Dostawa energii cieplnej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. do budynku...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa energii cieplnej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. do budynku przy ul. Zagłoby 17
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-12-22
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-14
  • Numer ogłoszenia765328-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 765328-N-2020 z dnia 14.12.2020 r.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus: Dostawa energii cieplnej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. do budynku przy ul. Zagłoby 17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, krajowy numer identyfikacyjny 01525966001220, ul. Plac Czerwca 1976 roku nr 1  - , 02-495  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 60 00, , e-mail imagdziarz@um.warszawa.pl, ursus.wzp@um.warszawa.pl, faks 22 443 60 11.
Adres strony internetowej (URL): www.ursus.warszawa.pl; https://zamowienia.um.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ursus.warszawa.pl; https://zamowienia.um.warszawa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ursus.warszawa.pl; https://zamowienia.um.warszawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://zamowienia.um.warszawa.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie papierowej na adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursus, Plac Czerwca 1976 r. nr 1, 01-495 Warszawa
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii cieplnej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. do budynku przy ul. Zagłoby 17
Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.48.2020.JSA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii cieplnej w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. do budynku przy ul. Zagłoby 17, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącymzałącznik nr 1 do SIWZ, oraz Istotnymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
65400000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Umowa zostanie zawarta na okres: od dnia podpisania umowy do 31.12.2021 r. lub do wcześniejszego wykorzystania wartości umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, posiadają: 1) Aktualnieobowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią cieplną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub aktualnie obowiązującą koncesję wzakresie wytwarzania energii cieplnej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 2) Aktualną koncesję na wykonanie działalności gospodarczej, polegającej na przesyłaniu idystrybucji ciepła, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ( w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub oświadczenie o posiadaniuaktualnej umowy podpisanej z dystrybutorem sieci na świadczenie usług dystrybucji ciepła na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia ciepła tj. do obiektów Zamawiającego iobowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej). W przypadku wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek zostanie uznany przez zamawiającego, za spełniony jeżeli spełni go samodzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia, na którym ciążyć będzie obowiązek realizacji części zamówienia objętej posiadaniem koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotuzamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w postepowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie nawezwanie zamawiającego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w wyznaczonym niekrótszym jednak niż 5 dni terminie do złożenia, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lubdokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP; 1)Aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotuenergią cieplną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki lub aktualnie obowiązującąkoncesję w zakresie wytwarzania energii cieplnej, wydaną przez Prezesa Urzędu RegulacjiEnergetyki; 2) Aktualną koncesję na wykonanie działalności gospodarczej, polegającej naprzesyłaniu i dystrybucji ciepła, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (w przypadkuWykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub oświadczenie o posiadaniuaktualnej umowy podpisanej z dystrybutorem sieci na świadczenie usług dystrybucji ciepła naobszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia ciepła tj. do obiektów Zamawiającego iobowiązującą w całym okresie wykonywania przedmiotu zamówienia ( w przypadku Wykonawcównie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz „Oferta”, sporządzona według wzoru formularza – stanowiący załącznik nr 6 doS.I.W.Z.; 2) Formularz „Cenowy”, sporządzony według wzoru – stanowiący załącznik nr 7 doS.I.W.Z.; 3) Zobowiązanie podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobówna potrzeby realizacji zamówienia, na zdolnościach lub sytuacji, którego wykonawca będziepolegał lub innych dokumentów lub oświadczeń w przypadku realizacji zamówienia lub częścizamówienia przy użyciu innych podmiotów. Na podstawie zobowiązania (oryginał) lub innychdokumentów lub oświadczeń, zamawiający dokona oceny, czy wykonawca będzie dysponowałtymi zasobami w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia publicznego orazoceni, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ichzasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnychwykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przezwykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innegopodmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy inne podmioty, na zdolności, którychwykonawca powołuje się w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizują usługi, których wskazanezdolności dotyczą IV. Informacje o poleganiu na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; 1.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnieniawobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby,warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniuwłasnym wykonawcy, o którym mowa w części IV.I pkt. 1-2 S.I.W.Z. 2. Wykonawca może w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz wodniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizujączamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobówna potrzeby realizacji zamówienia. 4. Zamawiający ocenia, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna,pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu orazbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 ustawy PZP. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów,jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca,który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie zpodmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przezzamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nie udostępnieniezasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomicznalub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z., nie potwierdzają spełnianiaprzez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, lub zachodzą wobec tych podmiotówpodstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przezzamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub, 2) zobowiązał siędo osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lubzawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o której mowa w pkt 2 niniejszej S.I.W.Z. V.Udział w realizacji i zmiana podwykonawców; 1. Wykonawca, który zamierza powierzyćwykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nichpodstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach woświadczeniu wykonawcy, o którym mowa w części IV.I. S.I.W.Z. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacjaz podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadachokreślonych w art. 22a ust.1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu,wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lubwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na któregozasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Jeżelipowierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jegorealizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie o którym mowa w art.25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tegopodwykonawcy. 4. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodząpodstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lubzrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6. Zamawiającyzastosuje przepisy art. 36ba. ust. 1 i 2 wobec dalszych podwykonawców, 6. Powierzenie wykonaniaczęści zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należytewykonanie tego zamówienia. VII. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia; 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie, których oferta spełniawymagania określone w niniejszej S.I.W.Z. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje sięodpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcywspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składają; 1) Oświadczenie własne wykonawcy,wymienione w części; - IV pkt.I.1a S.I.W.Z., składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegającychsię o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.Oświadczenie własne wykonawcy, - IV pkt.I.1b S.I.W.Z., składa, ten z wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie, którego spełnianie warunków dotyczy. 2) Dokumenty wymienionew części IV pkt II S.I.W.Z, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniapublicznego, muszą przedłożyć tak, aby potwierdzić spełnienie warunków. 3. Wykonawcywystępujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub notarialniepoświadczona kopia pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty i w szczególności zawieraćwskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu isiedziby, c) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania, d) dokumentpełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składaniaoświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. VII.Dokumenty podmiotów zagranicznych 1) Jeżeli wykonawca, ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w przypadku braku dokumentów wymienionych wczęść IV.II S.I.W.Z. wg rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 października 2018 r. w sprawierodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu oudzielenie zamówienia (Dz.U. z 2020 r., poz. 1282), zamiast tych dokumentów składa dokumentlub dokumenty inne równoważne wystawione w kraju, w którym podmiot, ma siedzibę lub miejscezamieszkania. 2) Jeżeli wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotówna zasadach określonych w art. 22a, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, składa w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione wczęść IV.II S.I.W.Z. wg rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 października 2018 r. w sprawierodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu oudzielenie zamówienia, zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty dla tychpodmiotów wystawione w kraju, w którym podmiot, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Wprzypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który polega na zdolnościachlub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a, zamawiający może zwrócić siędo właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnychinformacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4) Pozostałe dokumenty i oświadczeniawykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,składa zgodnie z wytycznymi w S.I.W.Z. Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej - stanowiącego załącznik nr 8 do S.I.W.Z., wprzypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz zoświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcąnie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, składa oświadczenie wterminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86ust. 5 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto (C) 60,00
Czas reakcji na sprawdzenie prawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego w miejscu jego instalacji (T) 10,00
Termin płatności dla faktury VAT (F) 10,00
Długość terminu do dokonania korekty obliczenia należności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości wskazań układu pomiarowo-rozliczeniowego na skutek pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego (K) 5,00
Obsługa klienta (helpdesk, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą) (O) 5,00
Długość dodatkowego terminu płatności wyznaczonego przez Wykonawcę w przypadku zwłoki Zamawiającego w płatności wynagrodzenia za energię cieplną, przekraczającej jeden miesiąc (P) 5,00
Długość okresu wypowiedzenia umowy w przypadku jednostronnego rozwiązania umowy przez Wykonawcę w przypadku zwłoki Zamawiającego w płatności za energię cieplną, przekraczającej jeden miesiąc (W) 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zawarte są w paragrafie 5 ust. 3 Istotnych postanowień umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH (NAPODSTAWIE PRZEPISU PRAWA) Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe, by mogła/mógłPani/Pan załatwić sprawę w Urzędzie m.st. Warszawy. Mogą być przetwarzane w sposóbzautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Kto administruje moimi danymi? • AdministratoremPani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st.Warszawy, z siedzibą w Warszawie (00-950), Pl. Bankowy 3/5. • Na pytania dotyczące sposobu izakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a także o przysługujące Pani/Panu prawa odpowie InspektorOchrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy. Proszę je wysłać na adres: iod@um.warszawa.pl.Dlaczego moje dane są przetwarzane? • Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj.ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niejwydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych,ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępiedo informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramachsprawowania władzy publicznej. • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubieganiasię o udzielenie zamówienia publicznego. • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jestobowiązkowe. Jeśli Pani/Pan tego nie zrobi, nie będziemy mogli zrealizować Pana/Pani sprawy . Jakdługo będą przechowywane moje dane? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czaswymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówieńpublicznych, tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przezokres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Potem,zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego. Kto może mieć dostęp do moichdanych? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) podmioty, którym Administratorpowierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności: • podmioty świadczące na rzecz Urzędum.st. Warszawy usługi informatyczne, pocztowe; • każdy zainteresowany odbiorca - informacje oWykonawcach, którzy uczestniczyli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego są jawnena podstawie ustawy Pzp oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej. • podmioty upoważnione napodstawie przepisów prawa; b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostępnidane osobowe na podstawie przepisów prawa; Jakie mam prawa w związku z przetwarzaniem moichdanych? • Ma Pani/Pan prawo do: 1. dostępu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tychdanych; 2. żądania sprostowania (poprawienia) danych osobowych; 3. żądania usunięcia danychosobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: • dane nie są już niezbędne docelów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane; • nie ma podstawy prawnej doprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych; • wniosła Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i niewystępują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania; • Pani/Pana dane przetwarzane sąniezgodnie z prawem; • Pani/Pana dane muszą być usunięte, by wywiązać się z obowiązkuwynikającego z przepisów prawa. 4. żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; 5.sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następująceprzesłanki: • zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją; • dane przetwarzane są wcelu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzypublicznej powierzonej Administratorowi, z wyjątkiem sytuacji, w której Administrator wykażeistnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzędnychwobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń; 6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych wprzypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie m.st. WarszawyPani/Pana danych osobowych. • Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych. 1.Otwarcie ofert jest jawne. 2. Zamawiający rozpocznie sesję otwierania ofert złożonych w systemie, wdniu 22.12.2020r. o godzinie 10:30 3. W celu obejrzenia sesji otwarcia wykonawca musi w karciepostępowania (dostępnej w strefie publicznej systemu https://zamowienia.um.warszawa.pl lub pozalogowaniu do systemu) uruchomić podgląd sesji poprzez przycisk „Obejrzyj Publiczną SesjęOtwarcia Ofert”. Po uruchomieniu przycisku wykonawca musi postępować zgodnie z komunikatamipojawiającymi się na ekranie. 4. Z uwagi na zagrożenie epidemiczne zamawiający zapewni jawnośćsesji otwarcia ofert za pośrednictwem transmisji online pod linkiem: https://www.youtube.com/channel/UCgunI_xCL9djbij3BHmyghg/featured 5. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiającyzamieści na platformie zakupowej https://zamowienia.um.warszawa.pl zamawiającego oraz na stronieinternetowej zamawiającego www.ursus.warszawa.pl informacje dotyczące: 1) kwoty, jaką zamierzaprzeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli ofertyw terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatnościzawartych w ofertach.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Nowy Szelków
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI