Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Cewicach w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W CEWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220274550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 65
1.5.2.) Miejscowość: Cewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598613248
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zs.cewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zs.cewice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Cewicach w roku szkolnym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4072c074-e936-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127750
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002543/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół w Cewicach w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: sekretariat@zs.cewice.pl
https//epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół w Cewicach, 84 -312 Cewice, ul. W. Witosa 65;
b) W podmiocie jest wyznaczona osoba nadzorująca przestrzeganie zasad ochrony danych - inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół w Cewicach jest Pani Anna Cykman, kontakt: anka.cykman@gmail.com;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą Pzp”;
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Do spraw nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji warunków zamówienia mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) oraz przepisy Kodeksu cywilnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSC.26.2.2021.
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 429886,60 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 408828,69 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA ZIEMNIAKÓW - ziemniaki jadalne, odmiana biała, niepastewne, skórka bez zielonych zabarwień, bez kiełkujących oczek - 9.000 kg, średnia częstotliwość dostawy - 1 raz w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 8.00
4.2.5.) Wartość części: 10285,70 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena (Koszt) 60%
2 Warunki płatności 40%
18.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 18.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1. Cena (koszt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof – cena podana w badanej ofercie
2. Warunki płatności:
Liczba punktów = (Wof/Wmax) * 100 * waga
Gdzie:
- Wof – najkrótszy termin płatności podany w badanej ofercie
- Wmax – najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert
Minimalny termin płatności wynosi: 14 dni od dnia doręczenia faktury.
Maksymalny termin płatności wynosi: 30 dni od dnia doręczenia faktury.
Całkowita liczba uzyskanych przez badaną ofertę punktów
= [(Cmin/Cof) * 100 * waga] + [(Wof/Wmax) * 100 * waga]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA JAJEK - jaja świeże, powinny mieć wielkość L
i klasę I – 10.000 szt., średnia częstotliwość dostawy – od 2 do 3 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 6.30 do 8.00 – przedmiot tej części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1. Termin przydatności do spożycia powinien wynosić minimum 28 dni od dnia dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 6190,48 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena (Koszt) 60%
2 Warunki płatności 40%
18.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 18.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1. Cena (koszt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof – cena podana w badanej ofercie
2. Warunki płatności:
Liczba punktów = (Wof/Wmax) * 100 * waga
Gdzie:
- Wof – najkrótszy termin płatności podany w badanej ofercie
- Wmax – najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert
Minimalny termin płatności wynosi: 14 dni od dnia doręczenia faktury.
Maksymalny termin płatności wynosi: 30 dni od dnia doręczenia faktury.
Całkowita liczba uzyskanych przez badaną ofertę punktów
= [(Cmin/Cof) * 100 * waga] + [(Wof/Wmax) * 100 * waga]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA WARZYW, OWOCÓW I ORZECHÓW - asortyment różny, zgodnie
z opisem przedmiotu tej części zamówienia w Załączniku nr 1., średnia częstotliwość dostawy od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 8.00. Owoce tzw. deserowe dostarczane powinny być w ilościach ściśle określonych w danym zapotrzebowaniu
4.2.5.) Wartość części: 112348,57 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena (Koszt) 60%
2 Warunki płatności 40%
18.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 18.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1. Cena (koszt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof – cena podana w badanej ofercie
2. Warunki płatności:
Liczba punktów = (Wof/Wmax) * 100 * waga
Gdzie:
- Wof – najkrótszy termin płatności podany w badanej ofercie
- Wmax – najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert
Minimalny termin płatności wynosi: 14 dni od dnia doręczenia faktury.
Maksymalny termin płatności wynosi: 30 dni od dnia doręczenia faktury.
Całkowita liczba uzyskanych przez badaną ofertę punktów
= [(Cmin/Cof) * 100 * waga] + [(Wof/Wmax) * 100 * waga]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW - mięso i wędliny powinny być świeże, bez krwawych wylewów, bez obcych zapachów, powinny posiadać naturalną barwę, charakterystyczną dla danego rodzaju mięsa, czy wędliny. Zawartość mięsa w wędlinie - nie mniejsza od 80%. Przedmiot tej części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1. Średnia częstotliwość dostawy wynosi od 3 do 5 razy w tygodniu (oprócz niedziel i świąt)
w godzinach od 6.30 do 8.00. Dopuszcza się różnicę w ilościach pomiędzy złożonym zamówieniem, a dostawą nie więcej niż 500 g. Termin przydatności do spożycia powinien wynosić minimum
3 dni od dnia dostawy.
4.2.5.) Wartość części: 110873,33 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena (Koszt) 60%
2 Warunki płatności 40%
18.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 18.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1. Cena (koszt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof – cena podana w badanej ofercie
2. Warunki płatności:
Liczba punktów = (Wof/Wmax) * 100 * waga
Gdzie:
- Wof – najkrótszy termin płatności podany w badanej ofercie
- Wmax – najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert
Minimalny termin płatności wynosi: 14 dni od dnia doręczenia faktury.
Maksymalny termin płatności wynosi: 30 dni od dnia doręczenia faktury.
Całkowita liczba uzyskanych przez badaną ofertę punktów
= [(Cmin/Cof) * 100 * waga] + [(Wof/Wmax) * 100 * waga]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA RYB I ICH PRZETWORÓW – ryby i ich przetwory powinny być świeże, bez obcych zapachów, posiadać naturalną barwę charakterystyczną dla danego gatunku ryby lub jej przetworu. Przedmiot zamówienia tej części został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1. Średnia częstotliwość dostawy wynosi 1 raz w tygodniu w godzinach od 7.00 do 8.00 (oprócz niedziel i świąt). Termin przydatności do spożycia powinien wynosić minimum 30 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu.
4.2.5.) Wartość części: 46709,52 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena (Koszt) 60%
2 Warunki płatności 40%
18.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 18.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1. Cena (koszt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof – cena podana w badanej ofercie
2. Warunki płatności:
Liczba punktów = (Wof/Wmax) * 100 * waga
Gdzie:
- Wof – najkrótszy termin płatności podany w badanej ofercie
- Wmax – najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert
Minimalny termin płatności wynosi: 14 dni od dnia doręczenia faktury.
Maksymalny termin płatności wynosi: 30 dni od dnia doręczenia faktury.
Całkowita liczba uzyskanych przez badaną ofertę punktów
= [(Cmin/Cof) * 100 * waga] + [(Wof/Wmax) * 100 * waga]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA NABIAŁU – asortyment różny zgodnie z opisem przedmiotu tej części w Załączniku nr 1. Średnia częstotliwość dostawy – od 3 do 5 razy w tygodniu w godzinach od 7.00 do 8.00. W przypadku jogurtów i serków Zamawiający zastrzega sobie prawo podania dokładnej ilości towaru w dzień poprzedzający dostawę do godziny 1330. Termin przydatności do spożycia powinien wynosić minimum 10 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego asortymentu.
4.2.5.) Wartość części: 39771,43 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena (Koszt) 60%
2 Warunki płatności 40%
18.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 18.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1. Cena (koszt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof – cena podana w badanej ofercie
2. Warunki płatności:
Liczba punktów = (Wof/Wmax) * 100 * waga
Gdzie:
- Wof – najkrótszy termin płatności podany w badanej ofercie
- Wmax – najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert
Minimalny termin płatności wynosi: 14 dni od dnia doręczenia faktury.
Maksymalny termin płatności wynosi: 30 dni od dnia doręczenia faktury.
Całkowita liczba uzyskanych przez badaną ofertę punktów
= [(Cmin/Cof) * 100 * waga] + [(Wof/Wmax) * 100 * waga]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA PIECZYWA – asortyment różny, szczegółowy opis przedmiotu tej części zamówienia zawarto w Załączniku nr 1. Dostawa powinna odbywać się do godziny 8.00 dnia następnego od złożenia telefonicznego zamówienia (wyjątki stanowi dostawa poniedziałkowa lub następująca po okresie wolnym od zajęć w szkołach, zamówiona wcześniej). Termin przydatności do spożycia pieczywa, bułek i bułek słodkich, pączków powinien wynosić minimum 3 dni od dnia dostawy oraz minimum 30 dni od dnia wskazanego na etykiecie danego produktu
w przypadku bułki tartej.
4.2.5.) Wartość części: 15133,33 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena (Koszt) 60%
2 Warunki płatności 40%
18.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 18.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1. Cena (koszt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof – cena podana w badanej ofercie
2. Warunki płatności:
Liczba punktów = (Wof/Wmax) * 100 * waga
Gdzie:
- Wof – najkrótszy termin płatności podany w badanej ofercie
- Wmax – najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert
Minimalny termin płatności wynosi: 14 dni od dnia doręczenia faktury.
Maksymalny termin płatności wynosi: 30 dni od dnia doręczenia faktury.
Całkowita liczba uzyskanych przez badaną ofertę punktów
= [(Cmin/Cof) * 100 * waga] + [(Wof/Wmax) * 100 * waga]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH – oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne, produkty przemiału ziarna, skrobi i jej produktów, przyprawy oraz pozostały produkty spożywcze – przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1. Średnia częstotliwość dostawy 1-3 razy w tygodniu w godzinach od 7.00 do 8.00. Termin przydatności powinien wynosić minimum 30 dni od daty podanej na etykiecie danego produktu.
4.2.5.) Wartość części: 67516,33 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena (Koszt) 60%
2 Warunki płatności 40%
18.2. Punkty przyznawane za podane w pkt. 18.1 kryteria będą liczone według następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1. Cena (koszt)
Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga
Gdzie:
- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert,
- Cof – cena podana w badanej ofercie
2. Warunki płatności:
Liczba punktów = (Wof/Wmax) * 100 * waga
Gdzie:
- Wof – najkrótszy termin płatności podany w badanej ofercie
- Wmax – najdłuższy termin płatności spośród wszystkich ofert
Minimalny termin płatności wynosi: 14 dni od dnia doręczenia faktury.
Maksymalny termin płatności wynosi: 30 dni od dnia doręczenia faktury.
Całkowita liczba uzyskanych przez badaną ofertę punktów
= [(Cmin/Cof) * 100 * waga] + [(Wof/Wmax) * 100 * waga]
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
Lp. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową, którzy są wpisani do jednego
z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału
w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału
w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Ocena spełniania warunków udziału
w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA
Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenia zamówienia, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcę:
1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo w związku z mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189A Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250A Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165A Kodeksu karnego lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępczego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzania wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa a art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa a art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego lub przestępstwo skarbowe,
h) o których mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r.
o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) Jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo – akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1);
3) Wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) Wobec którego orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne;
5) Jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek,
że Wykonawca zawarł z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą,
że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) Jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 pzp, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy
z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.