Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
„Dostawa drzew, krzewów i bylin dla miasta Katowice”
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoKatowice
WojewództwoŚląskie
Rodzaj zamówieniaDostawy
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-05-13
ZamawiającyZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ W KATOWICACH
Data publikacji ogłoszenia2021-04-30
Numer ogłoszenia2021/BZP 00044313
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044313 z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy „Dostawa drzew, krzewów i bylin dla miasta Katowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003545711
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008519/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Materiał roślinny – drzewa, krzewy, byliny
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
portal.smartpzp.pl/zzm
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: portal.smartpzp.pl/zzm
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem VIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Tak
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NZI.261.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału roślinnego pn.: „Dostawa drzew, krzewów i bylin dla miasta Katowice”Ogółem Zamawiający zamierza zakupić:- drzewa - 463 sztuki- krzewy i byliny - 9070 sztukWszystkie rośliny muszą być zgodne z gatunkami i odmianami podanymi w specyfikacji przetargu, posiadać cechy charakterystyczne dla odmiany oraz spełniać bez zastrzeżeń wymagania dotyczące wielkości.Przedmiot zamówienia - zgodnie z Rozdziałem V SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03441000-3 - Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty
03451300-9 - Krzewy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-10
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz wag. Każdy z wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów wyliczoną w następujący sposób: 1) Wartość punktowa dla Kryterium Nr 1 – „CENA” ( C ) jest wyliczana wg wzoru:C = (Cmin / Cof) x 60 pktCmin – jest najniższą ceną brutto podaną w przetarguCof – jest ceną brutto podaną przez Wykonawcę w badanej ofercieC – jest liczbą punktów uzyskanych w kryterium „CENA”Maksymalna ilość punktów uzyskana w kryterium „CENA” wynosi 60 pkt.2) Wartość punktowa dla Kryterium Nr 2 „Podwyższenie wysokości kary umownej za zwłokę w dostarczeniu rzeczy bez wad stwierdzonych w protokole odbioru przedmiotu zamówienia (K)” – waga 40 % (40 pkt).Sposób obliczenia punktów dla Kryterium Nr 2 (K):Zamawiający wymaga minimalnej kary umownej za zwłokę w dostarczeniu rzeczy bez wad stwierdzonych w protokole odbioru przedmiotu zamówienia - w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto / wartości brutto umowy wskazanego/wskazanej w § 4 umowy za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad, o których mowa w § 3 ust. 6 projektu umowy (Załącznik nr 10 do SIWZ). Wykonawca, który zadeklaruje 0,2% kary otrzyma 0 (zero) punktów.Za każde podwyższenie kary umownej o 0,1% Wykonawca otrzyma 5 pkt.Maksymalne podwyższenie kary umownej do 1,0%.Za maksymalne podwyższenie kary umownej do 1,0% wartości wynagrodzenia brutto / wartości brutto umowy wskazanego/wskazanej w § 4 umowy za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad Wykonawca otrzyma maksymalną ilość 40 punktów, co stanowić będzie 40% wagi łącznej oceny oferty.Brak deklaracji ze strony Wykonawcy skutkować będzie przyjęciem minimalnej wysokości kary tj. 0,2% czyli 0 (zero) punktów za Kryterium Nr 2.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Podwyższenie wysokości kary umownej za zwłokę w dostarczeniu rzeczy bez wad stwierdzonych w protokole odbioru przedmiotu zamówienia (K)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nieposiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy ci występujący wspólnie, (np. spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz w niniejszej SWZ.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.3. Określenie warunków udziału w postępowaniu: 3.1. zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną dostawę związaną z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł.Uwaga - Wykonawca powinien złożyć:a) wykaz dostaw - zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ,b) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,c) oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie „B”,d) w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie „a”, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w punkcie „b”
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz dostaw (Załącznik Nr 6 do SWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji potwierdzających dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie (Załącznik Nr 7 do SWZ) Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat wobec urzędu skarbowego, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wykonawca składa Oświadczenie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że przed upływem terminu składania ofert, wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.2. Oświadczenie (Załącznik Nr 7 do SWZ) Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wobec ZUS lub KRUS, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wykonawca składa Oświadczenie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że przed terminem składania ofert dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.3. Oświadczenie (Załącznik nr 7 do SWZ) Wykonawcy o:- braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;- braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;- niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1170 z późn. zm.);
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wraz z ofertą (wzór OFERTY stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ wykonawca składa:1) Formularz cenowy - drzewa – Załącznik Nr 2 do SWZ.2) Formularz cenowy – krzewy i byliny – Załącznik Nr 3 do SWZ.3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ).4) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ).5) W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) (podpisującą ofertę w imieniu Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, ustanowioną do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego)nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy lub jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów, Zamawiający wymaga złożenia (wraz z Ofertą) oryginału Pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem elektronicznym osoby (lub osób) uprawnionej do udzielania pełnomocnictwa.6) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z zasadami ich reprezentacji. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem elektronicznym.7) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi złożyć (wraz z Ofertą) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik Nr 8 do SWZ. Oryginał zobowiązania należy złożyć w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego podpisem elektronicznym oraz dowody, że osoba podpisująca takie zobowiązanie jest uprawniona do działania w imieniu podmiotu. 8) Oświadczenie (Załącznik Nr 7 do SWZ) Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat wobec urzędu skarbowego, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wykonawca składa Oświadczenie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że przed upływem terminu składania ofert, wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.9) Oświadczenie (Załącznik Nr 7 do SWZ) Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wobec ZUS lub KRUS, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wykonawca składa Oświadczenie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że przed terminem składania ofert dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.10)Oświadczenie (Załącznik nr 7 do SWZ) Wykonawcy o:- braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;- braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;- niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1170 z późn. zm.);
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli w zakresie określonym w pkt 3.2 co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dysponuje wymaganą zdolnością techniczną lub zawodową. Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania warunku udziału przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy bądź innego dokumentu regulującego współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić gdy:1) Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie przedmiotu zamówienia,2) nastąpi ustawowa zmiana obowiązującej stawki VAT,3) zaistniały przyczyny, których następstwem jest niedochowanie terminu umownego określonego w § 2 (działanie siły wyższej w szczególności: wojna, zamieszki, rewolucje i sabotaż, katastrofy naturalne takie jak silne burze, huragany, trzęsienia ziemi, powodzie, wyładowania atmosferycznych, wybuchy, pożar, zniszczenie maszyn, fabryk lub wszelkiego typu instalacji, bojkoty, strajki, działania władzy lub działania innych sił natury).3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić również w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 2 Ustawy Pzp.4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.5. Strona występująca o istotną zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.6. Strona, która nie wykonała zobowiązań z przyczyny zaistnienia siły wyższej, o ile będzie to możliwe, niezwłocznie po zaistnieniu siły wyższej oraz po powzięciu wiadomości o jej wpływie na wykonanie Umowy, powiadomi drugą stronę o powyższym wydarzeniu i jego wpływie na jej zdolność do realizacji Umowy, a także ma obowiązek zawiadomić o ustaniu przyczyny opóźnienia.7. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu pkt. 1 i 3 oraz ust. 3 wydłużeniu może ulec termin wykonania umowy, jednak nie dłużej niż o czas trwania tych okoliczności lub czas potrzebny do realizacji zleceń.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-13 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: portal.smartpzp.pl/zzm
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-13 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Częstochowa
Lokalizacja zleceniaśląskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam.
Szukam pracy chałupniczej.
Czekam na kontakt.
Pozdrawiam.