IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 22.12.2020 do godz. 12:00. 2 Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść wadium dla każdej części zamówienia, na które/którą składana jest oferta, w wysokości wymaganej, tj. w wysokości: 10 000,- PLN (dziesięć tysięcy złotych), w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wymagane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę w przypadku formy pieniężnej wadium. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 3 Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 20 1160 2202 0000 0004 5328 6682, z tytułem:WADIUM „Przetarg na budowę instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej w Karolewie, Biedaszkach i Nakomiadach w Gminie Kętrzyn ”.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w wymaganym terminie znajdować się będzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.5 Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.6 Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 7 Zatrzymanie wadium nastąpi w przypadkach wynikających z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy.8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.9 Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą wadium w sposób niezgodny z wymogami SIWZ, zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Termin realizacji zamówienia |
10,00 |
Okres gwarancji jakości i rękojmi |
30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron umowy w formie pisemnego aneksupodpisanego przez obie strony umowy i dopuszczalne są wy-łącznie w granicach nienaruszających art. 144 ustawy Prawozamówień publicznych. 2. Z zastrzeżeniem ust.1, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy dopuszczalne są następujące zmianyzawartej umowy: a) w zakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki Vat: w przypadku zmiany obowiązującychprzepisów dotyczących podatku VAT - wynagrodzenie brut-to będzie równe dotychczasowemu wynagrodzeniu netto,powiększonemu o kwotę podatku Vat, wynikającą z zastosowania nowej stawki; b) w zakresie zmiany terminu realizacji: − wnastępstwie wykraczających poza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalnoprawnychmających wpływ na terminy wykonania przedmiotu umowy, a niewynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy –zmiana terminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; w przypadku zmianyprzepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy -zmiana terminu wykonania o czas nie-zbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; − w przypadku wprowadzeniazmian w stosunku do dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych, będących podstawą realizacji przedmiotu umowy,jeżeli wprowadzenie zmian wpływa na termin wykonania przedmiotu umowy -zmiana terminu wykonania o czas niezbędny naprawidłowe wykona-nie przedmiotu umowy; − w przypadku działania siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe doprzewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót - zmiana terminuwykonania o czas działania si-ły wyższej; w takiej sytuacji wykonawca jest obowiązany zabezpieczyć teren budowy przedniepożądanym jej działaniem; − w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych, utrzymujących się nieprzerwanieprzez okres co najmniej 3 dni robocze i uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych lub przeprowadzanie prób isprawdzeń, w szczególności gwałtownych opadów - zmiana terminu wykonania o czas utrzymywania się powyższych warunków;w takiej sytuacji wykonawca jest obowiązany zabezpieczyć teren budowy przed niepożądanym działaniem tych warunków ; − wprzypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli te roboty mają wpływ na terminwykonania przedmiotu umowy -zmiana terminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie robót dodatkowych; − wprzypadku wystąpienia konieczności przebudowy przyłączy lub sieci energetycznych telekomunikacyjnych, wodociągowych,kanalizacyjnych lub gazowych, jeżeli prace te kolidują z pracami objętymi niniejszą umową i wpływają na termin wykonaniaprzedmiotu umowy -zmiana terminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie powyższych robót; c) w zakresiezmiany lub uzupełnienia dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowegowykonania przedmiotu umowy lub uzasadnione ze względów technicznych lub użytkowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane oraz wykaże, iżzastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, winny być one oznaczone jako niejawne, oddzielnie trwale spięte,ponumerowane i załączone do oferty (zaleca się ich umieszczenie w odrębnej kopercie wewnętrznej z napisem „Tajemnicaprzedsiębiorstwa”). Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwejkonkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne,technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do którychprzedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o którychmowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp oraz innych informacji niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa. Zastrzeżenie informacji,danych, dokumentów lub oświadczeń niestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniunieuczciwej konkurencji spowoduje ich odtajnienie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
22.12.2020, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: