DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA 19 JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY LEGIONOWO

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA 19 JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY LEGIONOWO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegionowo
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-01-19
  • ZamawiającyKZB LEGIONOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00011132
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA 19 JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY LEGIONOWO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: KZB LEGIONOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146799748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: marsz. Józefa Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kzb-legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzb-legionowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 3 w Legionowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361948355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 7

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp7.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsp3.legionowo.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361911464

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakopiańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs1.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.legionowo.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361911524

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 67

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat2@zsp2.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2.legionowo.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Kusocińskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361887889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Władysława Broniewskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3.legionowo@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.legionowo.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Legionów Polskich 1914-1918

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361756816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła I nr 2

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp4leg@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.legionowo.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 8 im. 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361708734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zegrzyńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp8leg@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.legionowo.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361645436

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@2lo.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2lo.legionowo.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 1 im. Marii Kownackiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361645494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olszankowa E

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole-jedynka@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm1.legionowo.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 3 im. Koszałka Opałka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361635405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zegrzyńska 71

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolem3@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm3.legionowo.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Integracyjne Nr 5 im. Misia Uszatka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361645560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 80

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pmi5@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm5.legionowo.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 6 „Tęczowa Szóstka”

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361645583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Broniewskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolem6@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm6.legionowo.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie z Oddziałami Integracyjnymi nr 7 im. Janusza Korczaka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361645608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Husarska 18A

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole-siodemka@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm7.legionowo.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 10 im.Wandy Tomczyńskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361645620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Broniewskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pm10leg@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm10.legionowo.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 11 AKADEMIA UŚMIECHU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361689385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zegrzyńska 9

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkolem11@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm11.legionowo.pl

Zamawiający 16

1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski Motylkowy Świat

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5310006985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ppłk. Edwarda Dietricha 1

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zlobek.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobek.legionowo.pl

Zamawiający 17

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 53600016106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja 3 Maja 28

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opslegionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opslegionowo.pl

Zamawiający 18

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury im. Charlesa Spencera Chaplina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5360016098

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 10

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mok@moklegionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moklegionowo.pl

Zamawiający 19

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historyczne w Legionowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361799895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 23

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: admin@muzeum.legionowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.legionowo.pl

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 38 ust. 1 w zw. z art. 38 ust. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2021 r. poz. 1129) – zwana dalej
jako „ustawa Pzp” przez KZB Legionowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością działającą na podstawie udzielonych przez Dyrektorów pełnomocnictw do przygotowania i
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA 19 JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY LEGIONOWO.
Pełnomocnik Zamawiających: KZB Legionowo Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą przy ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05-120 w Legionowie
Po rozstrzygnięciu postępowania każdy z wymienionych Zamawiających będzie podpisywał osobną umowę sprzedażową i będzie ich łącznie 19.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA 19 JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY LEGIONOWO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c620093-72b8-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00011132

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004754/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej dla budynków gminnych administrowanych przez KZB legionowo spółka z o.o. , budynków KZB legionowo spółka z o.o. oraz dla 19 jednostek organizacyjnych gminy Legionowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

HTTPS://PLATFORMAZAKUPOWA.PL/PN/KZB-LEGIONOWO

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: HTTPS://PLATFORMAZAKUPOWA.PL/PN/KZB-LEGIONOWO

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzb-legionowo.
2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji
elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.
4. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale XIII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (plik opatrzony podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W korespondencji kierowanej
do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania,
składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określone w Rozdziale XXV SWZ - Ochrona danych
osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DOP-ZP-1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla budynków gminnych administrowanych przez KZB Legionowo Spółka z o.o. , budynków KZB Legionowo Spółka z o.o. oraz dla 18 jednostek organizacyjnych Gminy Legionowo wymienionych w załącznikach nr 2, 3 i 4 do SWZ
2. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.03.2022 r. do 31.12.2022 r. wynosi 1.344.608 kWh.
3. W ramach realizacji pkt 1 Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do:
1) zgłoszenia
PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, Marsa 95, 04-470 Warszawa,PKP Energetyka S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Hoża 63/67 00-681 Warszawa
do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej,
2) reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.
4. Wykonanie powyższych czynności odbywa się na podstawie pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy, dotyczącego wykazu obiektów, stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy (załącznik nr 1 dodatek nr 1, 2 i 3 do SWZ).
5. Wykonawca musi mieć zawartą oraz obowiązującą umowę tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu.
6. Rzeczywiste rozliczenia za dostawę energii elektrycznej odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych wg stawek wskazanych w umowie – wynikających z oferty Wykonawcy. Zamawiający ma prawo do zmiany wysokości mocy umownej w formie pisemnej na zasadach wynikających z Taryfy. Rozliczenia świadczonych usług dokonywane będą w miesięcznych okresach rozliczeniowych na podstawie stawek i opłat określonych w umowie.
7. Zamawiający informuje, że obiekty posiadają rozdzieloną umowę sprzedaży i dystrybucji – kolejna zmiana sprzedawcy.
8. KZB Legionowo Sp. z o.o. oraz 18 jednostek organizacyjnych posiada zawarte umowy sprzedaży wynikające z wcześniejszego postępowania zawarte na czas określony do 28.02.2022r z ELEKTRA S.A. z siedzibą przy ul. Skierniewickiej 10A, 01-230 Warszawa.
9. Po rozstrzygnięciu postępowania każdy z wymienionych Zamawiających będzie podpisywał osobną umowę sprzedażową i będzie ich łącznie 19. Tylu samo będzie płatników.
10. Zamawiający posiada zawartą umowę dystrybucyjną na czas określony do 31.12.2022r.
 z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, Marsa 95, 04-470 Warszawa,
 z PKP Energetyka S.A. z siedzibą w Warszawie ul. Hoża 63/67 00-681 Warszawa
11. Zamawiający oświadcza, iż posiada stosowne tytuły prawne oraz prawo do zakupu energii elektrycznej do obiektów wskazanych w postępowaniu.
12. Wyłoniony Wykonawca otrzyma wszystkie szczegółowe posiadane przez Zamawiającego informacje dotyczące PPE służące przeprowadzeniu zmiany Sprzedawcy w edytowalnej wersji elektronicznej niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania.
13. Na wniosek Zamawiającego możliwe jest zwiększenie lub zmniejszenie ilości obiektów (punktów poboru) osobno w ramach każdej z grup taryfowych a wymienionych enumeratywnie odpowiednio w załączniku nr 1 dodatek nr 1, 2 i 3 do SWZ.
14. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom:
1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga, aby całość sprzedawanej energii była wykonana wyłącznie przez Wykonawcę.
16. Rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą w jednomiesięcznych okresach rozliczeniowych lub zgodnie z okresem rozliczeniowym stosowanym przez OSD działającym na danym terenie.
17. Podstawą rozliczeń za dostarczoną energię będzie cena jednostkowa określona w § 5 umowy za 1 kWh energii czynnej oraz ilość faktycznie zużytej energii w poszczególnych punktach poboru PPE.
18. Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania ceny (wraz ze wszystkimi składnikami pośrednimi zależnymi i możliwymi do przewidzenia przez Wykonawcę), aby obowiązywała ona przez cały okres umowy – czas określony.
19. Rozliczenia ilości faktycznie zużytej energii odbywać się będą wyłącznie na podstawie odczytów układów pomiarowo-rozliczeniowych dostarczonych przez operatora systemu dystrybucyjnego.
20. Zamawiający niezwłocznie po zawarciu umowy przekaże wykonawcy dane i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.
21. Dane zostaną przekazane w wersji elektronicznej – Word lub Excel.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - zamawiający wyraża jako minimalne poziomy:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej
grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędy Regulacji Energetyki

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których
realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na
zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni
wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w rozdziale VIII ust. I pkt 2).
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w okolicznościach związanych:
1) z rezygnacją przez Zamawiającego z danego/danych punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 do Umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu innemu właścicielowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji punktu poboru energii elektrycznej. W takim przypadku rozliczenie pozostałych punktów poboru energii elektrycznej będzie się odbywać odpowiednio do pozostałej części zamówienia i według tych samych cen jednostkowych dla danego roku dostawy,
2) z rezygnacją przez Zamawiającego z danego/danych punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1 do Umowy, w sytuacji uzyskania przez Zamawiającego statusu prosumenta w rozumieniu art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U z 2021 r. poz. 610, ze zm.). W takim przypadku rozliczenie pozostałych punktów poboru energii elektrycznej będzie się odbywać odpowiednio do pozostałej części zamówienia i według tych samych cen jednostkowych dla danego roku dostawy,
3) ze zwiększeniem przez Zamawiającego ilości punktów poboru energii elektrycznej, o których mowa w załączniku nr 1 do Umowy co najmniej o 2 punkty poboru energii elektrycznej, z zastrzeżeniem, że zwiększenie ilości punktów poboru energii elektrycznej nie przekroczy 20% ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikającej z ww. załącznika. Zwiększenie ilości punktów poboru energii elektrycznej możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym Wykonawcy. Rozliczenie dodatkowych punktów poboru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tych samych cen jednostkowych dla danego roku dostawy,
4) ze zmianą stawki podatku akcyzowego,
5) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług, zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Pozostałe zmiany ZOSTAŁY OKREŚLONE W § 11 WZORU UMOWY BĘDĄCEJ ZAŁĄCZNIKIEM NR 2 DO SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: HTTPS://PLATFORMAZAKUPOWA.PL/PN/KZB-LEGIONOWO

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-19 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Skrzeszew
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI