„Dostawa energii elektrycznej dla obiektów będących własnością Zakładu Gospodarki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa energii elektrycznej dla obiektów będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku Sp. z o. o. na rok 2024”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKurzętnik
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
  • Termin składania wniosków2023-11-10
  • ZamawiającyZakład Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-02
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00473565
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej dla obiektów będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku Sp. z o. o. na rok 2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280561738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 23

1.5.2.) Miejscowość: Kurzętnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-306

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkkurzetnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kurzetnik.warmia.mazury.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sektor wodny

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa energii elektrycznej dla obiektów będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku Sp. z o. o. na rok 2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83cf05a4-796e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00471841/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa energii elektrycznej dla obiektów będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku Sp. z o. o. na rok 2024”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 4. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy przetargowej która dostępna jest pod adresem: https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
5. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych (zawiadomień, oświadczeń, wniosków lub informacje Wykonawcy przekazują) za pomocą poczty elektronicznej na adres email: gizela.elgert@zgkkurzetnik.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) pozostałe informacje rozdział 11 do SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postepowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usługą drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r. poz. 344)
2. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim, w związku z tym wszelka korespondencja z Zamawiającym musi być prowadzona w języku polskim.
3. Ofertę, oświadczenia o których mowa w art. 125 ust 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej w ogólnie dostępnych formach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt., pdf. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale 12 do SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 1. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty, wymaga posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). Nie jest konieczne utworzenie Konta Użytkownika na Platformie Przetargowej. LOGINTRADE umożliwia złożenie oferty bez zakładania konta. Jeżeli Użytkownik nie ma konta i składa Ofertę bez Zakładania konta, to ma obowiązek potwierdzić do czasu zakończenia zbierania ofert adres mailowy podany w formularzu, poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany w mailu potwierdzającym założenie Oferty Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z Platformy.
2. Zgodnie z § 11 ust 2 r.d.e Zamawiający udostępnia poniżej informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczenia czasu przekazania i odbioru danych. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:

Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą w tym składanie ofert, wniosków, przekazanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócenia się do Zamawiającego za pomocą formularza „Zadaj pytanie do postępowania” dostępnego na Platformie Zakupowej lub w wyjątkowych wypadkach (m.in. brak dostępu do Platformy Przetargowej z powodu awarii) za pomocą poczty elektronicznej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku Sp. z o. o. ul. Kościuszki 23, 13-306 Kurzętnik e-mail: sekretariat@zgkkurzetnik.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym. Po zakończeniu postepowania dane podmiotu, z którym zostanie zawarta umowa będą przetwarzane w celu jej realizacji oraz w celu dochodzenia ewentualnych roszczeń.
25.2 Ostatecznym celem przetwarzania danych staje się cel archiwalny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. ustawy Prawo Zamówień Publicznych
• członkowie komisji przetargowej
• pracownicy administratora uprawnienie do realizacji ww. celu przetwarzania
25.3 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
25.4 Powyższe prawa osoby będą realizowane po rozpatrzeniu wszystkich przesłanek i obowiązków ciążących na Administratorze jak i po pozytywnym zweryfikowaniu tożsamości osoby, która wystąpi o realizację swoich praw.
25.5 Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobo-wych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobo-wych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Powyższe prawa osoby będą realizowane po rozpatrzeniu wszystkich przesłanek i ob-owiązków ciążących na Administratorze jak i po pozytywnym zweryfikowaniu tożsa-mości osoby, która wystąpi o realizację swoich praw.
Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobo-wych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólne-go rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.271.2.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii b będących własnością Zakładu Gospodarki Komunalnej w Kurzętniku Sp. z o. o. – zgodnie z załącznikami nr 1 i 2 do SWZ, zawierającym szczegółowy wykaz punktów po-boru energii elektrycznej oraz szacunkowe zapotrzebowanie mocy.
4.2 Szacunkowa sumaryczna ilość dostarczanej energii elektrycznej dla 31 punktów poboru energii wynosi 611 800 kWh. Wolumen powyższy wyliczony jest na podstawie szacun-kowego i prognozowego zużycia.
4.3 Całkowita sumaryczna roczna moc zapotrzebowania wg danych szczegółowych zgodnie z załącznikami nr 1, 2 do SWZ.
4.4 Określenie szacunkowego zapotrzebowania na energię elektryczną stanowi element słu-żący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobo-wiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach.
4.5 Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie ze standardami i na warun-kach określonych w sprawie szczegółowych zasad kształtowania w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385, 1723.z późn. zm.) i w przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz innych obowiązujących przepisach prawa.
4.6 Wykonawca musi posiadać zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego właściwym dla lokalizacji obiektów objętych przedmiotem zamówienia, oraz uwzględ-nić w ofercie wszystkie wymagalne certyfikaty włącznie z Certyfikatem Efektywności Energetycznej (kolor biały).
4.7 Dodatkowe informacje:
a) Aktualnie Zamawiający ma rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elek-trycznej;
b) Operatorem Systemu Dystrybucji energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru energii jest Energa Operator;
c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa na dostawę energii przeprowadził procedurę skutecznej zmiany sprzedawcy energii elektrycznej zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do przeprowadzenia w imieniu Zamawiają-cego procedury skutecznej zmiany sprzedawcy;
d) Wszystkie punkty poboru są istniejącymi obiektami, z układami pomiarowo-rozliczeniowymi;
e) Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania z przedmiotem zamówienia.
f) Energia elektryczna powinna spełniać standardy i parametry techniczne, zgodnie z za-pisami ustawy Prawo Energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, a także Polskimi Normami;
g) Dostawa energii elektrycznej będzie odbywać się za pośrednictwem sieci dystrybucji należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego, z którym Zamawiający będzie po-siadał na dzień rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej podpisaną umowę o świadcze-nie usług dystrybucji;
h) Rozliczenia ilości sprzedanej energii odbywać się będą na podstawie odczytów z ukła-dów pomiarowo-rozliczeniowych, dokonywanych przez Operatora Systemu Dystrybu-cyjnego:
- z 2 miesięcznym okresem rozliczeniowym – taryfa c 11
- z 1 miesięcznym okresem rozliczeniowym – taryfa c 21
i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczby punktów poboru energii wska-zanych w załącznikach nr 1, 2 do SWZ, w szczególności przypadkach zmian praw wła-sności, praw do administrowania, zmiany sposobu użytkowania i zamknięcia punktów poboru energii a także do zmiany mocy;
j) Nazwy punktów odbioru energii elektrycznej wskazane na fakturze powinny być zgod-ne z nazwami punktów odbioru energii elektrycznej określonymi w załączniku nr 1 do SWZ
k) Optymalizacja kosztów dystrybucji w okresie półrocznym;
l) W przypadku wystąpienia nadpłaty na numerze konta Zamawiającego należne środki należy przekazać bezpośrednio na bankowy numer konta Zakładu Gospodarki Komu-nalnej w Kurzętniku Sp. z o. o. ze wskazaniem obiektu
m) Jedna cena dla każdej taryfy, zaproponowana cena nie może ulec zwiększeniu przez cały okres trwania umowy;
n) do oferty należy dołączyć projekt umowy, który zostanie sprawdzony przez kan-celarię prawną Zamawiającego - złożyć w formie elektronicznej podpisaną kwalifi-kowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09310000-5 - Elektryczność

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Cena całkowita podana w formularzu ofertowym (załącznik nr 3 do SWZ) powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
3. Do obliczenia ceny oferty należy przyjąć szacunkowe przewidywane zużycia energii zgodnie z załącznikami 1,2 do SWZ.
4. Cena oferty jest ceną (wartość netto) wymieniona w formularzu oferty – załącznik nr 3 do SWZ
5. Cena podana na Formularzu Ofertowym jest ceną ostateczną, niepodlegającą nego-cjacji i wyczerpującą wszelkie należności Wykonawcy wobec Zamawiającego zwią-zane z realizacją przedmiotu zamówienia.
6. Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walucie obcej.
8. Wyliczona cena oferty netto będzie służyć do porównania złożonych ofert i do rozli-czenia w trakcie realizacji zamówienia.
Pozostałe kwestie opisane w Rozdziale 17 do SWZ
18.1 Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych na podstawie art. 226 ustawy Pzp.
18.2 Przy wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiający będzie kierował następującymi kryteriami:
Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach, będzie wyrażona w punktach (1% = 1 punkt). Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione poniżej kryteria:
18.3 Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans kryte-riów oceny ofert, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający, dokona wyboru oferty najkorzystniejszej dla poszczególnej Części zamówienia w oparciu o następujące kry-teria oceny ofert:
Kryterium I: Cena (C)
Cena ofertowa – znaczenie 100 %
100
Gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających
odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 100 punktów.
2. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „cena”,

18.4 Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokład-nością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniej-szą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 1 i pkt 4), 5), 7) 8) i 10) Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale nr 7
3) nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu
7.2. Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące :
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) ważną o okresie realizacji zamówienia;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) Zdolności zawodowe:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.5 Zgodnie z art. 271 ust 1 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
8.6 Wykaz podmiotowych środków dowodowych, składanych przez wykonawcę w postępo-waniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp:
1) Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przyna-leżności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonaw-cą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapi-tałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofer-ty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nieza-leżnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik Nr 6 do SWZ;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i In-formacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.5 Zgodnie z art. 271 ust 1 Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
8.6 Wykaz podmiotowych środków dowodowych, składanych przez wykonawcę w postępo-waniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp:
2) Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.) ważną o okresie realizacji zamówienia;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.10 Dokumenty, które należy złożyć wraz ofertą dodatkowo oprócz formularza oferty i oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu wa-runków udziału w postępowaniu (oświadczenie, o którym mowa a art. 125 ust 1 ustawy Pzp) – załącznik Nr 4 do SWZ
3) do oferty należy dołączyć projekt umowy, który zostanie sprawdzony przez kancelarię prawną Zamawiającego . Pozostałe kwestie opisane w Rozdziale nr 12 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu albo do re-prezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
winno być załączone do oferty.
10.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia o których mowa w pkt 8.1 do SWZ, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie udziału w postepo-waniu.
10.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia dołączą do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonują poszczególni
Wykonawcy.
10.4 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postepowa-nia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

22.1 Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
22.3 Zamawiający zgodnie z zapisami art. 455 ust.1 Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy.
22.4 W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający nie może zawrzeć umowy do czasu ogłoszenia przez Izbę wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze.
22.5 Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-10 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://kurzetnik.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-10 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

23.1 Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Pzp.
23.2 Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
23.3 Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której zamawia-jący był obowiązany na podstawie ustawy.
23.4 Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
23.5 Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub treści SWZ na stronie internetowej.
23.6 Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej pod-stawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej pod-stawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż okre-ślony w pkt 1.
23.7 Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 23.5 i 23.6 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można by-ło powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
23.8 Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby o zwrocie odwołania, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoław-czego przysługuje skarga do sądu.
23.9 W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apela-cji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
23.10 Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".
23.11 Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręcze-nia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
23.12 Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
23.13 Szczegółowe informacje dotyczące środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX „Środ-ki ochrony prawnej” ustawy Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Kętrzyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI