IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty brutto (C) |
60,00 |
Czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu jego instalacji (T) |
10,00 |
Termin płatności dla faktury VAT (F) |
10,00 |
Długość terminu do dokonania korekty obliczenia należności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego na skutek pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego (K) |
5,00 |
Obsługa klienta (helpdesk, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą) (O) |
5,00 |
Długość dodatkowego terminu płatności wyznaczonego przez Wykonawcę w przypadku zwłoki Zamawiającego w płatności wynagrodzenia za energię cieplną, przekraczającej jeden miesiąc (P) |
5,00 |
Długość okresu wypowiedzenia umowy w przypadku jednostronnego rozwiązania umowy przez Wykonawcę w przypadku zwłoki Zamawiającego w płatności za energię cieplną, przekraczającej jeden miesiąc (W) |
5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zawarte są w paragrafie 5 ust. 3 Istotnych postanowień umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
22.12.2020, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (NAPODSTAWIE PRZEPISU PRAWA) Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógłPani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposóbzautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Kto administruje moimi danymi? • AdministratoremPani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st.Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu izakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie InspektorOchrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.Dlaczego moje dane są przetwarzane? • Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj.ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niejwydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych,ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępiedo informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramachsprawowania władzy publicznej. • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubieganiasię o udzielenie zamówienia publicznego. • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jestobowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy . Jakdługo będą przechowywane moje dane? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czaswymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówieńpublicznych, tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przezokres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Potem,zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego. Kto może mieć dostęp do moichdanych? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty, którym Administratorpowierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności: • podmioty świadczące na rzecz Urzędum.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe; • każdy zainteresowany odbiorca - informacje oWykonawcach, którzy uczestniczyli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawnena podstawie ustawy Pzp oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej. • podmioty upoważnione napodstawie przepisów prawa; b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępnidane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moichdanych? • Ma Pani/Pan prawo do: 1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tychdanych; 2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych; 3. żądania usunięcia danychosobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: • dane nie są już niezbędne docelów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane; • nie ma podstawy prawnej doprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych; • wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i niewystępują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; • Pani/Pana dane przetwarzane sąniezgodnie z prawem; • Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązkuwynikającego z przepisów prawa. 4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 5.sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następująceprzesłanki: • zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją; • dane przetwarzane są wcelu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzypublicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykażeistnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnychwobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; 6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych wprzypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. WarszawyPani/Pana danych osobowych. • Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych. 1.Otwarcie ofert jest jawne. 2. Zamawiający rozpocznie sesję otwierania ofert złożonych w systemie, wdniu 22.12.2020r. o godzinie 10:30 3. W celu obejrzenia sesji otwarcia wykonawca musi w karciepostępowania (dostępnej w strefie publicznej systemu https://zamowienia.um.warszawa.pl lub pozalogowaniu do systemu) uruchomić podgląd sesji poprzez przycisk „Obejrzyj Publiczną SesjęOtwarcia Ofert”. Po uruchomieniu przycisku wykonawca musi postępować zgodnie z komunikatamipojawiającymi się na ekranie. 4. Z uwagi na zagrożenie epidemiczne zamawiający zapewni jawnośćsesji otwarcia ofert za pośrednictwem transmisji online pod linkiem: https://www.youtube.com/channel/UCgunI_xCL9djbij3BHmyghg/featured 5. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiającyzamieści na platformie zakupowej https://zamowienia.um.warszawa.pl zamawiającego oraz na stronieinternetowej zamawiającego www.ursus.warszawa.pl informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierzaprzeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli ofertyw terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatnościzawartych w ofertach.