z możliwością blokady na klucz, wszystkie zamki zintegrowane z możliwością użycia 1 klucza dla wszystkich okien
– kolor materiału rolety, kasety do uzgodnienia z zamawiającym sugerowany RAL7004

- Wymianę stolarki okiennej z PCV z zastosowaniem nowych okien o identycznych wymiarach, natomiast lepszej izolacyjności cieplnej budynku.
– Okna o wymiarach 1,40x2,60 m
– okno z podziałem na 3 części 1,40x0,85m
– dwie połówki powinna posiadać możliwość otwierania w poziomie i uchylania w pionie, 1 stanowić ma fix
– każde z części okien powinna być wyposażona w rolety wewnętrzne umożliwiające ograniczenia dostępu światła do wnętrza budynku
– kolor stolarki okiennej biały
– całe okna musi spełniać warunki WT w zakresie współczynnika przenikania ciepła lambda min. 0,9 W/m2K.
– każde okno wyposażone w 2 klamki z możliwością blokady na klucz, wszystkie zamki zintegrowane z możliwością użycia 1 klucza dla wszystkich okien
- kolor materiału rolety, kasety do uzgodnienia z zamawiającym sugerowany RAL7004

- Wymianę stolarki okiennej z PCV z zastosowaniem nowych okien o identycznych wymiarach, natomiast lepszej izolacyjności cieplnej budynku.
– Okna o wymiarach 0,9x1,00 m
– okno z podziałem na 1 część 0,9x1,00 m
– okno powinno posiadać możliwość otwierania w poziomie i uchylania w pionie,
– okno powinno być wyposażone w roletę wewnętrzną umożliwiającą ograniczenie dostępu światła do wnętrza budynku
– kolor stolarki okiennej biały
– całe okno musi spełniać warunki WT w zakresie współczynnika przenikania ciepła lambda min. 0,9 W/m2K.
– każde okno wyposażone w 1 klamkę z możliwością blokady na klucz, wszystkie zamki zintegrowane z możliwością użycia 1 klucza dla wszystkich okien
– kolor materiału rolety, kasety do uzgodnienia z zamawiającym sugerowany RAL7004.

- Wymianę istniejących parapetów z lastryko do nowe z konglomeratu o gr. 3 cm i głębokości 35 cm, długość dostosowana do szerokości okna. Krawędzie parapetu zaokrąglone,

- Wymiana parapetów zewnętrznych z blachy na nowe z blachy powlekanej RAL8017,

- Wymiana drzwi do pomieszczeń nr 14 i nr 19.
Opis drzwi
Grubość: 56 mm
Rodzaj drzwi: Jednoskrzydłowe
Próg: Próg ze stali nierdzewnej
Skrzydło pełne wykonane jest w wersji przylgowej o grubości 56 mm. Zewnętrzną powierzchnię wykonana z blachy ocynkowanej ogniowo, pokrytej drewnopodobną folią PCV w kolorach : złoty dąb lub antracyt do uzgodnienia z zamawiającym. Wypełnienie termoizolacyjne stanowi polistyren ekspandowany. W skrzydle zamontowano wzmocnienia w miejscu osadzenia zawiasów i zamków. Standardowo drzwi wyposażone w dwa zamki trójbolcowe na wkładkę patentową. Skrzydło wyposażone w trzy bolce przeciwwyważeniowe. Ościeżnica wykonana jest z kształtowników stalowych, ocynkowanych, pokryta laminatem drewnopodobnym w wersji składanej. Skrzydła posiadają 3 zawiasy trójdzielne stosowane w drzwiach antywłamaniowych. Drzwi przeznaczone są do montażu w pomieszczeniach mieszkalnych, użyteczności publicznej zewnętrzne. Drzwi odporne są na zniekształcenia, warunki pogodowe, mają wzmocnioną konstrukcję stalową oraz zwiększoną odporność na wilgoć. Klamka zawijana pod kątem 180 stopni, szyldy ze stali nierdzewnej INOX.


- Demontaż starych oraz dostawa i montaż nowych balustrad, poręczy i barierek schodowych.
- pochwyt z rury min. 48 mm x 2 mm
– słupek 48 mm x 2 mm
– przepierzenie 16 mm x 1 mm
Powierzchnia: polerowana ( lustro )
Stopa montażowa: O90mm x 4mm
Otwory montażowe stopy: 3 x 9 mm x 15 mm

Ze względu na ograniczoną liczbę znaków dalsza cześć opisu znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45421141-4 - Instalowanie przegród

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert dokonywana będzie odrębnie na Część I i Część II zamówienia.
2. Oferty będą oceniane wg nw. kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:
Lp. Kryterium Znaczenie w %
1 Cena (C) 60 %
2 Okres gwarancji (G) 40 %
RAZEM: 100%

3. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.
Lp = C + G
gdzie:
Lp – łączna liczba punktów przyznanych ofercie
C – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cena
G – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji

4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania SWZ, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną w oparciu o powyższy wzór.
5. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt, w tym:
a) maksymalnie 60 pkt w kryterium cena;
b) maksymalnie 40 pkt w kryterium okres gwarancji;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;

b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;

c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – wymagania Zamawiającego:
- Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł,
(W przypadku, gdy polisa lub inny dokument ubezpieczenia, zawiera terminy płatności do oferty należy dołączyć dowody opłacenia wszystkich składek, wymagalnych do dnia składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez ubezpieczonego.)

d. zdolności technicznej lub zawodowej – wymagania Zamawiającego:

W zakresie zdolności technicznej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na modernizacji lub remoncie budynków publicznych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto;
Oraz wykaże dowody potwierdzające należyte wykonanie umowy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Dowodami są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych referencji bezpośrednio
u podmiotu, który je wystawił.

W zakresie zdolności zawodowej:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
a) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.), które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia i posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót budowlanych.
b) co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawnienia zagraniczne uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.), które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia i posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu robót.

Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a które zostaną wykazane w wykazie osób, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe oraz wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.

Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ składane są przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 274 ust.1 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca złoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 500.000,00 zł,
2. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ.

3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu rejestru lub ewidencji;
4. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust,. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w art. 108 ust. 1 i w art. 109 ust. 1 pkt. 1, 4, 5, 7 ustawy Pzp. oraz w art. 7 ust. 1 ustawy
z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlana polegającą na modernizacji lub remoncie budynków publicznych o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto.
Oraz wykaże dowody potwierdzające należyte wykonanie umowy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Dowodami są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności: osobę zatrudnioną na stanowisku kierownika budowy, posiadająca uprawnienia budowlane zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale XIII pkt.8.1. lit. d) – załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Zał. Nr 1 - Formularz ofertowy
2. Zał. nr 2 do SWZ – Oświadczenie o spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji - aktualne na dzień składania ofert;
3.Zał. nr 3 do SWZ – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - aktualne na dzień składania ofert;
4.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego.
5.Dokument potwierdzający wniesienie wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości:
- dla Części I zamówienia - 30.000,00 zł,
- dla Części II zamówienia – 30.000,00 zł,
przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: B.S. Ziemi Piotrkowskiej O/Paradyż nr 54 89730003 0020 0300 0215 0015 z dopiskiem: „Modernizacja budynków: Szkoły Podstawowej w Paradyżu i Szkoły Podstawowej w Wójcinie” – dotyczy Części … znak sprawy ZP.271.21.2022. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
- musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;
- z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
- powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
- termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
- w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
- beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż
- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art.58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swa treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, warunek o którym mowa w ust. 8.1. pkt d SWZ dopuszczalne jest wspólne wykazywanie spełniania warunku udziału w postępowaniu. Nie ustanawia się szczegółowego sposobu spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby, składa wraz z ofertą stosowne oświadczenie, które znajduje się w treści załącznika nr 2 do SWZ oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 Pzp, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do samodzielnego spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
8. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną ilość znaków do wpisania w tym polu Zamawiający informuje, iż rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone są w § 11 projektu umowy (załącznik nr 9 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminaparadyz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ławy fundamentowej, wylewka, beton - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ławy fundamentowej, wylewka, beton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI