Dostawa drzew i krzewów

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa drzew i krzewów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadom
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-09-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Usług Komunalnych w Radomiu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-03
  • Numer ogłoszenia580695-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 580695-N-2020 z dnia 2020-09-03 r.

Zakład Usług Komunalnych w Radomiu: Dostawa drzew i krzewów
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Radomiu, krajowy numer identyfikacyjny 14125686500000, ul. ul. Sucha  15 , 26-600  Radom, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483892630, , e-mail sekretariat@zuk.radom.pl, , faks 483892631.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zuk.radom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
tak

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.zuk.radom.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca, osobiście
Adres:
Zakład Usług Komunalnych w Radomiu ul.Sucha 15 26-600 Radom

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drzew i krzewów
Numer referencyjny: DA.26.13.2020.IS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzew i krzewów niezbędnych do nasadzenia na terenach parków skwerów i innych terenów miasta Radomia obsługiwanych przez Zakład Usług Komunalnych w Radomiu w roku 2020 wg poniższej specyfikacji: DrzewaL.p. Nazwa polska Nazwa łacińska Ilość/sztuk Wielkość1. Kasztanowiec czerwony Aesculus x carnea 6 Obwód pnia min.10 cm , wys. 2m2. Kasztanowiec zwyczajny Aesculus hippocastanum 1 Obwód pnia 12cm., wys. 2,53. Świerk srebrzysty Picea pungens 1 Wys. min.1.5m4. Grab pospolity ‘Fastigiata’ Carpinus betulus’Fastigiata’ 8 Wys. min. 2,5m. Obwód szyi korzeniowej 12cm.5. Grab kolumnowy ‘Fastigiata’ 5 Wys. min. 2 m. Obwód szyi korzeniowej 12cm.6. Buk pospolity ‘Dawyck’ Fagus sylvatica ‘Dawyck’ 2 Wys. min. 2,5m. Obwód szyi korzeniowej 12cm.7. Buk kolumnowy ‘Dawyck Gold’ 4 Obwód pnia min.12 cm wys. min 2,0 m8. Wiąz szypułkowy Ulmus laevis 3 Obwód pnia min.12 cm wys. min 2,5 m9. Głóg pośredni Crataegus ‘Paul Scarlet’ 7 Wys. min. 2-2,5 m Obwód pnia 12cm.10. Klon pospolity Royal Red Acer platanoides’ 'Royal Red' 2 Wys. min. 2,5m. Obwód pnia 12cm. Forma naturalna.11. Klon czerwony Acer rubrum 1 Wys. min. 2,5 m. Obwód pnia min. 12cm.12. Klon jawor ‘Leopoldii’ Acer pseudoplatanus ‘Leopoldii’ 1 Wys. min. 2,5m. Obwód pnia 12cm.13. Brzoza papierowa Betula papyrifera 7 Wys.min.2.5m. Obwód pnia 12-14cm.14. Brzoza pożyteczna Betula utilis 1 Wys. min. 2,5m. Obwód pnia 12-14cm.15. Choina kanadyjska Tsuga canadensis 1 Wys. min 2m16. Modrzew europejski Larix decidua 1 Obwód pnia 12-14cm. Wys.min.3m.17. Sosna czarna Pinus nigra 2 Wys. min. 1,5m18. Jodła koreańska Abies koreana 2 Obwód pnia na wys. 1m – 6cm19. Wiąz kolumnowy ‘Wredei’ Ulmus x hollandica 'Wredei' 3 Wys. min. 2m, obwód pnia20. Jarząb pospolity ‘Fastigiata’ Sorbus aucuparia ‘Fastigiata’ 6 Obwód pnia 12 cm wys.min.2,5m21. Dąb kolumnowy ‘Fastigiata’ Quercus robur ‘Fastigiata’ 1 Wys.min. 2 m Obwód pnia w szyi korzeniowej 12cmKrzewy L.p. Nazwa polska Nazwa łacińska Ilość/sztuk Wielkość1 2 3 4 51 Cis pospolity ‘Fastigiata’ Taxus baccata ‘ Fastigiata 88 Wys. sadzonki min.60cm2 Różanecznik Rhododendron ‘America’ , ‘Album Novum’ 5 Wys. sadzonki min.40 cm Materiał roślinny powinien być w I wyborze i spełniać wymagania zgodnie z zaleceniami jakościowymi określonymi przez Związek Szkółkarzy Polskich oraz spełniać poniższe wymagania jakościowe:1. Wszystkie rośliny muszą być zgodne z gatunkami i odmianami podanymi w specyfikacji zapytania, posiadać cechy charakterystyczne dla odmiany oraz spełniać bez zastrzeżeń wymagania dotyczące wielkości.2. Każda partia roślin musi być oznaczona etykietą zawierającą pełną nazwę rośliny, w tym nazwę łacińską oraz ilość sztuk w partii.3. Rośliny w kontenerach mogą być uprawiane w tym samym pojemniku nie dłużej niż przez dwa lata.4. Wielkość kontenera musi być proporcjonalna do wielkości i gatunku rośliny. Podłoże w kontenerze musi być dobrze przerośnięte korzeniami.5. Bryła korzeniowa powinna być wilgotna i nieuszkodzona. 6. Dopuszczalne są drzewa z bryłą korzeniową, w kontenerach lub w alternatywnych opakowaniach przeznaczonych do uprawy roślin. Bryły drzew o obwodzie pnia 12 cm i powyżej należy zabezpieczyć jutą i drucianą siatką nieocynkowaną.7. Dopuszczalne są krzewy z gołym systemem korzeniowym zabezpieczone hydrożelem (system korzeniowy musi posiadać liczne drobne korzenie odchodzące od korzenia głównego) lub w alternatywnych opakowaniach przeznaczonych do uprawy roślin.8. Wielkość bryły korzeniowej musi być proporcjonalna do wielkości rośliny lub obwodu pnia mierzonego na wysokości 1 m nad szyją korzeniową. Bryła korzeniowa musi być dobrze przerośnięta korzeniami.9. Drzewa z bryłą korzeniową o obwodzie pnia do 12 cm muszą być co najmniej 2 razy przesadzane, od 12 cm obwodu co najmniej 3 razy przesadzane.10. Pnie drzew z obwodem pnia 10 cm muszą mieć co najmniej 200cm, pnie z obwodem 12cm i powyżej 250cm wysokości, a odmiany kolumnowe min.200 cm. Przewodnik musi być prosty i nie odbiegać w żadnym miejscu o więcej niż 5 cm od osi łączącej szyję korzeniową z koroną. Kora drzewa nie może być zwiotczała lub zmarznięta.11. Kształt i charakter gałęzi korony musi być odpowiedni dla deklarowanej odmiany, wieku i wielkości drzewa.12. Korona nie może mieć więcej niż jednego pędu głównego. Pęd główny nie może być uszkodzony, musi tworzyć bezpośrednią kontynuację pnia. Wyjątkiem są odmiany rosnące naturalnie w sposób kulisty, szeroki lub zwisający.13. Żadna z gałęzi nie może być w miejscu, gdzie wyrasta z pędu głównego, szersza niż pęd główny w tym samym miejscu.14. Korona nie może mieć widlastych rozgałęzień (oprócz odmian, gdzie jest to naturalne – na przykład dęby, graby), grożących rozłamaniem korony w późniejszym wieku drzewa.15. Korona drzewa o obwodzie pnia ponad 12 cm musi zawierać co najmniej 5 gałęzi, oprócz drzew, które w młodym wieku rzadko się rozgałęziają. Za gałąź nie można uznać pędu jednorocznego; gałęzie muszą mieć co najmniej dwa lata.16. Drzewa stożkowate ogałęzione od ziemi oraz drzewa soliterowe muszą osiągnąć określą w tabeli wysokość.17. Krzewy powinny być uprawiane w substracie torfowym.18. Krzewy liściaste powinny być prawidłowo rozkrzewione, przycięte i posiadać określoną min. Ilość pędów zgodnie z tabelą część II załącznik nr.1 19. Krzewy nie mogą mieć nadmiernie wyciągniętych pędów, nie mogą być przerośnięte.20. Zamawiający nie przyjmie krzewów, które nie były cięte w celu rozkrzewienia.21. Krzewy muszą posiadać odpowiedni pokrój, dobrze wykształcone pąki liściowe i odpowiednio duży system korzeniowy. Korzenie nie mogą być zbyt zbite (sfilcowane), pojemnik zaś musi mieć wielkość proporcjonalną do rozmiarów rośliny.Wady niedopuszczalne:1. Silne uszkodzenia mechaniczne łodyg, pąków i korzeni.2. Korzenie skręcone w spiralę.3. Uszkodzenia spowodowane zła, lub późną interwencją (na przykład późnym usunięciem bocznych pędów, zbyt silnych gałęzi lub bocznych pędów przy pniu). Niedopuszczalne są również jakiekolwiek inne świeże uszkodzenia gałęzi i pnia. 4. Martwice i pęknięcia kory.5. Drzewa z obciętymi podczas wykopywania korzeniami o średnicy większej niż 2cm.6. Krzewy z jednym/dwoma głównymi korzeniami bez licznych korzeni bocznych.7. Objawy będące skutkiem niewłaściwego nawożenia i agrotechniki.8. Ślady żerowania szkodników.9. Oznaki chorobowe.10. Uszkodzenia lub przesuszenia bryły korzeniowej(luźna bryła).11. Dostarczanie roślin sadzonych bezpośrednio przed wysyłką lub w takim okresie, że rośliny nie miały przed wysyłką możliwości utworzenia wystarczającej ilości korzeni w kontenerze.12. Listwa mrozowa.13. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, nieuszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny.Warunki dostawy1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt maximum w 2 partiach.2. Zamawiający dokona odbioru przedmiotu dostawy we własnej siedzibie, tj. : Radom Zakład Usług Komunalnych ul. Sucha 15. 3. Zamawiający dokona rozładunku drzew, krzewów we własnym zakresie.4. Zamawiający w chwili odbioru dostawy dokona szczegółowej kwalifikacji dostarczonego materiału roślinnego (podda losowo co najmniej jedną roślinę z dostarczanej partii kontroli jakości systemu korzeniowego, nawet jeśli będzie to oznaczać zniszczenie rośliny np. przez celowe usunięcie podłoża z korzeni). Zamawiający nie ma obowiązku zapłacić Wykonawcy za rośliny zniszczone.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obejrzenia roślin u Wykonawcy przed dostawą. Miejsce, termin dostawy oraz ilość poszczególnych partii materiału roślinnego z wyszczególnieniem gatunków Wykonawca winien uzgodnić na bieżąco z Zamawiającym.

II.5) Główny kod CPV: 03452000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
03451300-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 7
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - na druku załącznik nr 4 do SIWZ, z chwilą zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 2. Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika – w formie załącznika nr 2 do oferty. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych – w formie załącznika nr 3 do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam niani dla córki - Józefów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam niani dla córki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI