„DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA BUDYNKÓW GMINNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KZB LEGIONOWO...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA BUDYNKÓW GMINNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KZB LEGIONOWO SPÓŁKA Z O.O. , BUDYNKÓW KZB LEGIONOWO SPÓŁKA Z O.O. ORAZ DLA 19 JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY LEGIONOWO”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegionowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-06-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKZB Legionowo Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-25
  • Numer ogłoszenia541357-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 541357-N-2020 z dnia 2020-05-25 r.

KZB Legionowo Spółka z o.o.: „DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA BUDYNKÓW GMINNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KZB LEGIONOWO SPÓŁKA Z O.O. , BUDYNKÓW KZB LEGIONOWO SPÓŁKA Z O.O. ORAZ DLA 19 JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY LEGIONOWO”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: KZB Legionowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05-120 w Legionowie, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000478396 oraz numer NIP: 5361914209 i REGON: 146799748, wysokość kapitału zakładowego 210 630 000 zł, reprezentowana przez: Irenę Bogucką – Prezesa Zarządu
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Tak

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
Szkoła Podstawowa nr 7 im. VII Obwodu "Obroża " AK Dyrektor: Mariusz Borkowski 05-120 Legionowo, ul. Królowej Jadwigi 7 tel. 22 774 56 36, 22 784 30 98 fax (22) 774 56 36 e-mail:sekretariat@sp7.legionowo.pl http://www.sp7.legionowo.pl/
Przedszkole Miejskie Nr 12 im. Króla Maciusia Dyrektor: Ewelina Kijanka ul. Królowej Jadwigi 7, 05-120 Legionowo tel/fax: (0-22) 774-58-38 przedszkolemaciusia@wp.pl www.pm12.legionowo.pl
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika: Dyrektor: Ewa Jabłońska 05-120 Legionowo, ul. Zakopiańska 4 tel: 0-22 784 54 52 lub 0-22 784 69 03 fax: 0-22 767 21 51 e-mail: sp1@poczta.fm, www.sp1.legionowo.pl
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Kusocińskiego: Dyrektor: Janina Zająć 05-120 Legionowo, ul. Władysława Broniewskiego 7 022 7745529 (tel), 022 7743484 (fax) e-mail: gimnazjum_trojka@poczta.onet.pl www.zs3.legionowo.pl
Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Legionów Polskich 1914-1918: Dyrektor: Agnieszka Kobylińska 05-119 Legionowo, ul. Jana Pawła I nr 2 tel/fax: (0-22) 774-23-82 e-mail: sp4leg@poczta.onet.pl www.zsp.legionowo.pl
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2: Dyrektor: Dorota Kuchta 05-120 Legionowo, ul. Jagiellońska 67 tel/fax: (0-22) 774-27-54 (szkoła podstawowa i gimnazjum), e-mail: szkp2@wp.pl, www.sp2.legionowo.pl
Szkoła Podstawowa nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty: Dyrektor: Agnieszka Jakubowska 05-120 Legionowo, ul. Zegrzyńska 3 tel./fax: 022 774 59 50 e-mail: sp8leg@wp.pl, g4leg@wp.pl www.zs.legionowo.pl
II Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego: Dyrektor: Maria Serdeczna 05-120 Legionowo, ul. Królowej Jadwigi 11 tel. (0-22) 774-40-31 fax: (0-22) 766-37-33 e-mail: zso2leg@poczta.fm e-mail: zso2leg@o2.pl www.zso2.legionowo.pl
Przedszkole Miejskie Nr 1 nr 1 im. Marii Kownackiej Dyrektor: Wioletta Kinicka ul. Olszankowa E, 05-120 Legionowo tel./fax: (0-22) 774-07-33 e-mail: przedszkole-jedynka@o2.pl www.pm1.legionowo.pl
Przedszkole Miejskie Nr 3 im. Koszałka Opałka Dyrektor: Małgorzata Kiliś ul. Zegrzyńska 71, 05-119 Legionowo tel./fax: (0-22) 772-96-66 e-mail: przedszkolem3@o2.pl www.pm3.legionowo.pl
Przedszkole Miejskie Integracyjne Nr 5 im. Misia Uszatka Dyrektor: Ewa Galej ul. Kwiatowa 80, 05-120 Legionowo tel./fax : (22) 350-41-41 e-mail: pmi5@wp.pl www.pm5.legionowo.pl
Przedszkole Miejskie Nr 6 „Tęczowa Szóstka” Dyrektor: Katarzyna Skrzypek ul. Broniewskiego 3, 05-120 Legionowo tel./fax: (0-22) 774-44-13 e-mail: przedszkolem6@gmail.com www.pm6.legionowo.pl
Przedszkole Miejskie z Oddziałami Integracyjnymi nr 7 im. Janusza Korczaka Dyrektor: Dorota Stankiewicz ul. Husarska 18A, 05-120 Legionowo Kontakt: (22) 784-59-18 e-mail:przedszkole-siodemka@wp.pl http://www.pm7.legionowo.pl/
Przedszkole Miejskie Nr 10 im.Wandy Tomczyńskiej Dyrektor: Bogusława Kaźmierczak ul. Broniewskiego 6, 05-120 Legionowo tel./fax: (0-22) 774-45-91 e-mail: pm10leg@o2.pl www.pm10.legionowo.pl
Przedszkole Miejskie Nr 11 AKADEMIA UŚMIECHU Dyrektor: Renata Salamon ul. Zegrzyńska 9, 05-119 Legionowo tel./fax: (0-22) 772-85-98 e-mail: przedszkolem11@o2.pl www.pm11.legionowo.pl
Żłobek Miejski Motylkowy Świat Dyrektor: Barbara Mierzejewska ul. ppłk. E. Dietricha 1, 05-120 Legionowo tel. (0-22) 774-56-22 fax: (0-22) 784-11-35 e-mail: bajami@interia.pl www.zlobek.legionowo.pl
Ośrodek Pomocy Społecznej Dyrektor: Anna Brzezińska 05-120 Legionowo, ul. Aleja 3 Maja 28 tel. 22 774 08 66 fax 22 774 28 37 sekretariat@opslegionowo.pl www.opslegionowo.pl
Muzeum Historyczne w Legionowie ul. Adama Mickiewicza 23 05-120 LEGIONOWO tel. (22) 774 21 66 - sekretariat e-mail: admin@muzeum.legionowo.pl Dyrektor Muzeum - dr Jacek Szczepański, jacek.szczepanski@muzeum.legionowo.pl
KZB Legionowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05-120 w Legionowie,
Miejski Ośrodek Kultury im. Charlesa Spencera Chaplina 05-120 Legionowo, ul. C. K. Norwida 10 tel.: 22 784 44 99 – biuro mok@moklegionowo.pl - biuro MOK moklwo@wp.pl - Dyrektor MOK

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: KZB Legionowo Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 14679974800000, ul. ul. marsz. Józefa Piłsudskiego  3 , 05-120  Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 774-45-95 wew. 11, e-mail info@kzb-legionowo.pl, faks 22 774-11-77.
Adres strony internetowej (URL): www.kzb-legionowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Wykaz podmiotów biorących udział w Postępowaniu: 1) KZB Legionowo Sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 2) Szkoła Podstawowa nr 7 im. VII Obwodu "Obroża " AK z siedzibą w Legionowie przy ul. Królowej Jadwigi 7. 3) Przedszkole Miejskie Nr 12 im. Króla Maciusia z siedzibą w Legionowie przy ul. Królowej Jadwigi 7. 4) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika z siedzibą w Legionowie przy ul. Zakopiańskiej 4. 5) Zespół Szkolno-Przedszkolnego nr 2 z siedzibą w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 67. 6) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Kusocińskiego z siedzibą w Legionowie przy ul. Władysława Broniewskiego 7. 7) Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Legionów Polskich 1914-1918 z siedzibą w Legionowie przy ul. Jana Pawła I nr 2. 8) Szkoła Podstawowa nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie z siedzibą w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 3. 9) II Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego z siedzibą w Legionowie przy ul. Królowej Jadwigi 11. 10) Przedszkole Miejskie Nr 1 im. Marii Kownackiej z siedzibą w Legionowie przy ul. Olszankowej E. 11) Przedszkole Miejskie Nr 3 im. Koszałka Opałka z siedzibą w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 71. 12) Przedszkole Miejskie Integracyjne Nr 5 im. Misia Uszatka z siedzibą w Legionowie przy ul. Kwiatowej 80. 13) Przedszkole Miejskie Nr 6 „Tęczowa Szóstka” z siedzibą w Legionowie przy ul. W. Broniewskiego 3. 14) Przedszkole Miejskie z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 im. Janusza Korczaka z siedzibą w Legionowie przy ul. Husarskiej 18A. 15) Przedszkole Miejskie Nr 10 im.Wandy Tomczyńskiej z siedzibą w Legionowie przy ul. W. Broniewskiego 6. 16) Przedszkole Miejskie Nr 11 AKADEMIA UŚMIECHU z siedzibą w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 9. 17) Żłobek Miejski Motylkowy Świat z siedzibą w Legionowie przy ul. ppłk. E.Dietricha 1. 18) Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Legionowie przy Alei 3 Maja 28. 19) Miejski Ośrodek Kultury w Legionowie z siedzibą w Legionowie przy ul. C. K. Norwida 10. 20) Muzeum Historyczne w Legionowie z siedzibą w Legionowie przy ul. A. Mickiewicza 23. KZB Legionowo Spółce z ograniczoną odpowiedzialnością na mocy stosownych pełnomocnictw podmioty wymienione w punktach 2-20 udzieliły pełnomocnictwa do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup energii elektrycznej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych i przepisami wykonawczymi do tej ustawy z wyłączeniem zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, co należy do kompetencji Zamawiającego. Po rozstrzygnięciu postępowania każdy z wymienionych Zamawiających będzie podpisywał osobną umowę sprzedażową i będzie ich łącznie 20. Tylu samo będzie płatników.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.kzb-legionowo.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.kzb-legionowo.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie zasadami określonymi w SIWZ
Adres:
KZB Legionowo Sp. z o.o., ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo, parter – Biuro Obsługi Klienta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA BUDYNKÓW GMINNYCH ADMINISTROWANYCH PRZEZ KZB LEGIONOWO SPÓŁKA Z O.O. , BUDYNKÓW KZB LEGIONOWO SPÓŁKA Z O.O. ORAZ DLA 19 JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY LEGIONOWO”
Numer referencyjny: DOP-ZP-5/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla budynków gminnych administrowanych przez KZB Legionowo Spółka z o.o. , budynków KZB Legionowo Spółka z o.o. oraz dla 19 jednostek organizacyjnych Gminy Legionowo wymienionych w załącznikach nr 2, 3 i 4 do SIWZ2. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. wynosi 1.762.740 kWh. 3. W ramach realizacji pkt 1 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do:1) zgłoszenia PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, Marsa 95, 04-470 Warszawa,PKP Energetyka S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Hoża 63/67 00-681 Warszawado realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej,2) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.4. Wykonanie powyższych czynności odbywa się na podstawie pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy, dotyczącego wykazu obiektów, stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy (załączniki nr 2, 3 i 4 do SIWZ).5. Wykonawca musi mieć zawartą oraz obowiązującą umowę tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu.6. Rzeczywiste rozliczenia za dostawę energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek wskazanych w umowie – wynikających z oferty Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do zmiany wysokości mocy umownej w formie pisemnej na zasadach wynikających z Taryfy. Rozliczenia świadczonych usług dokonywane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie stawek i opłat określonych w umowie.7. Zamawiający informuje, że obiekty posiadają rozdzieloną umowę sprzedaży i dystrybucji – kolejna zmiana sprzedawcy. Jeden obiekt przy ul. Wysockiego w Legionowie (Pawilon Administracyjny numer licznika 96489134) ma zawartą umowę kompleksową z PGE Obrót.8. KZB Legionowo Sp. z o.o. oraz 19 jednostek organizacyjnych posiada zawarte umowy sprzedaży wynikające z wcześniejszego postępowania zawarte na czas określony do 31.12.2020r z EWE ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą przy ul. 30 Stycznia 67, 66-300 Międzyrzecz. 9. Po rozstrzygnięciu postępowania każdy z wymienionych Zamawiających będzie podpisywał osobną umowę sprzedażową i będzie ich łącznie 20. Tylu samo będzie płatników.10. Zamawiający posiada zawartą umowę dystrybucyjną na czas określony do 31.12.2020r. z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, Marsa 95, 04-470 Warszawa, z PKP Energetyka S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Hoża 63/67 00-681 Warszawa11. Zamawiający oświadcza, iż posiada stosowne tytuły prawne oraz prawo do zakupu energii elektrycznej do obiektów wskazanych w postępowaniu. 12. Wyłoniony Wykonawca otrzyma wszystkie szczegółowe posiadane przez Zamawiającego informacje dotyczące PPE służące przeprowadzeniu zmiany Sprzedawcy w edytowalnej wersji elektronicznej niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania. 13. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru) osobno w ramach każdej z grup taryfowych a wymienionych enumeratywnie odpowiednio w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Zmiana ta nie może przekroczyć 10% ilości punktów poboru wskazanych w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 14. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: 1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby całość sprzedawanej energii była wykonana wyłącznie przez Wykonawcę. 16. Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą w jednomiesięcznych okresach rozliczeniowych lub zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD działającym na danym terenie. 17. Podstawą rozliczeń za dostarczoną energię będzie cena jednostkowa określona w § 5 umowy za 1 kWh energii czynnej oraz ilość faktycznie zużytej energii w poszczególnych punktach poboru PPE. 18. Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania ceny (wraz ze wszystkimi składnikami pośrednimi zależnymi i możliwymi do przewidzenia przez Wykonawcę), aby obowiązywała ona przez cały okres umowy – czas określony. 19. Rozliczenia ilości faktycznie zużytej energii odbywać się będą wyłącznie na podstawie odczytów układów pomiarowo-rozliczeniowych dostarczonych przez operatora systemu dystrybucyjnego. 20. Wykaz podmiotów biorących udział w Postępowaniu:1) K Z B Legionowo Spółka z o.o. z siedzibą przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05-120 w Legionowie2) Szkoła Podstawowa nr 7 im. VII Obwodu "Obroża " AK z siedzibą w Legionowie przy ul. Królowej Jadwigi 7.3) Przedszkole Miejskie Nr 12 im. Króla Maciusia z siedzibą w Legionowie przy ul. Królowej Jadwigi 7.4) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika z siedzibą w Legionowie przy ul. Zakopiańskiej 4.5) Zespół Szkolno-Przedszkolnego nr 2 z siedzibą w Legionowie przy ul. Jagiellońskiej 67.6) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Kusocińskiego z siedzibą w Legionowie przy ul. Władysława Broniewskiego 7.7) Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Legionów Polskich 1914-1918 z siedzibą w Legionowie przy ul. Jana Pawła I nr 2. 8) Szkoła Podstawowa nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty w Legionowie z siedzibą w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 3.9) II Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego z siedzibą w Legionowie przy ul. Królowej Jadwigi 11.10) Przedszkole Miejskie Nr 1 im. Marii Kownackiej z siedzibą w Legionowie przy ul. Olszankowej E.11) Przedszkole Miejskie Nr 3 im. Koszałka Opałka z siedzibą w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 71.12) Przedszkole Miejskie Integracyjne Nr 5 im. Misia Uszatka z siedzibą w Legionowie przy ul. Kwiatowej 80.13) Przedszkole Miejskie Nr 6 „Tęczowa Szóstka” z siedzibą w Legionowie przy ul. W. Broniewskiego 3.14) Przedszkole Miejskie z Oddziałami Integracyjnymi Nr 7 im. Janusza Korczaka z siedzibą w Legionowie przy ul. Husarskiej 18A.15) Przedszkole Miejskie Nr 10 im. Wandy Tomczyńskiej z siedzibą w Legionowie przy ul. W. Broniewskiego 6.16) Przedszkole Miejskie Nr 11 AKADEMIA UŚMIECHU z siedzibą w Legionowie przy ul. Zegrzyńskiej 9.17) Żłobek Miejski Motylkowy Świat z siedzibą w Legionowie przy ul. ppłk. E.Dietricha 1.18) Ośrodek Pomocy Społecznej z siedzibą w Legionowie przy Alei 3 Maja 28.19) Miejski Ośrodek Kultury w Legionowie z siedzibą w Legionowie przy ul. C. K. Norwida 10.20) Muzeum Historyczne w Legionowie z siedzibą w Legionowie przy ul. A. Mickiewicza 23.21. Zamawiający niezwłocznie po zawarciu umowy przekaże wykonawcy dane i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.22. Dane zostaną przekazane w wersji elektronicznej – Word lub Excel.

II.5) Główny kod CPV: 09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
09300000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na polegające na zwiększenie bieżących dostaw zostaną udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel, o wartości do 10% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-01-01 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - zamawiający wyraża jako minimalne poziomy: • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- kserokopii aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędy Regulacji Energetyki – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik 1 do SIWZ 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) – o ile dotyczy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,b) wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e; 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia warunków umowy mogą być dokonywane za zgodą umawiających się stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności, o ile nie będzie to sprzeczne z ustawą Prawo zamówień publicznych. 3. Wynagrodzenia Wykonawca może ulec zmianie w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług; 2) opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym; 3) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 4) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Uzasadniony wniosek o zmianę wynagrodzenia zgłaszany jest w ciągu 30 dni od zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt 3 i 4. 5. Uzasadnienie winno zawierać szczegółowe wyliczenie wpływu zmiany opisanej w ust. 2 pkt 3 i 4, na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 6. Zmiana wynagrodzenia obowiązuje od miesiąca, w którym zaistniały okoliczności, o których mowa w ust.2. 7. Dopuszcza się możliwość zlecenia w czasie trwania niniejszej umowy części zamówienia innym podwykonawcom, po wcześniejszym zgłoszeniu Zamawiającemu podzlecanych usług. 8. Dopuszcza się zmianę albo rezygnację z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-10, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci - Glinojeck
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prowadzenie zajęć kreatywnych dla dzieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI