Dostawa drzew i krzewów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa drzew i krzewów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-01
  • ZamawiającyZakład Usług Komunalnych w Radomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00022813
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa drzew i krzewów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141256865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sucha 15

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuk.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.radom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samorządowa jednostka orgamozacyjna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drzew i krzewów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e3ba7ba-8d55-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002372/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa drzew i krzewów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.zuk.radom.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.bip.zuk.radom.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będziekomunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnychsporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały zawarte w rozdziale XI i XIISWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016 z późniejszymi zmianami), dalej „RODO”, informuję, że: - W przypadku powzięciainformacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowyna „Dostawę drzew i krzewów” Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesieniaskargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.- Podanie przezPanią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania danych osobowychstanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będąprofilowane... administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Usług Komunalnych wRadomiu ul. Sucha 15, 26-600 Radomtel.48/389 26 30 fax. 48/ 389 26 31.. w sprawach z zakresuochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych ZakładuUsług Komunalnych w Radomiu oraz pod adresem e-mail: iod.kontakt@zuk.radom.pl .. Pani/Panadane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego : „Dostawę drzew i krzewów” prowadzonym wtrybie zamówienia klasycznego.. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawyPrawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; .. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy,okres przechowywania obejmuje ten termin; .. obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; .. w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO;.. posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowychPani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danychosobowych **;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;.. nieprzysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Wystąpienie zżądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzaniadanych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Wtrakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdywykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałobyniewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazaniadodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub datyzakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.TP.26.5.2021.IS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 218499,44 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzew i krzewów niezbędnych do nasadzenia naterenach parków, skwerów i innych terenów miasta Radomia, obsługiwanych przez Zakład UsługKomunalnych w roku 2021 DZREWA1 Klon Jawor odm. „Brilliantissimum” lub „Leopoldii’ Acerpseudoplatanus „Brilliantissimum” ‘Leopoldii’ szt 11 2 Lipa drobnolistna Tilia cordata szt 13Obwód pnia min.12 cm wys. min 2,5 m3 Jarząb pospolity ‘Fastigiata’ Sorbus aucuparia‘Fastigiata’ szt 25 Obwód pnia min.10 cm wys. min 2,0 m4 Wiśnia piłkowana (japońska) Cerasusserrulata szt13 Obwód pnia min.10 cm wys. min 2,0 m5 Brzoza brodawkowata odm. „Youngi”Betula pendula „Youngi” szt 6 Obwód pnia min.10 cm wys. min 2,0 m6 Głóg pośredni odm.Pauls Scarlet 'Paul's Scarlet' szt 2 Obwód pnia 12 cm wys.min.2,5m7 Dąb szypułkowy odm.Kolumnowa „Quercus robur” szt2 Obwód pnia min.10 cm wys. min 2,0 m8 Grab kolumnowy‘Fastigiata’ Carpinus betulus ’Fastigiata’ szt5 Wys. min. 2 m. Obwód szyi korzeniowej 10 cm.9Kasztanowiec pospolity, zwyczajny „Aesculus hippocastanum” szt4 Obwód pnia 12 cmwys.min.2,5m10 Platan klonolistny „Platanus acerifolia” szt11 Obwód pnia 12 cmwys.min.2,5m11 Wierzba biała „Salix alba” szt20 Obwód pnia min.10 cm wys. min 2,0mKRZEWY1 Dereń właściwy Cornus mas szt122 Wys. sadzonki min. 60 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 03452000-3 - Drzewa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03451300-9 - Krzewy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty spełniające formalne wymagania, określone w niniejszej SWZ,będą oceniane według następujących kryteriów:L.p. Kryterium *Waga1 Cena 60%2 Termin dostawy40%* przyjęto zasadę, że 1%=1pkt2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która uzyskanajwiększą liczbę punktów.3. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadzekryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.4.Zamawiający będzie oceniał oferty, przyznając im punkty, z zastosowaniem następujących zasad iwzorów:1) Cena (C)Maksymalna liczba punktów uzyskanych w kryterium cena - 60 pktOferty zostanąprzeliczone według podanego poniżej wzoru: Najniższa oferowana cenaCena = --------------------------------------x 100 pkt x 60% Cena badanej oferty2) Termin dostawy (T.d.)Ocena przeprowadzona zostaniena podstawie podanego w druku formularza ofertowego terminu dostawy zamawianych roślin,maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania – 40 pkt. Zamawiający wymaga dostarczeniaprzedmiotu zamówienia maksymalnie w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Zamawiającyprzyzna dodatkowo punkty w niniejszym kryterium oceny ofert za skrócenie powyższego terminudostawy Punkty zostaną przyznane w podany poniżej sposób:- do 7 dni od daty podpisania umowy –otrzyma 0 punktów T.d.- do 5 dni od daty podpisania umowy – otrzyma 20,00 punków T.d.- do 2 dni oddaty podpisania umowy – otrzyma 40,00 punktów T.d.T.d.- liczba punktów za kryterium termin dostawyzamawianych roślin.Łączna maksymalna liczba punktów z poszczególnych kryteriów - 100 pkt. Oferta,która otrzyma największą, łączną ilość punktów, uznana zostanie za najkorzystniejszą w oparciu oponiższy wzór S = C* + T. d.** – największa ilość punktów (S).C* - CenaT. d.**- Termin dostawy5.Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom SWZ.6. Jeżeli niemożna wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sambilans ceny i innych kryteriów oceny ofert zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższącena, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie zamawiający wzywa wykonawców, którzyzłożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. 7. W tokubadania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treścizłożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacjidotyczących złożonej oferty oraz dokonanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem sytuacjiopisanych w art. 248 ustawy PZP.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu nazasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającegowarunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzeniaokreślonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lubfinansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lubzawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. Zamawiający, wstosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu dowarunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, nie dopuszcza łącznego spełnieniawarunku przez Wykonawcę. Co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia musi spełniać powyższy warunek.4. Zamawiający może na każdymetapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeliposiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowaniezasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarczeWykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy zWykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonająposzczególni Wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw dowykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranejoferty w zakresie uregulowanym w art. 455 z wyłączeniem ust.1 pkt.2 lit. a ustawy Pzp orazwskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-01 12:20

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zuk radom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-01 12:25

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu plastiku - Kobyłka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Dzień dobry Posiadam 2 tony plastiku hdpe i ldpe. Plastik jest spakowany w worki i kartony, pochodzi z działalności produkcyjnej. Bardzo proszę o informację czy są Państwo zainteresowani skupem, odbiorem plastiku z Kobyłki (pod warszawą) oraz przybliżoną cenę.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI