Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji – postepowanie nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 47-851-20-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przemieszczania/holowania pojazdów i ich części na koszt Policji – postepowanie nr 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ba734c1-a8b8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014111/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Holowanie pojazdów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://slaska-policja.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl w zakładce „Pytania/Informacje”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. 3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Załączniki”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem https://slaska-policja.eb2b.com.pl. do konkretnego Wykonawcy.4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.f) Dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 50 MB w formatach: .pdfg) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.h) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.6. Poniżej została określona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez system.b) w zakładce „Postępowania”, „Lista postępowań otwartych” należy wybrać niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „zgłoś się do udziału w postępowaniu” przejść do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu.c) po wypełnieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KATOWICACH dla uczestników postępowań o udzielenie zamówień publicznych, Wykonawców oraz innych osób których dane osobowe pozyskano w związku z ubieganiem się o udzielenie zamówienia bądź w związku z realizacją zamówienia przez Wykonawcę. Pouczenie wynikające z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2380-75,93/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę, holowanie pojazdów służbowych Policji na terenie KMP Częstochowa oraz Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji,
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KMP Gliwice oraz Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji na terenie KMP Gliwice
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KPP Mikołów
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji na terenie KMP Mysłowice
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 tony, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KMP Piekary Śląskie oraz Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC od 3,5 tony do 12 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji na terenie KMP Piekary Śląskie
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych, na terenie KPP Tarnowskie Góry
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KMP Rybnik
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Holowanie pojazdów, części pojazdów o DMC do 3,5 ton, zabezpieczonych do celów procesowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez inne jednostki Policji, za pośrednictwem jednostki Policji, z którą zawarta została umowa na parking wskazany przez daną jednostkę Policji, holowanie pojazdów służbowych Policji, na terenie KPP Żywiec
4.2.6.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę dla każdego z zadań odrębnie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie kryteriów:a) cena oferty brutto – 80 %b) czas oczekiwania na pomoc drogową – 20 %co łącznie daje - 100%.2. Ocena ofert. Oceniane będą tylko oferty niepodlegające odrzuceniu - ważne dla każdego z zadań odrębnieY = A+Bgdzie:Y – Suma punktów badanej ważnej oferty A – cena oferty brutto – 80%, co odpowiada 80 pktB – czas oczekiwania na pomoc drogową – 20%, co odpowiada 20 pkt co daje łącznie 100 pktO wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa ilość punktów uzyskanych łącznieza kryteria A i B4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4